misiu78 Zgłoś #341 Napisano 18 Sierpnia 2009 _PITER_ czy mogłbys wyceni również części do mojego paska + pompa wody ile by kosztował oryginalny zestaw i ile na b.dobrych zamiennikach z góry dzieki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #342 Napisano 18 Sierpnia 2009 (edytowane) tak Aniu musisz wymienić rozrząd tak jak pisałaś wcześniej czyli pasek i rolki i już służe cenami : Co prawda pompy wody zmieniac nie musisz bo pasek rozrządu jej nie napędza ale cenę na wszelki wypadek Ci napiszę. Pasek CT867 (Contitech) - 88zł lub Dayco 76zł Rolka zwrotna Ruville (INA) 80zł Rolka napinająca Ruville (INA) 110zł lub Maxgear 67zł lub Febi 77zł Pompa wody Hepu (oryginał na pierwszy montaż w paskach) 170zł Ruville 140zł Maxgear 70zł Graf 96zł Podsumowując kompletny rozrząd z Paskiem contitech i rolkami Ruville bedzie kosztował 278zł, chyba, że chcesz któres z tańszych części, to już kombinacje sa dowolne wręcz. misiu78 do silnika BGW sytuacja wygląda następująco: Pasek Contitech 160zł lub Dayco 150zł rolka zwrotna Ruville (INA) 80zł rolka prowadząca (INA) 165zł Pompa wody HEPU (pierwszy montaż w VW) 190zł Ruville 167zł Rolki INA również szły na pierwszy montaż a jeśli chodzi o pasek to już bywało różnie ale albo był to Contitech albo Dayco z tego co wiem. Pozdrawiam Piter Edytowane 18 Sierpnia 2009 przez Piter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gb6819 Zgłoś #343 Napisano 20 Sierpnia 2009 Witam, Prosze o podanie cen pelnego rozrzadu rowniez dla mnie (silnik AVF , rocznik auta grudzien 2003) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #344 Napisano 20 Sierpnia 2009 gb6819 prosze uprzejmie Pasek CT1028 (contitech) - 160zł, Dayco 150zł, Rolka zwrotna Ruville 70zł, napinająca Ruville 160zł pompa Ruville 160zł. Jako, że już masz 2003 rok produkcji, nie potrzebujesz juz wymieniać tłumika drgań, bo go nie masz. Cena rozrządu kompletnego z paskiem Conti to 390zł, natomiast z Dayco 380zł i pompa 160zł. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldorado Zgłoś #345 Napisano 20 Sierpnia 2009 dzis wymieniłem rozrząd niestety okazało sie iz w mojej wersji silnika napinacz jest hydrauliczny co spowodowło drastyczny wzrost ceny ale coz raz na 2-3 lata mozna wydac aby sie dobrze jezdzilo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
espiritual Zgłoś #346 Napisano 22 Sierpnia 2009 Za robociznę rozrządu do b5 z silnikiem 1,9tdi ATJ krzyknęli mi 500zł.To jest norma czy przepłacam? Dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość marewel Zgłoś #347 Napisano 22 Sierpnia 2009 okazało sie iz w mojej wersji silnika napinacz jest hydrauliczny W twojej wersji nie bylo innego napinacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
eldorado Zgłoś #348 Napisano 22 Sierpnia 2009 byl bo niby z kad ronica miedzy czesciami okolo 200- 300 zlotych i roznica miedzy silnikami z numerami ponizej i powyzej numeru 185671 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #349 Napisano 22 Sierpnia 2009 z tym numerem Piotrek to masz rację, ale jeśli chodzi Ci o rolkę napinającą to między nimi jest różnica 10-20zł, różnica w tłumiku drgań ok 50-60zł i zdaje się, że tylko tym się różnią bo rolka zwrotna czyli jak się mawia prowadząca jest ta sama, pasek też jest ten sam i pompa wody tez taka sama. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość giezet78 Zgłoś #350 Napisano 25 Sierpnia 2009 Witam, Piter, mogę prosić o wstępną wycenę i co wchodzi w skład rozrządu w moim Pasku? bo już głupieję, czytałem wątek o napinaczach i nie wiem czy w tym występuje czy nie, jeśli tak to czy jest hydrauliczny czy mechaniczny. Chcę wymienić również pompę... ewentualnie czekam na podpowiedzi co warto jeszcze przy okazji, oczywiście bez szaleństw, nie jestem maniakiem i nie chcę wymieniać połowy auta:) Spec: 3BG 2002r, 130km TDI Variant AVF, 31 maj 2002 rejestracja, po VIN wychodzi rok 2003. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #351 Napisano 26 Sierpnia 2009 (edytowane) giezet78 proszę uprzejmie: Pasek Contitech 148zł lub Dayco 134zł Tłumik Ruville 171zł Rolka zwrotna Ruville 83zł Rolka napinająca Ruville - 142zł Pompa wody Ruville 134zł, Meyle 115zł, Hepu 187zł I teraz to już jeśli masz wyraźną ochotę lubprzykaz mechanika możesz jeszcze przy okazji zmienić paski i napinacze pozostałe, które to kosztują następująco: Napinacz paska alternatora Ruville 385zł, Febi 350zł, Maxgear 175zł Sama rolka ewentualnie 85zł Napinacz paska klimy Oryginał VW 80zł Pasek klimy Contitech 23zł, Meyle 19zł Pasek alternatora Contitech 45zł, Meyle 35zł To sa części, które możesz zmienić i niektórzy podczas wymiany rozrządu to robią, ale nie trzeba tego robić i konieczności ku temu nie ma. Chodzi tylko o to, że może się okazać, że powinno się to zmienić a mozna to zrobić podczas jednej wizyty u mechanika. Pozdrawiam i zapraszam Piter Edytowane 26 Sierpnia 2009 przez Piter Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość giezet78 Zgłoś #352 Napisano 27 Sierpnia 2009 Wielkie dzięki, podjadę do mechanika w przyszłym tygodniu i oblooka co tam jeszcze ewentualnie możnaby przy okazji wymienić. Rozrząd zmieniam raczej z namowy niż z tego co wynika z książki, ale ponieważ takową można wszędzie kupić z pieczątkami podobno to za bardzo się nią nie sugeruję. mam przejechane 205 tys, w książce jest niby wymiana rozrządu przy 170tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #353 Napisano 27 Sierpnia 2009 bardzo rozsądne posunięcie. Daj znać jakbyś chciał rozrząd lub inne części. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość golas9 Zgłoś #354 Napisano 27 Sierpnia 2009 W przypadku akurat AJM-ów dobrze jest znać numer silnika, jednak zakładając, że macie 99 rocznik, podejrzewam, że silniki mają numer powyżej 185 671 faktyczny rocznik produkcji czy modelowy wg VIN? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #355 Napisano 28 Sierpnia 2009 golas9 najlepiej znać numer silnika, bo ostatnio już miałem klienta z AJM-em z 2000r roku i numerem silnika przed 185 670 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szynder Zgłoś #356 Napisano 30 Sierpnia 2009 ceny w grodkowie woj.opolskie firma GATES pasek rozrzadu -----65zl pasek klimy ---- 22zl pasek alternatora ---- 44zl firma INA (LUK) rolka napinajca p.r.--- 80zl napinacz paska klimy ---113zl rolka prowadzaca pasek altern. --- 100zl robocizna 150zl Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość cider27 Zgłoś #357 Napisano 30 Sierpnia 2009 witam interesowało by mnie kupno całego kompletu rozrządu wraz z pompą wodną do paska 2001 sierpien 131 km ( AVF ) jesli ma ktos do sprzedania jakis dobry komplet lub polecic gdzie idzie kupic w okolicach Katowic lub Bytomia to prosze pisac na priva Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Piter Zgłoś #358 Napisano 31 Sierpnia 2009 cider27 wysłałem Ci PW z ceną rozrządu. Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czarnuch Zgłoś #359 Napisano 3 Września 2009 Witam Jeżeli kompletnie nie nadaje się do tego działu ten temat to proszę o przeniesienie, ale w pierwszej chwili wydaje mi się odpowiedni. Sprawa wygląda tak: Jadąc sobie po trasie 28.08. moim zakupionym na początku lipca passacikiem w okolicach sanoka doznałem szoku, jakieś 3 sek po tym jak wyłączyłem klimę silnik zgasł i zaświeciła się od razu kontrolka akumulatora, próbowałem raz zakręcić podczas jak się toczyłem ale na tym poprzestałem ponieważ tknęło mnie ze lepiej więcej nie probowac, więc dotoczyłem się do przystaku autobusowego. Po podniesieniu maski okazało się że zerwało pasek wielorowkowy i wciagnęło pod spód. Odchyliłem osłone rozrzadu i okazało sie że pasek na rozrządzie jest luźny-od razu zrobiło mi sie słabo bo wiedziałem ze to nic dobrego. Jest teraz w naprawie i okazało się tak: - wszystkie zawory do wymiany - wszystkie szklanki do wymiany - wszystkie popychacze do wymiany - 1 lub 2 wtryski do wymiany - wszystkie paski rolki i w tym rozrzad do wymiany - przy okazji wymiana cieknacej lekko uszczelki z pod misy - okazało się że łozysko na pompie wyrobione i pompa oddana do specjalistycznego zakładu - planowanie kanałów i takie tam Przestrzegam wszystkich którzy kupują uzywanego Passata (lub inny samochód) aby od razu robić rozrząd, wszelakie paski, płyny itd. Wiem że to prawie całkowicie moja wina, za tydzien miałem odstawiać na rozrząd i takie właśnie wymiany a tu bum. Rozmawiałem też z mechanikiem i powiedział ze ten model i jeszcze jakiś tak maja że urywa pasek wielorowkowy i wciaga do rozrządu co wydaje się prawie niemozliwe a jednak. Taka sytuacja zdarza się bardzo rzadko i akurat mnie spotkało, jak by tego było mało to 13.08 jakiś pajac wjechał mi w zderzak i auto odebrałem właśnie 28.08. Teraz to się zastanawiam czy go nie sprzedac, ale z drugiej strony jak juz tyle zrobię w nim???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
klaudek Zgłoś #360 Napisano 3 Września 2009 jak go zrobisz to po co sprzedawac bedzie jak nowy ale naprawde miales nie fart wspolczuje Ci naprawde Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach