Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Za wskazania temperatury zewnętrznej, na wyświetlaczu klimy, jest odpowiedzialny czujnik przy chłodnicy. Gdy coś z nim jest nie tak, to jego funkcję przejmuje czujnik temp świeżego powietrza wpływającego do kanału.

 

Chyba nic nie pokręciłem :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Po skasowaniu błędów jest OK, na razie błąd nie wraca, więc nie wiadomo o co chodziło.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy nie mogę znaleźć co trzeba wcisnąć na climatronicu żeby podglądnąć jaką temp daje czujnik na desce rozdzielczej. ten w nawiewach. kiedyś gdzieś to widziałem ale nie mogę odszukać.znalazlem strzalka w dół niebieski + econ ale pokazuje mi na wszystkim 0

 

z gory dziek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy nie mogę znaleźć co trzeba wcisnąć na climatronicu żeby podglądnąć jaką temp daje czujnik na desce rozdzielczej. ten w nawiewach. kiedyś gdzieś to widziałem ale nie mogę odszukać.znalazlem strzalka w dół niebieski + econ ale pokazuje mi na wszystkim 0

 

z gory dziek

 

A w pierwszym poście sprawdzałeś? ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A w pierwszym poście sprawdzałeś?

 

tak znalazłem tam strzałka w dół + niebieski + econ i potem wartość się powinna pojawic po naciśnięciu recyrkulacji. u mnie wtedy są same 0. i właśnie dlatego pytam:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
tak znalazłem tam strzałka w dół + niebieski + econ i potem wartość się powinna pojawic po naciśnięciu recyrkulacji. u mnie wtedy są same 0. i właśnie dlatego pytam:D

 

http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=53&highlight=sprawdzanie+climatronic

i http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=6065&highlight=test+klimatyzacji

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

nie wiem może jestem ślepy a może za głupi na to :D widze tam tylko strzałka w dol niebieski i econ. owszem moge przeskakiwac po numerkach ale niezależnie na którym to mam wszedzie 0. wczesniej jak cos tam nacisnalem to mialem od razu wskazania.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam! Jakis czas temu uszkodzilem chlodnice od klimy wymienilem ja na nowa i nabilem wczoraj klime mchanik powiedzial ze uklad jest szczelny i wszytko ok Dzis z ciekawosci zrobilem test Climatronika i pokazal 2 bedy 4b6 i 318 Co one oznaczaja?? jak mozna sobie z nimi poradzic???

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bląd 318, to nic innego, jak za wysoki poziom czynnika w układzie i wtedy zadziała zabezpieczenie na sprężarce.

 

Błąd 318 --- klik

 

 

4b6 - Stały sygnał postoju wysyłany z urządzenia specjalnego ABS do Climatronic

Edytowane przez Danek75

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

moge prosic o wyjasnienie?? czyli cos jest nie tak????? co z tym abs? Dodam ze klima dobrze chlodzi

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zapewne którys z czujników zaczyna powoli zdychać. Ale który, to sprawdzisz tylko VAG-iem. O ile usterka jest do wychwycenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

klima byla nabita 2 dni temu. O co chodzi z tym czujnikiem ABS?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O to chodzi, że jeden z czujników ABS badź sam sterownik ABS - ma usterkę. Czujnik ABS jeśli jest sprawny to ma oporność w przedziale 900-1300 omów. a jak zaczyna padać (bądź może być zabrudzony), to będzie generować błąd. No co tu więcej tłumaczyc. Po polsku chyba piszę :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam

Wykonałem samodiagnostykę klimatronica i wysokczyło mi 2C1.

Czy ktoś mógłby mi wyjaśnić o co chodzi? Z tego co doczytałem chodzi o przekaźnik wentylatora chłodnicy.

Wentylator mam nowy, obydwa biegi się załączają. Obserwowałem pracę i wydawało mi się, że długoooo chodzi na drugim biegu. Klima chłodzi, auto się nie grzeje. Fakt, że ostatnio na VAG-u kolega wykasowal mi sporadyczny błąd czujnika temperatury układu chłodzenia. Czy może to mieć związek? O co chodzi?

Nadmienię tylko, że wentylator klimatyzacji po wejściu na drugi bieg na postoju jakby miał problem z zakończeniem pracy na drugim biegu ( ostatnio stałem przy nim 5 minut ) jednak po ruszeniu autem chwila moment i przechodzi do normalnej pracy tzn. 1 bieg

Błąd wykasowałem ręcznie na klimatornicu.

Pozdrawiam

Edytowane przez AndrzejW

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Prawdopodobnie przkaźnik sie skleja - stąd dłuższa praca wentylatora. Podmień na próbę przekaźnik i zobacz czy to rozwiąże problem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytałem już wątki o klimatyzacji...I nasówa mi się pytanie-jeżeli na wyświetlaczu po teście pojawia się takie coś: 444 02 to co wtedy,jakiś błąd?według tego co wyczytałem 444 to brak błędów,ale co to 02?Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
koledzy nie mogę znaleźć co trzeba wcisnąć na climatronicu żeby podglądnąć jaką temp daje czujnik na desce rozdzielczej. ten w nawiewach. kiedyś gdzieś to widziałem ale nie mogę odszukać.znalazlem strzalka w dół niebieski + econ ale pokazuje mi na wszystkim 0

 

z gory dziek

 

podpowie ktoś? albo jak sprawdzić vagiem jaka temp jest podawana przez poszczególne czujniki

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Prawdopodobnie przkaźnik sie skleja - stąd dłuższa praca wentylatora. Podmień na próbę przekaźnik i zobacz czy to rozwiąże problem.
A jak sprawdzić, aby mieć pewność, czy przekaźnik się skleja czy nie? Z którym ewentualnie można podmienić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

koledzy mam pytanko gdy mam wyłączonego climatronica i zgaszę autko to przy następnym odpaleniu samochodu climatronic włącza się sam w pozycje auto i muszę od wyłączać a nie jeżdżę z włączonym climatroniciem ze względu na spalanie :) mówią ze z wyłączoną klima autko więcej pali :P

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ale to masz całkowicie na OFF wyłączonego czy tylko masz tryb ECON wrzucony? Co by nie było, to klima w takiej konfiguracji, jak była w trakcie pracy silnika - to tak samo musi wystartowac po ponownym włożeniu kluczyka i odpaleniu auta. A jeśli tak nie jest, to klima gubi pamięć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności