Skocz do zawartości

tix798

  • Liczba zawartości

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O tix798

  • Urodziny 04.03.1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piotrków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. tix798

    AVF duże spalanie

    Sorry ze tak późno ale miałem sporo innych spraw do załatwiania i nie miałem czasu, a więc kompresja pwyglada następująco: 1 - 25 2 - 27 3 - 28 4 - 26 Zrobiłem także próbę olejowa : 1-37 2-39 3-39 4-38 I jak to wygląda kwalifikuje się do remontu ?? Czy robić pompowtryski i powinno jeszcze śmigać? ?
  2. tix798

    AVF duże spalanie

    Oki Darku sprawdzę kompresję jeżeli będzie oki to wtedy będziemy działać z pompkami tak jak napisałeś na pw.
  3. tix798

    AVF duże spalanie

    Tu się zgodzę, tylko dlaczego po wymianie filtra korekcję zwiększyły się niemal dwukrotnie? Pisałem w innym wątku ze ostatnio porwalo mi pol paska i rozrząd przeskoczył o dwa ząbki , kolizji wyczuwalnej nie było, ale mogło narobić jakiegoś bałaganu w głowicy...
  4. tix798

    AVF duże spalanie

    Hejka ponownie, założyłem nowy przepływomierz PIERBURGa (7.22684.08.0) i filtr paliwa, teraz proszę o ocenę logów. DYNAMICZNE: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_262170.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_262171.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_262172.html Grupa 010: http://vaglog.pl/log_262173.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_262174.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log_262175.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_262176.html STATYCZNE: Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_262166.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_262168.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_262167.html BASIC SETTINGS: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_262163.html Grupa 000: http://vaglog.pl/log_262165.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_262164.html
  5. tix798

    AVF duże spalanie

    Bardzo dobry pomysł z tym MAP sensorem, jutro zrobie ponownie logi aby było wszystko czarno na białym
  6. tix798

    AVF duże spalanie

    Przepływke czyściłem dzisiaj wielokrotnie specyfikiem firmy Lique Moly. Bez efektów cały czas wskazania oscylują około 400mg/str myślę że nie obejedzie się bez wymiany na nową i teraz pytanie zamiennik ? czy ori ? widziałem na allegro zamiennik z dwuletnie gwarancja coś około 120PLN warto spróbować ? czy szkoda zachodu ? Filtr paliwa wymieniłem na nowy, ale o dziwo odchyłki na pompkach zwiększyły się praktycznie dwukrotnie, na pierwszym cylindrze dochodza nawet do -2.2 BIPy praktycznie bez zmian.
  7. tix798

    AVF duże spalanie

    Wszystko sie zgadza, auto jest po sofcie. EGR jest zablokowany blaszka i odcięty od podciśnienia, co do sprzęgła nie zauważyłem żeby kiedykolwiek się slizgnelo, ale po dłuższej jeździe szarpie samochodem podczas ruszania np ze skrzyżowania lub bardziej intensywnie pod górkę. Czy to oznacza dwumas? Od czego proponujesz zacząć? Wymienić przepływie? Regenerować pompki? A i jeszcze dodam ża na jałowym silnik co jakiś czas wpada w dziwne drżenia i delikatnie spadają obroty.
  8. Witam Mój passat zaczął spalać okolo 9,5l , podczas przyspieszania zauważyłem że zostawia za sobą sporo dymu i z mojego odczucia stracił na mocy. rzućcie proszę okiem na logi co mu może dolegać ?? DYNAMICZNE: Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_260830.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_260829.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_260828.html STATYCZNE: Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_260824.html Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_260823.html Grupa 013, 018, 023: http://vaglog.pl/log_260822.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_260821.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_260820.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_260819.html
  9. Proszę o analizę logów po przeskoczeniu rozrządu o dwa ząbki, aktualnie jest założony nowy zestaw, samochód odpala i jeździ w miarę normalnie, ale chciałbym sie dowiedzieć co mu dolega. Z tego co sprawdziłem to czujnik temp jest do wymiany, bo logi robiłem gdy na desce wskazówka pokazała 90*C a wskazanie kompa całkowicie inne. Z obserwacji turbina przy wstawaniu wydaje dziwny gwizd i to tyle z moich obserwacji. Jakby ktoś ocenił to fachowym okiem byłbym bardzo wdzięczny. STATYCZNE: Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_255110.html Grupa 004, 007, 013: http://vaglog.pl/log_255111.html Grupa 014, 018, 023: http://vaglog.pl/log_255113.html DYNAMICZNE: Grupa 000, 001, 003: http://vaglog.pl/log_255112.html Grupa 004, 008, 010: http://vaglog.pl/log_255116.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_255118.html BASIC SETTINGS: Grupa 000: http://vaglog.pl/log_255114.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_255115.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_255117.html
  10. Samochód już śmiga. dzięki za pomoc.
  11. Podpisem dzisiaj Vaga i wyświetliło mi błąd: 19464 - Czujnik położenia wałka rozrządu (G40)*P3008 - 00-00 - sygnał poza tolerancją* Po dzisiejszych oględzinach znalazłem kawałek (20 cm) oddartego paska który leżał swobodnie w obudowie , myślę że to mogło być przyczyną przeskoczenia. Teraz nasuwa się pytanie o ile przeskoczył. Jakby ktoś mi mógł wytłumaczyć krok po kroku co musze zrobić aby to sprawdzić byłbym bardzo wdzięczny.
  12. Witam dzisiaj moj pasek rozkraczył się na środku drogi, tracił moc aż w końcu stanął, podniosłem maske wszystko wydawało się oki, zdjąłem obudowę od paska rozrządu i okazało się że passek rozrządu jest w połowie poharatany. nie zerwał się całkowicie ale pewnie przeskoczył o ząbek lub troche więcej, moje pytanie jakich szkód mogło narobić to przesunięcie czy doszło do nieodwracalnych szkód ??? na ile mogło narobiś strat i jakie to może spowodować koszty ??
  13. Podłączam się do tematu, moja turbina podczas jazdy wydaje taki dźwięk przy okolo 2000 obr/min, Panowie co to może być?? edit: A na postoju dokładnie tak jak na drugim filmie
  14. dystans zmieniający rozstaw minimum 18mm i robi się ET 6 ... będzie wystawać po za nadkola 3-4 cm ---------- Dodano o 19:19 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:16 ---------- bez problemu
  15. Podpinam się pod temat. Napięcie na przewodach lusterek wynosi 0.17v i 0.18, maty są oki, bezpiecznika od lusterek w ogóle nie ma (nie ma styków), z tego co wyczytałem lusterka sa podciągnięte pod bezpiecznik od centralnego zamka i szyb. Jedyne co przychodzi mi do głowy to adaptacja w module komfortu. Dodam że w ubiegłym roku wszystko działało, a jedyne co robiłem to próby załączenia domykania szyb z kluczyka za pomocą "cudownego czeskiego programu"- oczywiście bez efektu. Czy ktoś wie jaki adres jest odpowiedzialny za grzanie lusterek ?? A może przyczyna jest inna i ktoś juz rozwiązał ten problem ??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności