Skocz do zawartości

agn

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O agn

  • Urodziny 29.10.1974

Informacje osobiste

  • Imię
    tomek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Witam, mam podobny problem - po włączeniu klimy od razu włącza się 2 bieg. Zwarte skrajne styki opornicy (chyba odpowiedzialne za 1 bieg) brak reakcji - żarówka nie świeci się. Zwarcie ze stykiem środkowym zapala się żarówka (robiłem to kablem z żarówką). Przekaźniki pod kierownicą tykają, bezpieczniki ok. Czy to jednak opornica?
  2. U mnie też falowało bez wzgledu na temperaturę. Wymiana przepływomierza i skończyło się. Spróbuj podmienić przepływomierz.
  3. Witam. Po raz pierwszy spotkałem się z takim problemem. Wyząbkowało mi opony na tyle i jedną z przodu, druga(przód) o dziwo jest ok. Od 3 lat mam kombi B5 z `98, na oponach(były nowe) zrobiłem jakieś 30tys. Jak to w końcu jest? Znaczna część ludzi wskazuje na amortyzatory, z drugiej strony jednak piszą, że mają ten problem również w nowych samochodach, szczególnie kombi. Następne teorie to: uroki wielowahaczowego zawieszenia; opony podatne na ząbkowanie. Może ktoś z Was miał ten problem? Czy wymiana amortyzatorów rzeczywiście pomogła? Proszę o podpowiedź bo nie wiem czy inwestować w amortyzatory a wiadomo że jest to koszt. Z góry wielkie dzięki.
  4. Witam. Dzisiaj zauważyłem po prawej stronie w okolicach wylotów nawiewu, we wgłębieniach na nogi tylnego pasażera zawilgoconą wykładzinę( na środku jest sucho wilgoć jest tylko w dwóch dołkach na wprost od wylotów nawiewu). Ze zdziwieniem stwierdziłem, że nie jest to woda ale jakaś brunatna oleista maź.Z tego co zauważyłem wydaje się że wykładzina nie jest mokra od spodu.Co to do cholery może być ? Na pewno nic tam nie przewoziłem. Od jakiegoś czasu zauważam też, że po deszczach na tylnym i przednim prawym progu są niewielkie kałuże co sugerowało by że może tamtędy cieknie ale ta lepka maź? HELP! Z góry dziękuję za okazaną pomoc.
  5. Na zapalanie i na pracę silnika nie narzekam, ale chodzi mi głównie dlaczego wag pokazuje jakieś bzdury, czy regulacja rozrządu i pompy przyczyni sie do jakiegoś sensownego wskazania vag. Wiecie jak to jest, każdy chciałby mieć wszystko ok ustawione w aucie i poparte to odczytem vaga.
  6. Witam. Postanowiłem sprawdzić zapłon (nie tylko) swojego niedawno sprowadzonego paska i tu zaczął się problem. Zaznaczam,że nie narzekam na pracę silnika, chciałem to zrobić z ciekawości. Pierwszy mechanik po podpięciu stwierdził, ze coś sie gryzie bo komp. pokazuje kosmiczne wartości jeśli chodzi o zapłon (inne były ok). Nie znam sie na tym ale w/g niego wartości powinny być zbliżone do 4 a tu wyskakuje mu 20. Udałem sie do następnego ten zamiast wartości na kompie miał jakiś wykres i znowu to samo, kosmiczny odczyt. Stwierdził że pompa jest maksymalnie przesunięta ponieważ ktoś pomylił sie o 1 ząb na rozrządzie, ale po korekcji rozrządu i pompy, komp. powinien pokazać coś sensownego. Co o tym sądzicie czy facet ma rację czy przyczyna kosmicznych odczytów jest gdzie indziej. Dodam że jeden miał jakieś urządzenie a drugi lap. z programem. vag. i że pozostałe odczyty były ok. Bardzo proszę o opinie i z góry dziękuję. Pozdrawiam
  7. Witam. Postanowiłem sprawdzić zapłon (nie tylko) swojego niedawno sprowadzonego paska i tu zaczął się problem. Zaznaczam,że nie narzekam na pracę silnika, chciałem to zrobić z ciekawości. Pierwszy mechanik po podpięciu stwierdził, ze coś sie gryzie bo komp. pokazuje kosmiczne wartości jeśli chodzi o zapłon (inne były ok). Nie znam sie na tym ale w/g niego wartości powinny być zbliżone do 4 a tu wyskakuje mu 20. Udałem sie do następnego ten zamiast wartości na kompie miał jakiś wykres i znowu to samo, kosmiczny odczyt. Stwierdził że pompa jest maksymalnie przesunięta ponieważ ktoś pomylił sie o 1 ząb na rozrządzie, ale po korekcji rozrządu i pompy, komp. powinien pokazać coś sensownego. Co o tym sądzicie czy facet ma rację czy przyczyna kosmicznych odczytów jest gdzie indziej. Dodam że jeden miał jakieś urządzenie a drugi lap. z programem. vag. i że pozostałe odczyty były ok. Bardzo proszę o opinie i z góry dziękuję. Pozdrawiam.
  8. Witam. Panowie mam paska z 1998r z fabrycznym navi. Na komputerze jest nazwa MFA 1. Podobno jest to tzw. pełny fis (nie posiadam górnej części z ikonkami). Mój problem polega na tym że po włączeniu zapłonu nie świeci sie kontrolka ciśnienia oleju. Przejżałem ikonki na zegarach, ale tam ikonki oleju nie ma, komputer też nie pokazuje. Czy to możliwe żeby w tym komputerze kontrolka ciśnienia oleju pokazywała się tylko w przypadku awarii. Z góry dziękuję za okazaną pomoc.
  9. Panowie mam paska z 1998 rok. B3 z fabrycznym Navi (wyświetla się na ekranie komp.), ale wyświetlacz mojego kopm. wygląda zupełmie inaczej niż zamieszczone tutaj. Gdy zapala się rezerwa paliwa, ikona dystybutora jest duża, na połowę wyświetlacza. Ostatnio przy niższych temperaturach zauważyłem że nawyświetlaczu obok temperatury pojawia się ikona "płatka śniegu". Czy ktoś z Was ma taki komputer, a może po prostu mam komp od jakiegoś innego auta?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności