Skocz do zawartości

grandi

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O grandi

  • Urodziny 14.01.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łódź

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Porada fajna ale posiada jeden bład i to dość istotny , smar umieszczamy tam gdzie wchodzi półoś w dużej ilości a nie w osłonę jak to jest pokazane
  2. Jak napisal ktoś wcześniej castrol to ściek i jest w tym racja , jest to olej przereklamowany tak samo jak motul , obecnie w polsce na pieerwszy rzut sa stosowane dwa oleje castrol i mobil , mobil jest o tyle lepszy że jest olejem obojętnym
  3. Potrzebuje kupic alu lub felgi do paska możecie mi polecić jakiś zaklad?
  4. czytałem ktoś opisał identyczny objaw ale nie uzyskał odpowiedzi , rozumiem że górną pompka jest od lamp
  5. Panowie mam następujący problem .Kupiłem paska jakiś czas temu spryskiwacze dzialaly bez zarzutu. Ostatnio chciałem wyczyścić lampy i spryskiwacze szyby zadziałały a po chwili usłyszałem tylko 5 sec buczenie a pryskiwacze się nie wysuwają ,proszę was o pomoc bo nie mogę sobie sam poradzic zbiornik był pelen
  6. Teraz tylko TRW lem przeniósł fabryki do chin , można trawić jeszcze czeskie czy słowackie
  7. Następnym razem kupp kager , to te same aku co bosch
  8. Jest taka mala subtelna roznica w starszych golfach passatach o slabszym cisnieniu oleju wynikającym już z przebiegu zal sie buzer i kontrolka oleju a na knechcie nie. Ta subtelna roznixa polega na tym ze w filtronie sa 4 dziury a knechcie 6 co wiaze sie tym ze na knechcie jest lepszy przeplyw oleju przez filtr wiedz zwroccie i na to uwage
  9. Druga sprawa filtron robi wkłady z recyklingu. Jeśli już polska filrma to sedziszów I montaż w oplach. Jeśli ori to knecht mahle lub bosch mann Nie koniecznie musi być to wina filtra oleju VR6 po jakimś tam przebiegu trzeba wymienić pompę bo daje za duże ciśnienie oleju. http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=329785
  10. Być może kostki sie wysunęły z tyłu w radiu
  11. Tych dwóch porad nie ma , niestety nie mam uprawnień by założyć nowy wątek , prosił bym o przeniesienie.
  12. Data produkji filtra to 2005 r nie wiem kiedy był zmieniany chyba po przyjeździe do polski , poprzedni właściciel nie wiedział jak go zmienić dlatego postanowiłem zamieścić poradę nie wiem czy dobry dział. Zaraz zamieszczę poradę jak zmienić filtra paliwa tam to się zdziwisz
  13. Czynność tą wykonujemy na wył zapłonie Polecam filtr marki Knecht czyli pierwszy montaż ewentualnie mann lub bosch Zdejmujemy osłonę nr 1 jest na bolce Zdejmujemy dolot powietrza do filtra , najpierw wypinamy u góry potem na dole Odkręcamy aluminiową osłonę termiczną na dwie śruby po prawej stronie Rozkręcamy opaskę od podciśnienia u góry Wypinamy wtyczkę po lewo Wysuwamy podciśnienie po lewo z bolca Odpinamy zatrzask w : -lewym dolnym rogu -lewym górnym rogu -odpinamy w górnym prawym rogu -odpinamy w dolnym prawym rogu, rozkręcamy obejmę i wypinamy wąż Wszystko dokładnie czyścimy odkażaczem i mokrą szmatką , zakładamy nowy filtr . Wszystko składamy w odwrotnej kolejności. Dla porównania nowy a stary filtr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności