Skocz do zawartości

marcinba0502

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marcinba0502

  • Urodziny 05.02.1980

Informacje osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Wrocław

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007
  1. Już w dwóch firmowych autach dokręcałem tą śrubkę, na pewno nikt wcześnie przy nich nie grzebał. VW Caddy i Skoda Octvia.
  2. Miałem podobny problem ale a audi a6 avf. U mnie stukało jak skręcałem w prawą stronę. Wymieniłem połowę zawieszenia, przeguby zewnętrzne, niestety to wszystko nie pomogło. Przyczyną stukania okazała się poduszka silnika ( aluminiowa obudowa ) która pękła od spodu w miejscu mocowania do budy samochodu.
  3. marcinba0502

    Lampka od W8

    Ja taką posiadam i jestem z niej bardzo zadowolony. Zanim zakupicie na allegro musicie sprawdzic cene w ASO. Ja swoją kupowalem wlaśnie w ASO bo była tańsza, tylko nie pamietam ile (na allegro jest chyba drożej). W ASO macie jeszcze wybór koloru.
  4. Ja mam październik 97 i tez mam niebieskie podświetlanie, nic nie było przelutowywane Wszystko fabryka.
  5. W mocowaniu ( łapie ) alternatora jest nacięcie i nie trzeba wykrecać wentylatora żeby wyjąć szpilkę. Szpilkę wysuwa sie maksymalnie ile mozna do wentylatora i gotowe. Aternatowr wyciąga się razem ze szpilką. Pozdrawiam.
  6. Na terenie starego portu rzecznego pod mostem millenijnym jest bardzo kumaty mechanik ktory zajmuje sie tylko VW. Polecam. Tel do nich : 3500476, 608490874.
  7. Witam. Kolega ostatnio wymieniał silnik AFN 110 KM na AWX 130 KM. Do przeróbki były potrzebne elementy : kompletny silnik z osprzętem, skrzynia biegów od tego silnika, wiązka silnika, komputer, licznik. Żeby było jak fabrycznie a nie jakaś sztuka potzrebny był IC od 130 na szybkozłączki, przednia "belka" doprowadzająca powietrze do IC, górna część filtra powietrza. Dodatkowo przewód podcisnienia od serwa hamulców i wszystkie podciśnienia silnika. Napewno potrzebna jest pompa paliwa do zbiornika ( w AFN nie ma ). Problemy powstaja w zgraniu nowego komputera z licznikiem, chyba ze posiadasz komplet z jednego samochodu. Koszt maneli z robotą wyszedł 5-6 tyś. Dotego jest potrzebny kumaty mechanik, trzeba przerabiać wiązkę elektryczną. W samochodach na Canie inaczej idą sygnały.
  8. We wrocławiu jestem w stanie zdjąć pin z licznika i zakodowac kluczyki. Zapraszam.
  9. W dziale warsztat jest to dokładnie opisane http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=44&Itemid=9
  10. Witam, czy ma moze ktoś opis jak podłączyc licznik z mfa, udalo mi sie taki zdobyc tylko nie wiem gdzie co podłączyć ( xxx 919 xxx ). Trzeba tylko podłączyć przewody od manetki czy do komputera trzeba też coś ??
  11. aku jest nowy i kręci jak szalony, czy swiece zawsze grzeją sie jak sie odpala ?? Na liczniku kontrolka świec świeci sie krótko. Jak juz jest ciepły na przewodach idących do świec nie było prądu(+), czy tak powinno byc ??
  12. Witam, mam problem z odpalaniem ( 1,9 TDI, AFN ). Muszę go bardzo długo kręcić żeby zaskoczył. Jak już zapali jeżdzi jak szalony, żadnych objawów. Nie ma znaczenia czy silnik jest zimny czy ciepły. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności