-
Liczba zawartości
37 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O TomekGalka
- Urodziny 17.01.1984
Informacje osobiste
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Konin
Samochód
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2003
-
TomekGalka obserwuje zawartość → przemywanie układu wspomagania, Pomoc - powódź, Bagażnik B5G kombi a sedan i oraz 7 innych
-
Również nie zamierzam być obojętny, właśnie puściłem swoje 3 grosze...
-
Za 1000 to chyba stan mizerny? który to rok i jaki motor, obecnie sam mam niedawno przekładanego anglika 2003 rok w tdi 130km i nie wyszedł wcale tak rewelacyjnie jak by się wydawało, wręcz na granicy opłacalności, trzeba dobrze auto trafić żeby potem nie było wielkich napraw. A z anglikiem różnie bywa, teraz mam wodę w aucie, ale ściana na bank dobrze zrobiona bo była uszczelniona dodatkowo położony baranek także obstawiam uszczelkę filtra. jeśli trafisz tanio sprawdzonego anglika to kupuj, jeśli tak na styk z opłacalnością to daj sobie spokój i kup na miejscu bez kombinacji.
-
Jeśli chodzi o LEDy to wystarczy kupic zwykłą diodę w sklepie elektronicznym do tego rezystor ok 700-1000om połączyć w szereg z diodą i podać zasilanie 12 a nawet 16 Volt i nic się nie stanie. Wszystko zależy od dołączonej rezystancji do diody, jeśli jest zbyt mała, dioda może się przepalić.
-
Witam Wszystkich serdecznie Mam takie zapytanie: Czy bagażnik w sedanie a kombi różni się wielkością samej podłogi?? bo w moim kombi mogę bez problemu przewieźć blachę wielkości 1mx2m przy wyjętych tylnych siedzeniach i posuniętych nieco do przodu przednich a czy w sedanie też uda się przewieźć taki ładunek?? sorki za pomyłkę modelu w tytule 3BG
-
Mam właśnie ten sam problem, wydaje mi się ze jak płyn się nagrzewa robi się zbyt rzadki i poprostu łopatki w pompie słabo tłoczą i kierownica się blokuje, dodatkowo miałem regenerowaną kolumnę kierownicy i to może te fachowcy coś pokombinowali
-
Problem ze wspomaganiem po remoncie kolumny kierownicy
TomekGalka odpowiedział TomekGalka → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
A czemu jak odpalam zimny wszystko SI a na rozgrzanym ciężko, zmiana biegów nic nie daje, jedyny pomysł jaki wychodzi to np wjeżdżam na parking przy zawracaniu w ciasnym miejscu wrzucam N daje gaz i wtedy pompa zaczyna lepiej pracować, włączam bieg dojeżdżam, znów N gaz i tak w kółko. A czy po odłączeniu pompy wspomagania lub montażu nowej trzeba coś konfigurować w kompie ?? -
To pytanie nie na miejscu ale odpowiedz TAK
-
Ja też chętnie poznam te miejsca a dokładniej te 11 miejsc
-
przewód 15 to po prostu 12V po stacyjce to mało co daje podstawowy przypadek, tu chodzi o coś głebszego.
-
A u mnie metaliczne dźwięki wydawał ostatni tłumik, zwłaszcza na zimnym silniku było słychać coś ala grzechotanie metalu o metal. bardzo nie przyjemne
-
Nie ma co ukrywać, sposobów na zabezpieczenie auta na przekaźnikach jest tyle ile pomysłow, tylko nadal nie wiemy najważniejszego. KTÓRY PRZEWÓD CIĄĆ ABY PODCZAS OTWARCIA BLOKADY UNIERUCHOMIONY ZOSTAŁ POJAZD POZA GRZEBANIEM WE WTYCZCE KOMPA. STAWIAM FLASZKE JAK MI KTOŚ POWIE.
-
Halo ponawiam prośbe. Potrzebuje schematy do podłączenia KD2000 gdzie się najlepiej podpiąc. Prosze o instrukcję na PW lub na dziś mam wolne i chciałbym się tym zająć do wieczora Pytanie: Czy wpięcie się do układu zasilania pompy paliwa w AJM nie spowoduje jakiś skutków ubocznych ??
-
Podpisuję się pod prośbą o instrukcje i schematy do KD2000. [email protected] Jutro będzie wolny dzień to sobie zamontuje.
-
Właśnie chyba tylko tym się rożni