Adam 211
-
Liczba zawartości
47 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Adam 211
- Urodziny 17.12.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Adam
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Podlaskie
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
-
Adam 211 obserwuje zawartość → Czujniki - kolory przewodów,silnik 9A, Rozrusznik passat b3 ? 2.0 16V, wymiana skrzyni biegów 2.0 16V automat ?! i oraz 7 innych
-
Czujniki - kolory przewodów,silnik 9A
Adam 211 odpowiedział brywer48 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Passata to już nie mam,ale z tego co pamiętam to miałem czujnik założony na przewodzie WN na 4 cylindrze, bez tego czujnika samochód tracił moc miałem też cyrki jak zmieniałem przewody na silikonowe i trzeba było przewlec przez ten czujnik,po aucie pozostał mi silnik i pare części,chyba nawet mam ten czujnik, bym musiał poszukać. -
Czujniki - kolory przewodów,silnik 9A
Adam 211 odpowiedział brywer48 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Czujnik położenia jest tylko jeden w aparacie zapłonowym, tzw. czujnik halla.Gaśnie w czasie jazdy po rozgrzaniu, ale czy na obrotach jak jedziesz czy jak zejdzie z obrotów na jałowym to zgaśnie?Jeżeli na jałowym gaśnie silniczek krokowy może szwankować -
Czujniki - kolory przewodów,silnik 9A
Adam 211 odpowiedział brywer48 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Z autodaty coś znalazłem rp 1988-07.90.pdf -
Czujniki - kolory przewodów,silnik 9A
Adam 211 odpowiedział brywer48 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ja mam BLOSA 2 lata już i auto chodzi super, zero problemów z wolnymi obrotami, czuć 20letnie koniki, można wstydu narobić nowszym autom:bleble, na mikserze to był muł -
raf_1984 , mój 9a z BLOSEM pali 13l na 100km gazu, parownik OMVL większy pod blosa, dojeżdżając do pracy 30km i z powrotem (trasa), jazda dość dynamiczna, na blosie to 9a super chodzi, mikser to się chowa, 160km/h albo i lepiej mam prawie codziennie jak ktoś wkurzy:D
-
Dobrze pisałem na pw b3tomek, że trzeb przerobić instalacje,bo w automacie miałeś przekaźnik żeby nie zapalić go przypadkiem gdy nie mialeś lewarka zmiany biegów na innym biegu niż P lub N, zdejmij obudowę z przekaźnika 150 i naciśnij styki, będzie kręcił rozrusznik Osobiście zrobilem tak że dałem zwykły przekaźnik do 10A zamiast tego o oznaczeniu 150, małym prądem ze stacyjki podaje prąd na cewkę przkaźnika, a grubymi kablami co idą do przekaźnika + (czerwony) i (czerwono biały,czy na odwrót kolory nie pamiętam)zwiera na przewód elektromagnesu. 2 lata jeżdżę na manualu i jest dobrze,
-
Mój ostatnio jeżdżąc do 100km/h 80% trasa to 11-12l gazu.Mam BLOSA wstawionego, dynamika jest o niebo lepsza niż na mikserze, jak na 19letniego staruszka to i tak wstydu można narobić nie jednej młodszej furze.
-
wymiana skrzyni biegów 2.0 16V automat ?!
Adam 211 odpowiedział b3tomek → na temat → Silnik, skrzynia biegów
3 CBZ 011 191 091, skrzynia 3 wałkowa katalogowo 096 321 105 (plus litery mało czytelne z pozostałych zdjęć) sterownik skrzyni; DIGIMAT 5DG 005 906-64, 096927731M -
wymiana skrzyni biegów 2.0 16V automat ?!
Adam 211 odpowiedział b3tomek → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ja miałem u siebie automat, skrzynię sprzedałem jako uszkodzoną ponieważ mi strasznie ciekło na łączeniu skrzyni z silnikiem,nie byłem na 100% pewien że to uszczelniacz, bo mogło być wadliwe sprzęgło hydrokinetyczne.Skrzynie się różnią głównie tym czy jest 2 czy 3 wałkowa, czyli ile wchodzi wałków w sprzęgło hydrokinetyczne.Koleś któremu sprzedałem komputer pytał się ilo była wałkowa skrzynia(u mnie 3). Poszukam zdjęć z oznaczeniem mojej skrzyni.Pozdrawiam -
Może dawka jest za duża, ustaw na 4.Czyszczenie nastawnika zrób jak nie było robione.
-
Sprawdź poduszki silnika i przeguby
-
U mnie też ściąga w prawo jak i na zimówkach(felgi stalowe) i na letnich(aluminiowe).Luzów brak, zbieżność z kątami ustawiona i to samo.Po założeniu kół letnich zobaczyłem, że tylne koło lewe bardziej się chowa w błotniku, może ustawienie belki na śrubach załatwi sprawę u mnie jak i w innych passatach.
-
Wyprostujcie BLOSA do pionu, może poprawi się.Po ostatnim rozpiłowaniu gwizdka i zmianie oringa fabrycznego na nowy, gwizdek delikatnie posmarowałem olejem jak składałem,aby przepustnica przesuwała się lekko.Pozdrawiam Trzeba usunąć wszelkie śruby regulacyjne, krokowce. Ma być sam wąż doprowadzający gaz od parownika do blosa. Cała regulacja jest w blosie 2 śruby.
-
Całą listę diagnozowania miernikiem i nie tylko mam w pliku w wordzie zapożyczoną z forum golfa,proszę o kontakt na priva lub można ściągnąć stąd http://rapidshare.com/files/120585453/Vento_2e.rar.html.Kostki diagnostyczne to toledo ma pod zegarami po prawej(lub lewej) stronie kierownicy pod zaślepką
-
autodata podaje 6 stopni plus minus 1 stopień,przy 700-900obr/min