Skocz do zawartości

Adam 211

  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Adam 211

  • Urodziny 17.12.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Podlaskie

Samochód

  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---
  1. Passata to już nie mam,ale z tego co pamiętam to miałem czujnik założony na przewodzie WN na 4 cylindrze, bez tego czujnika samochód tracił moc miałem też cyrki jak zmieniałem przewody na silikonowe i trzeba było przewlec przez ten czujnik,po aucie pozostał mi silnik i pare części,chyba nawet mam ten czujnik, bym musiał poszukać.
  2. Czujnik położenia jest tylko jeden w aparacie zapłonowym, tzw. czujnik halla.Gaśnie w czasie jazdy po rozgrzaniu, ale czy na obrotach jak jedziesz czy jak zejdzie z obrotów na jałowym to zgaśnie?Jeżeli na jałowym gaśnie silniczek krokowy może szwankować
  3. Z autodaty coś znalazłem rp 1988-07.90.pdf
  4. Ja mam BLOSA 2 lata już i auto chodzi super, zero problemów z wolnymi obrotami, czuć 20letnie koniki, można wstydu narobić nowszym autom:bleble, na mikserze to był muł
  5. raf_1984 , mój 9a z BLOSEM pali 13l na 100km gazu, parownik OMVL większy pod blosa, dojeżdżając do pracy 30km i z powrotem (trasa), jazda dość dynamiczna, na blosie to 9a super chodzi, mikser to się chowa, 160km/h albo i lepiej mam prawie codziennie jak ktoś wkurzy:D
  6. Dobrze pisałem na pw b3tomek, że trzeb przerobić instalacje,bo w automacie miałeś przekaźnik żeby nie zapalić go przypadkiem gdy nie mialeś lewarka zmiany biegów na innym biegu niż P lub N, zdejmij obudowę z przekaźnika 150 i naciśnij styki, będzie kręcił rozrusznik Osobiście zrobilem tak że dałem zwykły przekaźnik do 10A zamiast tego o oznaczeniu 150, małym prądem ze stacyjki podaje prąd na cewkę przkaźnika, a grubymi kablami co idą do przekaźnika + (czerwony) i (czerwono biały,czy na odwrót kolory nie pamiętam)zwiera na przewód elektromagnesu. 2 lata jeżdżę na manualu i jest dobrze,
  7. Mój ostatnio jeżdżąc do 100km/h 80% trasa to 11-12l gazu.Mam BLOSA wstawionego, dynamika jest o niebo lepsza niż na mikserze, jak na 19letniego staruszka to i tak wstydu można narobić nie jednej młodszej furze.
  8. 3 CBZ 011 191 091, skrzynia 3 wałkowa katalogowo 096 321 105 (plus litery mało czytelne z pozostałych zdjęć) sterownik skrzyni; DIGIMAT 5DG 005 906-64, 096927731M
  9. Ja miałem u siebie automat, skrzynię sprzedałem jako uszkodzoną ponieważ mi strasznie ciekło na łączeniu skrzyni z silnikiem,nie byłem na 100% pewien że to uszczelniacz, bo mogło być wadliwe sprzęgło hydrokinetyczne.Skrzynie się różnią głównie tym czy jest 2 czy 3 wałkowa, czyli ile wchodzi wałków w sprzęgło hydrokinetyczne.Koleś któremu sprzedałem komputer pytał się ilo była wałkowa skrzynia(u mnie 3). Poszukam zdjęć z oznaczeniem mojej skrzyni.Pozdrawiam
  10. Może dawka jest za duża, ustaw na 4.Czyszczenie nastawnika zrób jak nie było robione.
  11. Sprawdź poduszki silnika i przeguby
  12. U mnie też ściąga w prawo jak i na zimówkach(felgi stalowe) i na letnich(aluminiowe).Luzów brak, zbieżność z kątami ustawiona i to samo.Po założeniu kół letnich zobaczyłem, że tylne koło lewe bardziej się chowa w błotniku, może ustawienie belki na śrubach załatwi sprawę u mnie jak i w innych passatach.
  13. Wyprostujcie BLOSA do pionu, może poprawi się.Po ostatnim rozpiłowaniu gwizdka i zmianie oringa fabrycznego na nowy, gwizdek delikatnie posmarowałem olejem jak składałem,aby przepustnica przesuwała się lekko.Pozdrawiam Trzeba usunąć wszelkie śruby regulacyjne, krokowce. Ma być sam wąż doprowadzający gaz od parownika do blosa. Cała regulacja jest w blosie 2 śruby.
  14. Całą listę diagnozowania miernikiem i nie tylko mam w pliku w wordzie zapożyczoną z forum golfa,proszę o kontakt na priva lub można ściągnąć stąd http://rapidshare.com/files/120585453/Vento_2e.rar.html.Kostki diagnostyczne to toledo ma pod zegarami po prawej(lub lewej) stronie kierownicy pod zaślepką
  15. autodata podaje 6 stopni plus minus 1 stopień,przy 700-900obr/min
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności