Passtrack
-
Liczba zawartości
14 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 190KM
-
Rok produkcji
2018
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
A jak mam 3Q0 980 653 F to nie będzie tej funkcji na AID ?
-
Jak rozpoznać czy B8 przed liftem ma ładowarkę indukcyjną ? Mój telefon się za bardzo nie mieści w tej wnęce i nie wiem czy to mam i czy działa.
-
Które pozycje są najważniejsze, jeżeli chodzi o czujnik różnicy ciśnień i czy sprawdzać na zimnym silniku, czy rozgrzanym ? Póki co pozaznaczałem co się dało.
-
Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody
Passtrack odpowiedział dirve → na temat → Poradniki i instrukcje
W jaki sposób zmienić ustawienia rolety i/lub dachu, aby roletą można było sterować niezależnie od pozycji w jakiej jest otwarta panorama ? Video -
Passtrack obserwuje zawartość → Częste wypalanie dpf, Asystenci na AID, Skrzypiący szyberdach i oraz 1 inny
-
Gdzie dokładnie jest ta opcja Pedestrian protection, BAP distance na aktywne, bo w kodowaniu i adaptacjach nie znalazłem ?
-
Dla których roczników jest ta akcja serwisowa ?
-
Domykanie się szyb wczasie deszczu na parkingu
Passtrack odpowiedział ktry → na temat → Ogólne tematy i dyskusje
Masz czujnik RLHS i nie będzie działać domykanie w deszczu. -
W Superbie miałem zawsze wycieraczki Negotti. Kupiłem Passata myślę założę coś "lepszego". Wybór padł na zestaw OXIMO i niestety ani przód, ani tył dobrze nie zbiera. Tylną od razu wyrzuciłem i kupiłem Negotti (różnica kolosalna), a z przodem się jeszcze jakoś pomęczę przez zimę. Wiem, że inni są zadowoleni z OXIMO, ale ja już drugi raz nie zaryzykuję.
-
Jaka jest różnica w działaniu dynamicznych świateł przy ustawieniu normal i sport w trybie Individual ?
-
Na zewnątrz -1°C, mam rozgrzany silnik, ustawiam ogrzewanie na 22°C w tryb automatyczny bez klimatyzacji. Z bocznych kratek i z nóg leci ciepłe powietrze, ale ze środkowych nie leci w ogóle powietrze (sprawdzam ręką) i w czasie dłuższej jazdy czuć, że temperatura w górnej części pojazdu jest niższa. Czy to kwestia jakichś ustawień, czy coś się popsuło ? Dodam, że trybie ręcznym jak przestawię nadmuch na kratki to leci z nich ciepłe powietrze. Także niby wszystko działa, ale jakoś nie do końca.
-
Samochód mam od niedawna i na razie udało mi się dokonać tylko jednej próby pomiaru jak często wypala się DPF i wyszło, że w trasie po przejechaniu 380km nastąpiła regeneracja. Podłączałem kompa 2 razy, najpierw po przejechaniu ponad 200km od ostatniego wypalania (obrazek 1), a potem dokręciłem jeszcze ponad 250km i w czasie tego odcinka było kolejne wypalanie (obrazek 2). Martwi mnie fakt, że program nie pokazuje zawartości popiołu w oleju oraz wskazuje ujemną zmierzoną masę sadzy. Czy mam uszkodzony jakiś czujnik ?