Skocz do zawartości

Łukasz23TR

  • Liczba zawartości

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Toruń

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 280KM DSG6
  • Rok produkcji
    2017

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Tempomat aktywny zawsze hamuje wpierw tyłem stąd duże zużycie tylnych tarcz jesłi uzywasz acc. Co do tarcz i klocków - seria nadaje się do spokojnej jazdy jeśli jeździsz szybciej i mocniej hamujesz to poddaje się bardzo szybko.
  2. Cześć, miałem ten sam problem i te same błędy. Samochód był na gwarancji - przebieg 195 tysięcy. Stwierdzono za małą skutecznośc/zużycie katalizatora i został wymieniony na nowo. Od tego czasu (ponad 30 tys km ) problemów brak.
  3. Oddałem wczoraj do naprawy jutro będę go odbierał to zapytam mechanika co trzeba zrobić żeby to wymienić. Uszczelki w aso koszt około 200 zł.
  4. Mam ten sam problem tylko w 2.0 tsi, tam jest jakoś tak że filtr oleju jest wkręcany w jakieś kolanko a nie w blok i cieknie z uszczelek między kolankiem a blokiem. Uszczelki w aso około 200 zł, robociznę wołają ok 400 zł bo podobno dużo roboty z tym jest.
  5. Tak jak pisałem miałem to samo w 1.6, samochod od nowości ma już 220k i zero problemów. Nie martwiłbym się tym tylko jeździł.
  6. Nie wiem co to jest ale w 2.0 tsi jest to samo i ma tak od nowości.
  7. Cześć, mam ten sam silnik i niemam tego. Ale pamiętam że kiedyś ja miałem 1.6 bse to po zapaleniu był podobny dźwięk.
  8. Mały update: Passat 2.0 tsi 220@ 295 LPG 180km/h 14,5 LPG + 0,9 PB A1 Torun - Gdańsk 160 km/h 12,7 LPG + 0,9 PB A1 Gdańsk TOruń Wartości z tempomatu - więc realnie kilka km/h wolniej.
  9. Bardzo ladny wynik. Powiedziałbym, że nawet za ubogo. Te litrażowanie zrobiłeś w czystej trasie, czyli tankowanie przed i po podróży, czy jeszcze jakies miasto i odpalanie na zimym silniku? Moj 1.8 przy 140kmh łyka ok 8,5-9l Pb, Przy 160kmh juz powyzej 10l Pb. Tzn sądzisz że za ubogo bo tak mało gazu czy tak mało benzyny ? Nie czuję żeby samochód był słaby. Przy 150 te 10 benzyny mi palił. Tankowałem samochód przy wjeździe na autostradę i przy zjeździe, z tych 420 km z 15 km zrobiłem w mieście. Ja mam sedana, zbiornik jest taki żeby było na równo wchodzi coś około 60 litrów.
  10. Łukasz23TR

    dpf dopalanie

    To wypalanie zależy od tego jaki masz soft, po aferze dieselgate nagrzebali w sofcie i zaczęły sie wypalać częściej. Mam 2.0 tdi i 1.6 tdi, przy jeździe po mieście wypalają się co 250 -300 km, w trasie spokojnie 700-800. Polecam obd po bluetooth i aplikacje vagdpf albo jak kolega pisał albo dpf control wtedy piszczy i sygnalizuje diodą wypalanie. Generalnie ja czuję kiedy się wypala, wentylatory na max samochód jest żwawszy i potrafi poszarpywać.
  11. Ile kosztowała Cię instalacja LPG? - Nie całe 5 k z większym niż standardowy zbiornik co do TDI, to mi wychodzi 6,5-7 l/100km jak cisne 1000km do Szwajcarii w przedziale od 160-180km/h (2.0 TDI 190KM DSG + 4motion) - no to nie wiem, ja miałem 2.0 tdi ośka i przy 160-180 to te 8-8,5 brała jak nic. Fakt że często ktoś mnie chamował i później mocno przyśpieszałem. nie wiem jak sprawdzasz spalanie jadąc na tempomacie, bo raczej nie jesteś w stanie zrobić 100% na tempomacie. Ponadto, odnoszę wrażenie ze na tempomacie auto pali więcej (jakby hamowało ale nie odpuszcza wtedy w pełni „gazu”) - Jechałem a1 prawie pusto, na tempomacie 160 ale często do 180 dobijałem przyśpieszałem. I tak - na tempomacie auto pali więcej, chociażby pod górkę trzyma prędkość gdzie jadać samemu możesz trzymać gaz jak trzymałeś spadnie prędkość o kilka km ale chwilowe spalanie Ci mocno nie wzrośnie ( tutaj bardzo wrażliwa jest benzyna, lekka górka i momentalnie przy 150 spalanie z 9,5 skacze na 14-15). Może tez właśnie dlatego też palą się tylne tarcze. Z informacji jakie uzyskałem to przy tempomatu aktywnym w pierwszej fazie hamowania wykorzystywane są tylne hamulce - nie wiem czy to prawda, ale przypalić tył na długiej trasie z dużym obciążeniem to nie jest problem. - Tak to prawda - acc w pierwszej kolejności hamuje tyłem więc przy częstym jeżdzeniu na nim w trasach szybko kończą się klocki i tarcze z tyłu.
  12. Łukasz23TR

    dpf dopalanie

    Jak najbardziej w porządku, zaczniesz się martwić o dpf jeśli wartość obliczona będzie mniejsza od zmierzonej. Zawsze zaczyna wypalać koło 24 g i wypala do 5-6.
  13. Instalacja kme nevo sky direct. Pierwszy raz zrobiłem trasę, 420 km autostradą prędkość cały czas 160-180 km/h - wziął 0,9 benzyny i 10,8 gazu. Za tydzień mam wyjazd to sprawdzę tempomatem ile pali przy 150 km/h. Spalanie podane z dystrybutora, tankowane na tej samej stacji do pełna. Pisałeś że Tdi może się schować - miałem przed passatem 2.0 tdi superb 190 km zrobiony na 230 km i przy takiej jeździe 160-180 palił koło 9 a przy 150 na tempomacie w 7 się mieścił.
  14. Zrobiło się cieplej to może mniej pali, ale 4.6 to chyba nie wykonalne - tyle to można osiągnąć przy równej jeździe 90-100 km/h.
  15. Passat 2.0 tsi 220 LPG Miasto około 12 l LPG i 1,5-1,8 benzyny - krótkie odcinki po 5-8 km - auto garażowane. Trasa 90 7 l lpg + 1 pb Trasa 150 10-10,5 lpg 1- 1,5 LPG. Tryb normal, nie męczę skrzyni na eco i nie uprawiam ecodrivingu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności