Skocz do zawartości

bruno

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O bruno

  • Urodziny 29.03.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    bruno
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    wolsztyn

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM
  • Rok produkcji
    2005
  1. No więc tak..! polecam kolege "VALDI" tanio miło i dyskretnie pomógł mi sie pozbyć problemu co do kontrolki airbag tez mi sie świeci i chyba trzeba wyciągnąć fotel kierowcy i tam te wtyczki wymienieć lub oczyścić czy cuś ?? ale to jest pikuś . Posumówując bardzo się ciesze że udało się to naprawić tak tanim kosztem mam nadzieje że kolejna przygoda z poważnymi usterkami spotka kolejnego właściciela mojego paska (typowa polska zyczliwość ) A tak już całkiem na powaznie to Wesołych Świąt Smacznego Jajka i takie tammm .. Pozdrawiam forumowiczów !!
  2. no dobra ale co z tego że dorwie używaną kolumne jak ta śmieszna cześc jest przypisana do danego auta czy się myle ??? tak mi to tłumaczył mój mech.
  3. Witam u mnie problem jets uciązliwy poniewąz wode dolewam średnio 2x w tygodniu ... wycieku nie stwierdzono korek wymieniony ale nadal ucieka szczególnie jak jest ciepło i co zauważyłem to po sotrej jeździe węże są twarde jak kamienie ... co to może oznaczać ????Mechanik sugeruje uszczelke pod głowica lub pęknięta głowice co o tym sądzicie ?>? czy może jednak szukac jeszcze czy gdzieś nie cieknie ???? będę wdzięczny za odpowiedzi
  4. czyli że co że niby w serwisie jest ta cała potrzebna cześć ?? czyli że co nie trzeba nic przelutować ??? Valdi czy to zlikwiduje problem ??czy wysyłamy do lutowania ?
  5. valdi skąd jestes czy podjąłbyś się naprawy mojej gazeli ?? oczywiście nie za darmo
  6. Witam wszystkich posaidaczy b6-stek które miały byc vw-genem a nie są ;-(( ja niestety od paru dniu mam ten sam problem (pomijając fakt że przy przebiegu 200 tys. motor do wymiany) otóz wkładam kluczyk dziwny "brzdęk" auto zapala i gaśnie jedyna kontrolka która mruga to od świec i komunikat "engine work shot fault" i wszsytko gasnie potem kilka prób i nic ;-( na kompie pokazało bład własnie tej śmiesznej płytki przy kolumnie (sterownika bodajże) i cos immobiliser ? .MAM KONKRETNE PYTANIE CZY KTOŚ Z WAS TO NAPRAWIŁ W 100% ?? CZY TA INSTRUKJSA W/W SPRAWDZA SIE ? bardzo prosze o odpowiedz gdzie ewentulanie mogłbym podjechac aby to naprawić odległośc nie gra roli ,prosze o pomoc i zgóry dzięki .
  7. KOlego to wyprowadz mnie z błędu ile koszztował cie napęwd pompy oleju przy 8zaworwym 2.0 tdi BMP??? może serwis w poznaniu ma złodziejskie marże ? ze chcą 4 tysia ??jutro do nich przekręce i sie dowiem raz jeszcze dogłębnie i napisze.......
  8. KOlego ale my nie móimy 4000 o pompie tylko o napędzie pompy tzw balansach to kosztuje 4 tysia ponad a wogole ciężko jest to dostać nawet od jakiegoś rozbitka nikt tego nie chce sprzedac bez silinka ogólnie ta częśc często hałasuje sa to takie dziwne stuki zxalezy jak sie tma w śrobku te wałeczki ustawią one raczej mimo hałasu nie rozwalą się ale gniazdo i zabierak mogą często sprawiac problem dlatego ja zastosowałem bardzo drogi imbus i w biłem naspawaną końcówke w lekko już zużyte gniazda na stałe i problem z głowy już kilku moich znajomych tak zrobiło i działa ok . zabierak z serwisu jest wykonany ze zbyt miekkiego stopu metalu i zawsze po pewnym przebiegu sie zjedzie ....
  9. Aha zapomniałem dodać ze rocznik mojego paska to 05 ale modelowo 2006 kod BMP więc napęd zębaty a przygode z tym miałem przy 180tyskmNiestety nawet chcąc kupić audi będziemy mieli te same bolączki bo to te same silniki ...... tragedia
  10. bruno

    Pompa wody

    Panowie jest taki mechanik w Wolsztynie woj wlkp moge dac namiary ja wczesniej wymieniłem właśnie pompe wody korek ale on od początku obstawiał na uszczelke i głowice niestety potwierdziło się po ostrym wstawieniu auta węże jak balerony grube a to oznacza ze ciśnienienie dostaje się do ukłądu i wyrzuca mi płyn zaorem w zbiorniczku więc niema się co łudzić rozkręcić i wymienić wszsytkie uszczelki i splanować głowice koszt do 1000zł (pieprze serwis!!) lub głowice nową koszt + 500zł bo niestety może być pęknieta ale to stwierdzi sie jak sie rozbierze ten "bezawaryjny motor" a mogłem kupić 1,9tdi słabszy ale ile nerwów i kaski bym zaoszczedził ....... ale sie rozmarzyłem .....Polecam tego mechanika nieraz udowodnił że jest lepszy od tych nieuków z serwisu !! Po passacie jak sie go już pozbęde pozostanie tylko NIESMAK !!! WSTYD VW WSTYD!!!!! PS OBJAWY MAM IDENTYCZNE JAK U WAS
  11. Witam ja w moim pasku tez na trasie miałem gonga czerwona kontrolka i komunkat o braku cisnienia zapala sie ona tylko pow. 1500 obrotów poniżej nie ale to bardzo niebezp. bop można zatrzeć silinik . Jak się okazało ten felerny patyk kiepskiej jakośc sie zjechał własnie na okragło no i w srodku mechniżm troche też a w serwisie 4 tysia wołają więc wpadłem na pomysł kupiłem bardzo drogi imbus dostosowałem długość troche go naspawaliśmy wbiliśmy w ten cudownu mechanizm i wiecie co juz 50 tys i jest ok ! niestety pozostała częśc mechanizmu raz poraz troche hałasuje i mnie to strzasnie drażni dlatego sprzedaje to gówno bo teraaz zaczeła mi woda uciekac z układu chłodzenia okazało sie że korek więc wymieniłem ale dalej ucieka więc pompe wody i co ?? .....oczywisćie dlaej to samo .. po ostrej jeździe węże grube jak balerony więc głowica lub uszczelka jeszcze niewiem sprzedaje dziada kupuje toyote zawiodłem sie na vw strasznie porazka totalna .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności