Skocz do zawartości

ptak24

  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ptak24

  • Urodziny 03.02.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    piekary śląskie

Samochód

  • Silnik
    B2 1.6 D 54KM
  • Rok produkcji
    1982
  1. witam kupiłem głośnik pioneer 2000w (2x cewka , 4 ochm) rms 800w 1. jak dobrać wzmacniacz do tego głośnika aby wykorzystać tę moc.... jedno czy dwu kanałowy , o jakiej mocy i na jakie parametry patrzeć przy zakupie? 2. jak podłączyć głośnik dwu cewkowy? -prsze o namiary na jakiś schemat
  2. ptak24

    skrzynia pasmowo przepustowa

    głośnik 30 cm. 1200w mocy szcytowej, 300w rms pasmo przenoszenia 23-400 hz 4 ohms cewka 51 mm jednym słowem infinity 1260w
  3. witam nie dawno kupiłem głośniki basowe i w instrukcji przeczytałem że najskuteczniej działają w skrzyni pasmowo przepustowej... jak się do tego zabrać chodzi mi o to żeby było widać menbrane... a za razem musiała by być tak zwana narożna... w związku z tym szukam jakiegoś gotowego projektu wraz z wymiarami czy możecie mi coś doradzić? pozdrowionka
  4. a czy możecie mi podpowiedzieć jakie są objawy jak są uszkodzone zaworki na pompie wtryskowej?
  5. maciek wszystko ładnie i pięknie tylko w czym to jest podane? w stopniach czy chodzi o czujnik mikrometyczny?
  6. witam serdecznie mam mały problem czy ktoś z was może dać mi namiary na kąt wyprzedzenia zapłonu w pasku b4 1.9td?
  7. panowie a co powiecie na vw passat b2 z silnikiem i skrzynią biegów z audi a4 1,9 tdi 130km???? czy ktoś wie jak sie maja przeróbki mocowań skrzyni biegóe i piast???? bo jeśli chodzi o silnik to mocowania na poduchy są identyczne...
  8. witam kolegów..... panowie a jak ze skrzynią biegów .... zostaje z b2.... jak nie to co trzeba przełożyć lub przerobić chodzi mi o poduche pod skrzynią i półosie bo są inne długości i wielokliny.
  9. witam kolegów. mam do was klubowiczów prośbe na wage życia i śmierci szukam schematu rozrządu do skody fabia 1.2 mpi. 2003r przeszukałem jusz chyba wszystko łacznie z forum fabii i nikt nie potrafi mi pomuc...
  10. witam jeśli moge doradzić to zobacz przekładnie z audi 80 b2... zwruć uwage na 3 zeczy czy są takie same... po1. wieloklin wchodzący do kolumny kierowniczej. po2. rozstaw śrób lub uchwytów do montowania. po3. szerokość maglownicy od gałki do gałki... jeśli te trzy elementy są takie same to zielone światełko... powodzenia
  11. witam kolegów... jestem mechanikiem już ładnych pare lat ale takich bzdur to w życiu nie słyszałem. od kiedy to końcówki wtrysków mają wpływ na ciśnienie na przelewach? nawet biorąc to na chłopski rozum to końcówki sie wycierają i zarazem sklepują czyli efekt -leją(auto kopci i ciężej zapala jak jest zimny a szczególnie w zimie) ... ropa przelatuje przez nie bez tz. oporów... zrozumiał bym waszą wypowiedz jeśli by końcówka była zapieczona ... tylko w tedy by nie palił na jakiś cylinder. jeśli sie myle to prosze o sprostowanie ...pozdrowionka
  12. witam kolegów jestem w waszych kręgach od niedawna i przeglądam tematy ... jeśli chodzi o problemik to proponuje sprawdzić chłodnicę. jakieś pól roku temu miałem ten spam problem. zaczolem od wymiany termostatu, następnie sprawdzanie szczelności silnika i na końcu pompa wody. i nie pomoglo ,myślalem ze wywioze grata na zlom... kumpel doradził mi wymiane chłodnicy i bingo... nie mowie że kolega ma ten sam problem ze to chłodnica.... ja wogole tego nie brałem pod uwage przeplyw byl nagrzewała sie normalnie nic nie wskazywało na to. po wszystkom ja rozebrałem na kawalki i okazało sie ze połowa kanałów wodnych było zatkane. pozdrawiam i powodzenia
  13. witam kolegów. po 1 to wyrazy wspólczucia z powodu felernego filtra oleju... po2 to wszyscy powinni wiedziec ze firma zwana filtron lub inne firmy mające fabryki w polsce to tylko nazwa a komponenty wykorzystywane do ich wyrobów niczym nie odbiegaja jakoscia od polskich... (jak firmy zagraniczne chciały bym robic swoje wyroby z materiałów zagranicznych to taki filtr oleju kosztował by nie 20 ani 30 zł. a ok 50-60 zł.) pozdrawiam
  14. witam kolegów... taka jedna uwaga jeśli temperatura na liczniku dzwignie sie o pare stopni a wentylator na chłodnicy sie nie załączy a jest na 100% sprawny to po jakiego grzyba to ruszać??? rozumie taką sytuacje jeżeli jest ciepło załonczy sie wentylator na chłodnicy i nie potrafi go schłodzić... chyba ze kolega nie opisał wszystkich objawów... ps. miałem taki przypadek ze wentylator jak sie załączył to działał caly czas a temperatura ani w gure ani w doł ale po wymianie chłodnicy wszystko wruciło do normy. poprostu w środku była zatkana (to juz czas robi swoje). pozdrawiam i powodzenia
  15. witam kolegów... radził bym sprawdzić olej no i zależy jaki to silnik to proponuje odpowietrzyć układ paliwowy. powodzenia. ps. damian daj znać jak ci poszło.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności