Skocz do zawartości

shaman

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O shaman

  • Urodziny 25.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witajcie Czy może ktoś polecić w Małopolsce lub gdzieś w okolicy SPRAWDZONY warsztat c robi przekładki? z angola na kontynentalną wersję Ostatnio jakoś temat przekładki anglików ucichł, i nikt znajomy nie był w stanie mi pomóc w tym temacie... Chodzi o b7kę, którą mogę ściągnąć w bardzo dobrej cenie ale zastanawiam się czy warto...
  2. uważajcie na zatrzaski w obudowie kierownicy, trzeba je wyjmować idealnie w osi. Ja ruszałem góra dół i ułamałem plastiki... głębiej się nie dao go chyba upchać... a akurat tam wpiąłem rozdzielkę na 4 gniazda, zamontowaną pod fotelem pasażera... wrzuciłem bezpiecznik 30 a nie 20, na wszelki wypadek... CB, nawigacja, komórka... pozdr. Bez was bym tego nigdy nie znalazł!!! wielkie dzięki!
  3. witam po raz kolejny. mechanik mi powiedział że pompa podciśnienia jest razem z paliwową i kosztuje 1300zł...!!! ktoś robił to wcześniej? edit: byłem u drugiego i stwierdził że pompa podciśnienia jeszcze w mare OK ale serwo pada...
  4. witam damfir: u mnie te sam objawy. na 90% pompa podciśnienia. jeszcze nie wymieniałem wiec nie wiem na pewno. jak zrobię to napisze. spróbuj jeszcze takie coś. jedziesz. hamujesz raz, drugi, trzeci i pedał twardy. dodaj gazu i i sprawdź czy teraz ok. przejeździłem tak trochę czasu i dalej tak jeżdżę bo niem kiedy zrobić, ale przed zimą muszę wymienić... pozdr PS: ponowie pytanie. czy do pompy podciśnienia jest dostęp "od góry" silnika?
  5. wielkie dzięki! i jeszcze jedno pytanie. Da radę dobrać się do tej pompy "od góry"? czy trzeba od dołu silnika? bo nie mam dostępu do kanału... pozdr Shaman
  6. witam podbije temat wczoraj wymieniłem klakson, tzn wymontowałem go. prąd na kablu jest więc trąbka do wymiany... zrobiłem zdjęcia jakby ktoś miał taki, niewielki, problem. 1: zdejmujemy atrapę z prawej strony. tylko zatrzask, bez śrub By shaman_snowboard wykręcamy halogena 3Xwkręt krzyżak By shaman_snowboard trąbka trzyma się na jednej śrubie "13", nie trzeba kontorwać od spodu, wystarczy górę odkręcić. 50zł i kuniec filozofii... aaa... jak będziecie składać to uwaga żeby nie wpiąć halogena do klaksonu w jedną stronę wtyczka pasuje... pozdr shaman
  7. witam wrócę do tematu z 3 strony dyskusji... By shaman_snowboard By shaman_snowboard 1) dokąd zmierza ta rura. 2) CO TAM JEST, JAK SIĘ DO TEGO DOBRAĆ ŻEBY WYMIENIĆ? Domyślam się że jakaś pompa, która nie daje wystarczającego podciśnienia i sądze że jest do wymiany... i jakie powinno być być tam podciśnienie. jak zatkam palcem gdy silnik chodzi to powinienem dać rade oderwać go bez problemu? pozdr Shaman
  8. witam lukisio: tego to akurat nie widziałem na allegro jeszcze. Ale logiczne że powinno być i bardzo dobrze że jest. dzięki za info niestety na moje oko, "przekładnia ślimakowa" miedzy silniczkiem a tym kołem zębatym plastikowym jest martwa. ślimak może i ok, ale ząbki na kole są mega wyrobione. Jak kręciłem ślimakiem to kółko ani rusz... pozdr Shaman
  9. w sumie racja no to jeszcze raz... Shot at 2010-11-02 Shot at 2010-11-02 Shot at 2010-11-02 plastiki z klapy. umiejscowienie zacisków a na drugim zdjęciu "zadzior" który łatwo ułamać... Shot at 2010-11-02 kabelek od silniczka (ten odpięty), pozostałe dwa chyba od zamka Shot at 2010-11-02 na wycieraczce od zewnątrz też śruba "13". potem trzeba zdjąć ramię wycieraczki. Shot at 2010-11-02 silniczek w klapie. 3 śruby "13", kabelek od "prądu", rura od płynu i wychodzi bez problemu... Shot at 2010-11-02 układ wewnątrz silniczka. klapka na zatrzaski plastikowe. Shot at 2010-11-02 Shot at 2010-11-02 wnętrze silniczka. u mnie: - szczotki - brak - zatarty mechanizm - koło zębate miało wytarte ząbki. Shot at 2010-11-02 Shot at 2010-11-02 przy okazji zamek od klapy pozdr shaman
  10. witam dzisiaj przerabiałem temat... efekt: koniec szczotek, zatarty mechanizm i zjechane ząbki w plastikowym kole... przy okazji zrobiłem kilka zdjęć, więc dorzucę do tematu. Zdjęć nigdy dość. Dużo osób ma problem ze zdjęciem plasitków z klapy, więc zrobiłem zdjęcie gdzie są zatrzaski... i pare innych rzeczy. http://www.facebook.com/album.php?aid=30316&id=100000313972173 niestety wrzuciłem na facebooka... serwer, jak serwer... pozdr Shaman PS: Nie wiecie czy jest opcja "regeneracji" silniczka tak jak alternatora, czy wahaczy...?
  11. witam kraków - mazury. na baku regularnie 900km i zaczyna piszczeć rezerwa. cały czas 100-130km/h na "7"ce wiadomo TIRy i wyprzedzanie a od Grójca to już sama przyjemność. oczywiście klima, tempomat, muza, CB i komóra w głośnomówiącym z poprzeczkami na relingach na stalowych felgach w dwie osoby + bagażnik pod sufit (rower, namiot, karcher, komplety kluczy, wiertarka, szlifierka itd (czyli średnio dopakowany). Na zakopiance dopakowany full pod sufit (4 osoby+8desek i jedna para nart+bety na tydzień) z czego część w trumnie spiesząc się (nie ekonomiczna jazda) 7l/100km w drugą stronę tocząc się na pusto (trumna na dachu) jadąc 90km/h na "5tce" w granicach 1800obrotów 5,5l/100km. pozdr Shaman
  12. witam mam takie pytanie bardziej informacyjne niż problem. i do tego nei do końca w temacie ale tutaj o turbinie jest najwięcej... wyczytałem że w moim pasku 3BG 1,9TDI 101km 2003 jest turbina o zmiennej geometrii łopatek. Dawniej w TD żeby mniej palił ludzie trzymali niższe oborty czyli powiedzmy poniżej 2tys obr żeby turbina nie chodziła. czy tutaj jest podobnie? czy nie ma to znacznia? czy taką turbinę czasem trzeba "przekręcić" żeby łopatki nie zastygły ze "starości" w jednej pozycji? czy po porstu jeździc normalnie...? Zaciekawiło mnie to i proszę o pomoc kogoś kto się na tym zna, bo tego co przeglądałem forum nic nie było na ten temat. pozdr Bartek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności