Skocz do zawartości

Tomasz32

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Tomasz32

  • Urodziny 11.02.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    Tomasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Gdańsk

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2012
  1. Dzieki Panowie.Oczywiscie po punkciku dla Was za zaangazowanie. Ale jakby ktos mial cos jeszcze do dolozenia np.kolorki kabelkow to bylbym wdzieczny.
  2. Dzieki Patryk_ ale ten opis jest mi znajomy i akurat tego nie potrzebuje.Mam oryginalny hak ale po swapie lamp tylnych nie wiem jak pozamieniac kabelki we wtyczkach aby pasowaly do lamp B5FL.Caly czas mowa o tylnych lampach i kabelkach do przyczepy(haka),ktore w niej siedza. Znalazlem cos takiego; http://www.passatplus.de/arbeitshilfen/ahk/ahk.htm ale moze ktos juz to robil i zadowoli mnie opisem lub zdjeciami abym wreszcie mial prad w lawecie. Pozdrawiam T.
  3. Ponawiam pytanie::help Moze moglby ktos przedstawic opis zamiany kabelkow i wtyczek po swapie tylnych lamp do ori haka.Musze wrocic z laweta do kraju i przypomnialem sobie,ze cztery lata temu zamienilem lampy ale nie podlaczylem kabelkow do haka a co za tym idzie nie mam pradu w lawecie. Ps.Sorki za brak polskiej czcionki.
  4. Polecam podjechać do punktu gdzie spawają lub kleją plastiki.Ja tak uczyniłem i u mnie w Gdańsku za kompletne napawane 2 uchwyty zapłaciłem 50zł.Piszę napawane,ponieważ po ich wyłamaniu gdzieś się zawieruszyły.Inaczej mówiąc odbudowanie uchwytów.
  5. piotrek84sprobuj znalezc sobie drewniany kolek,ktory to docinasz na wymiar tak,zeby postawic na niego lewarek ''butelkowy''.Ja tak wlasnie zrobilem. Pozdrawiam
  6. Witam.Jestem po wymianie dwoch poduszek pod pod skrzynia biegow i dwoch poduszek pod silnikiem w moim AFN-e. Powod: Podczas zapalania,gaszenia i jezdzie na wstecznym trzeslo potwornie buda.Poduszki pod skrzynie Lemforder poza serwisem kupione okolo 200zl.Poduszki pod silnik w ASO: 8D0 199 379 AQ i 8D0 199 382 AP koszt dwoch szt.po znizkach 640zl.Pomimo,ze poduszki pod silnik nie roznia sie wizualnie to jednak sa inne.Wspolczynnik drgan jest inny i ztad ich rozna cena.Bo jak wszyscy wiedza silnik lezy na prawej poduszce.Wymiana nie stanowila wiekszego problemu.Skrzynie biegow wystarczylo tylko podeprzec natomiast silnik trzeba podniesc kilka zentymetrow. Uwaga.:Nie podnoscie silnika podstawiajac lewarek pod miske olejowa,poniewaz mozecie ja rozszczelnic!!.A to chyba Wam nie potrzebne.Ja podlozylem lewarek pod uchwyt kompresaora.Musialem jeszcze odkrecic gumowy przewod od turbiny(w ksztalcie litery S) oraz przewod masowy,ktory blokowal mi dostep do prawej poduszki.Wszystkie poduchy,ktore zdemontowalem byly w stanie agonalnym.Nie ruszalem jedynie tej gumy w ksztalcie grzybka z czola auta,gdyz byla cala i rzadko ulega zniszczeniu. A oto moje spostrzezenia.Po wymianie samych poduszek skrzyni biegow nic sie nie zmienilo,dalej silnik drzal,wibrowal i latal podczas uruchomienia i gaszenia.Natomiast po wymianie poduszek silnika wszystkie te nieprzyjemne objawy ustapily i moge dalej cieszyc sie cisza i spokojem w moim autku. Ps.Sorki ale nie posiadam polskiej czcionki.(Niemcy)
  7. No faktycznie nic tam nie ma.Trudno,muszę jeszcze poszperać.Koledze w serwisie powiedzieli,że trzeba całą popielniczkę wymienić.A co za tym potężne pieniądze. Dziękuję Ci jeszcze raz Adam. Ps.pawelb6 z tego co wiem jest to dział techniczny poświęcony Passat B5 (3B i 3BG) a twoja odpowiedź nie dotyczy tematu i znalazła się w nieodpowiednim dziale. Dlaczego pan moderator tego nie zauważył i nie stara się upomnieć KOLEGI?????
  8. Dziękuję ci Gural za schemat ale miałem na myśli popielniczkę,która znajduje się w podłokietniku.A one z tego co wiem wychodziły w wersji po lifcie z nowym tunelem środkowym.Może taki schemat znajdziesz?? Dzięki i miłego wieczoru.
  9. Witam wszystkich w starym roku jeszcze.Tak jak w tytule mam problem z funkcjonowaniem tylnej popielniczki,ponieważ jest cały czas otwarta.Rozebrałem ją,podkleiłem kółko zębate i dokładnie się jej przyjrzałem.Nie znalazłem żadnego mechanizmu odpowiedzialnego za zamykanie.Żadnych blaszek o których mowa na forum.Podejrzewam,że poprzedni właściciel już tam grzebał i może coś połamał i wywalił.Prosiłbym Was o zdjęcia albo schemat zamykania tej popielniczki.Wiem,że czegoś tam brakuje. Serdecznie pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Mowa tu o B5 FL. Ps.Serdeczne pozdrowienia dla Kuczlawa, który stoi dzielnie na straży forum jak polska policja " najpierw ukarać a później pomóc.A może by tak odwrotnie?????
  10. O właśnie o to mi chodziło.
  11. Uszczelka pozostaje ta sama.Musisz tylko zwrócić uwagę podczas nasuwania jej na część plastikową nachodzącą na rant karoserii.Ponieważ w tej plastikowej części od dołu są specjalne wąskie ranciki,które muszą być idealnie spasowane.Proponuję abyś tę uszczelkę lekka natłuścił przed jej nasuwaniem. Ps. A tak nawiasem będziesz wreszcie cieszył sie czysta grodzią i zapomnisz o jej ciągłym czyszczeniu. Pozdrawiam.
  12. ''A tak na marginesie czy układ chłodzenie sie sam odpowietrza'' Układ chłodzenia w AFN-ach sam się odpowietrza.Jestem dopiero co po wymianie chłodnicy i nic nie odpowietrzałem. Pozdrawiam
  13. Proponuję kupić i wymienić sam gumowy oring (2 zł ASO) i po problemie.Podejrzewam,że mechanik wsadził czujnik temperatury z tym samych starym odkształcony oringiem. Pozdrawiam
  14. Mam również negatywną opinię na temat żywotności Osram Night Breaker.Prawa służyła 2 miesiące a lewa 4.Co do samej efektywności muszę przyznać,że jeszcze nie spotkałem się z tak dobrze świecącymi żarówkami. Pozdrawiam.
  15. Hej. Ja za tę rurkę zapłaciłem 32 zł w ASO do mojego AFNa. A sam jej montaż jest dziecinnie prosty. Oto jej nr katalogowy 028 103 509. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności