Skocz do zawartości

pszemo22

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pszemo22

  • Urodziny 11.05.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Przemek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    olesno

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. no pewnie ze to nie ma nic wspolnego ale wspolna cecha przeplywki i pompy vacum moze byc brak mocy silnika poniewaz pompa steruje turbina a przeplywka odpowiednim dostarczeniem powietrza do silnika jesli jedno lub drugie jest niesprawe objawami moze byc brak przyspieszenia ja z poczatku myslalem ze to pompa bo z vaga nie potrafilem odczytac ze przeplywka podaje bledne informacje i zle wysterowuje doplywem powietrza dodatkowo zmylil mnie TWARDAWY pedal hamulca i dziwne jego zachowanie jakby serwo nie wspomagalo ale tu szkopul tkwil w starym plynie hamulcowym co dawalo podobne objawy wiec nie zawsze jest to wina pompy choc tego nie wykluczam dlatego nalezy zmierzyc jej podcisnienie zeby wyeliminowac niepotrzebna i kosztowna jej wymiane
  2. no witam poradzilem sobie od pazdziernika poradzilem ale moja przyczyna nie byla pompa daje takie cisnienie jak opisalem wczesniej przyczyna byl przeplywomierz ktorego zamienilem od znajomego i pomoglo bo nie potrafilem odczytac z vaga ze jest uszkodzony kupilem za 280zl pierburga i smiga ale raczej nie mialem problemow z serwem hamulcow wiec niech ci pomierzy najpierw podcisnienie pompy a pozniej ja wymienia bo koszt takiej pompy jest spory jak by co to pisz pomoge jak moge jestem mechanikiem ale z paskami nie mialem doczynienia wczesniej nie moje gabaryty auta zajmuje sie wiekszymi
  3. a nozesz mi powiedziec gdzie masz takie wartosci podcisnienia na kruccu tuz przy gruszcze od sterowania turbina bo ja tam mam -0,5 a na wyjsciu z pompy zaraz na poczatku -0,9 nie wiem czy jest za slaba czy gdzies po drodze traci mi sie podcisnienie pomocy
  4. ach joj jest tu ktos kto mi pomoze chcial bym sie dowiedziec jakie powinno byc to podcisnienie niestety nikt nie chce mi pomoc
  5. o witam mierzylem na wolnych obrotach tuz na wyjsciu z pompy osiaga -0,9 po dodaniu gazu nie zmienia sie wogole tylko jak wcisne hamulec spada do -0,5 otoz tez na wolnych obrotach ale na wyjsciu do gruchy turbiny ma -0,5 a po dodaniu gazu spada gwaltownie nawet do zera natomist na gruszcze od erg ma stala wartosc -0,7atm zaznaczam ze auto stalo sie slabsze a hamulce po kilkukrotnym nacisnieciu twardnieja a pedal podpompowany i przytrzymany dopoero powoli opada w dol ---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:47 ---------- prosze o pomoc badz kontakt na gg 11315422 za wszelkie pomysly z gory dziekuje bo ja nie wiem juz za bardzo co poradzic
  6. witam wszystkich czy moze mi ktos powiedziec jakie podcisnienie powinna miec pompa vacum zaraz na jej wyjsciu i na sterowaniu turbina lub erg bo moje wartosci to -0,9 atm na pompie -0,7 atm na erg a -0,5 atm na sterowaniu turbina czy te wartosci sa wlasciwe?? pomozcie
  7. witam wszystkich czy moze mi ktos powiedziec jakie podcisnienie powinna miec pompa vacum zaraz na jej wyjsciu i na sterowaniu turbina lub erg bo moje wartosci to -0,9 atm na pompie -0,7 atm na erg a -0,5 atm na sterowaniu turbina czy te wartosci sa wlasciwe?? pomozcie
  8. mam prosbe czy pompa vacum o numerach 038145209M bedzie pasowala do passata b5 1,9tdi 116 KM typ silnika AJM nie wiem jaki mam kruciec napedowy tej pompy prosze o pomoc i jeszcze gdzie moge kupic uszczelke metalowa pod ta pompe pozdrawiam wszystkich forumowiczow
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności