pszemo22
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O pszemo22
- Urodziny 11.05.1983
Informacje osobiste
-
Imię
Przemek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
olesno
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
pszemo22 obserwuje zawartość → pompa vacum podcisnienie
-
no pewnie ze to nie ma nic wspolnego ale wspolna cecha przeplywki i pompy vacum moze byc brak mocy silnika poniewaz pompa steruje turbina a przeplywka odpowiednim dostarczeniem powietrza do silnika jesli jedno lub drugie jest niesprawe objawami moze byc brak przyspieszenia ja z poczatku myslalem ze to pompa bo z vaga nie potrafilem odczytac ze przeplywka podaje bledne informacje i zle wysterowuje doplywem powietrza dodatkowo zmylil mnie TWARDAWY pedal hamulca i dziwne jego zachowanie jakby serwo nie wspomagalo ale tu szkopul tkwil w starym plynie hamulcowym co dawalo podobne objawy wiec nie zawsze jest to wina pompy choc tego nie wykluczam dlatego nalezy zmierzyc jej podcisnienie zeby wyeliminowac niepotrzebna i kosztowna jej wymiane
-
no witam poradzilem sobie od pazdziernika poradzilem ale moja przyczyna nie byla pompa daje takie cisnienie jak opisalem wczesniej przyczyna byl przeplywomierz ktorego zamienilem od znajomego i pomoglo bo nie potrafilem odczytac z vaga ze jest uszkodzony kupilem za 280zl pierburga i smiga ale raczej nie mialem problemow z serwem hamulcow wiec niech ci pomierzy najpierw podcisnienie pompy a pozniej ja wymienia bo koszt takiej pompy jest spory jak by co to pisz pomoge jak moge jestem mechanikiem ale z paskami nie mialem doczynienia wczesniej nie moje gabaryty auta zajmuje sie wiekszymi
-
a nozesz mi powiedziec gdzie masz takie wartosci podcisnienia na kruccu tuz przy gruszcze od sterowania turbina bo ja tam mam -0,5 a na wyjsciu z pompy zaraz na poczatku -0,9 nie wiem czy jest za slaba czy gdzies po drodze traci mi sie podcisnienie pomocy
-
ach joj jest tu ktos kto mi pomoze chcial bym sie dowiedziec jakie powinno byc to podcisnienie niestety nikt nie chce mi pomoc
-
o witam mierzylem na wolnych obrotach tuz na wyjsciu z pompy osiaga -0,9 po dodaniu gazu nie zmienia sie wogole tylko jak wcisne hamulec spada do -0,5 otoz tez na wolnych obrotach ale na wyjsciu do gruchy turbiny ma -0,5 a po dodaniu gazu spada gwaltownie nawet do zera natomist na gruszcze od erg ma stala wartosc -0,7atm zaznaczam ze auto stalo sie slabsze a hamulce po kilkukrotnym nacisnieciu twardnieja a pedal podpompowany i przytrzymany dopoero powoli opada w dol ---------- Post added at 16:53 ---------- Previous post was at 16:47 ---------- prosze o pomoc badz kontakt na gg 11315422 za wszelkie pomysly z gory dziekuje bo ja nie wiem juz za bardzo co poradzic
-
witam wszystkich czy moze mi ktos powiedziec jakie podcisnienie powinna miec pompa vacum zaraz na jej wyjsciu i na sterowaniu turbina lub erg bo moje wartosci to -0,9 atm na pompie -0,7 atm na erg a -0,5 atm na sterowaniu turbina czy te wartosci sa wlasciwe?? pomozcie
-
witam wszystkich czy moze mi ktos powiedziec jakie podcisnienie powinna miec pompa vacum zaraz na jej wyjsciu i na sterowaniu turbina lub erg bo moje wartosci to -0,9 atm na pompie -0,7 atm na erg a -0,5 atm na sterowaniu turbina czy te wartosci sa wlasciwe?? pomozcie
-
mam prosbe czy pompa vacum o numerach 038145209M bedzie pasowala do passata b5 1,9tdi 116 KM typ silnika AJM nie wiem jaki mam kruciec napedowy tej pompy prosze o pomoc i jeszcze gdzie moge kupic uszczelke metalowa pod ta pompe pozdrawiam wszystkich forumowiczow