Skocz do zawartości

vendorr

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. No właśnie. Auto kupiłem od brata co teoretycznie zmieniał sprzęgło, ale nie wiem czy tarcze czy cały komplet, chociaż podczas prac przy tym aucie wiele rzeczy, które teoretycznie wczesniej zrobił mechanik brata było, że tak ujmę - spartolone lub nawet nie zrobione i trzeba było robić od nowa. Ale do meritum, uważasz, że oryginalne sprzęgło powinno spokojnie wytrzymać te niuty? Rozmawiałem z jednym warsztatem i polecają wstawić komplet od wersji 170km i podobno te spokojnie wytrzymują nawet 550Nm, tylko nie wiem z jakiej wersji będzie to pasować plug and play. Edycja: może wiecie jakie moce przenosi oryginalne sprzegło? Pozdrawiam
  2. Hej mam mały problem ze sprzęgłem, ale od początku. 2.0 TDI BMP 8V nominał 140 koni momentu nie pamietam, została wstawiona turbina od wersji 170 koni, remont głowicy i góry silnika, auto przeszło dostrajanie mocy i wydmuchało 178 kucy i 430 Nm. Fajnie, ale - problem ze sprzęgłem. Objawy: podczas jazdy na wysokim biegu przy niskich obrotach i wciśnięciu gazu w podłogę w pewnym momencie (jak turbo wstaje), pojawiają się wibracje, które przenoszą się na cała budę. Ciężko mi stwierdzić czy sie sprzęgło uslizguje czy dwumas wpada w takie wibracje. Zaznaczę, ze aby tych wibracji nie było silnik musi być na wyższych obrotach i nie ma wibracji, ale to dość uciążliwe podczas użytkowania. Szukam jakiegoś mocniejszego sprzęgła z dwumasa co by spokojnie dźwignęła te niuty, szczególnie że będę kombinował z wtryskami i celował mocą na jakieś 220 koni mechanicznych. Poradźcie proszę jak ten problem rozwiązać. Pozdrawiam Ven.
  3. A z jakim momentem przykręcałeś pompę do bloku silnika (głowicy)?
  4. Koledzy i mnie spotkało wyciek paliwa przy pompie vacum. Już studiowałem wymiane i regenerację (chcę na dać szansę tej pompie) o ile po rozebraniu będzie w dobrym stanie. Auto ma nalatane 480 tysięcy, od nowości w rodzinie i wiem dobrze, że to oryginalna pompa. Teoretycznie wiem wszystko o wymianie tej pompy gorzej z praktyką, ale trzeba się będzie z tym zmierzyć. Brakuje mi w tym wszystkim jednej informacji - z jakim momentem dokręcać pompę do głowicy? Jakoś nie lubię kręcić w głowicy i wolałbym się upewnić. Śruby montażowe będą nowe. PS. Będę jeszcze wymieniał pokrywę zaworów kolejność dokręcania śrub oczywiście od środka spiralnie czy moment 20NM będzie ok czy inny zalecacie? Za info dziękuje z góry. Pozdrawiam VEN
  5. Dzięki wielkie. Póki co jestem na etapie czyszczenia i malowania nowych/starych zacisków. Myślę, że już mam komplet części i sprzętu. Po świętach pewnie będę wymieniał, dam znać co i jak. Pozdrawiam.
  6. Siemka, korzystając z dużej ilości wolnego czasu postanowiłem zrealizować projekt, który już dawno za mną chodził. Zakłdam tarcze 345 mm i nie jestem pewny czy koła 17 cali wejdą. Czy szanowne grono mogłoby by rozwiać moje wątpliwości, doradzić lub podzielić się wiedza? Dzieki wielkie i pozdrawiam Ven
  7. Witam, Przepraszam z góry bo pewnie było już nie raz, ale przebrnięcie przez całą lekturę dotyczącą tematu i nie postradać zmysłów to niezły wyczyn. Jeżeli dobrzy ludzie mogliby mnie nakierować co i jak będę bardzo wdzięczny. Więc mam tak: Posiadam czerwone zegary, radio rcd300, kierownicę bez multifunkcji, przystawkę na moduł dotykowy i moduł BT pod fotelem NOKIA 3C0 035 729 G. Co chciałbym uzyskać: Możliwość prowadzenia rozmów telefonicznych przez bluetooth w samochodzie, jeżeli byłaby możliwość puszczanie muzyki z telefonu byłoby mile widziane. Wiem, że na pewno muszę wymienić moduł pod fotelem, ale na jaki? Czy dołożenie przystawki dotykowej daje jakieś dodatkowe możliwości obsługi telefonu itp... Udało mi się za pomocą VCDS usunąć wszystkie wcześniejsze zapisane telefony, ustawiłem widoczność BT w samochodzie, Iphone widzi ale nie może się połączyć, tak samo Xperia Z1 (android). Proszę o jakieś porady, dzięki z góry i pozdrawiam. VEN
  8. Witam, posiadam Passata B6 z silnikiem wymienionym w temacie. W silniku została wyremontowana praktycznie cała góra: wałek, szklanki, popychacze, świece, regeneracja wtrysków, oraz dół: wał korbowy, panewki i korbowody. Została wymieniona również pompa oleju na nową z silnika 1,9 tdi. Ogólnie wszystkie bolączki, które mogły doskwierać temu silnikowi zostały usunięte. Wyczytałem na jakimś portalu, że wymiana pompy oryginalnej na tą z 1,9 tdi jest jak najbardziej możliwa, ale po takiej wymianie zmniejsza się ciśnienie oleju, w sensie jest mniejsze niż przy oryginalnej pompie. I moje pytania: 1. Czy potwierdzacie tą opinie? 2. Jeżeli silnik przeszedł taki remont i mody to czy trzeba/warto stosować jakiś olej o jakiś mega właściwościach? Posiadam jeszcze audi a4 b6 z 1,9 tdi avf i tam używam Motula Specific 0W30 czy taki olej nada się do Passata po tych modach? Za wszelkie fachowe opinie będę bardzo wdzięczny. Pozdrawiam VEN
  9. Witam, wiem, ze było wałkowane milion razy albo i więcej. Pacjent passat B6 2007 radio rcd 300 - trzeszczacy lewy gwizdek i słabo bardzo grający przedni prawy niskotonowy. Zastanawiam się nad kupnem nowych głośników, które uzupełnia braku i choc trochę poprawia jakość. Nie chce kupować głośników z ciężka membrana i znalazłem cos takiego: https://allegro.pl/excursion-sx-6c-glosniki-165mm-gratis-2-duze-maty-i6753611391.html czy to może spełnić moje oczekiwania. ps. Wraz z wymiana głośników będą tez wyciszane i wytłumiane drzwi. za wszelkie info wielkie dzięki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności