Jump to content

PKocot

  • Content count

    16
  • Joined

  • Last visited

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Lubań

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. PKocot

    Wymaina dwumasy w B6 z DSG

    Czyli to dwie stówki tańsze, miłe zaskoczenie Czy zużyta dwumasa może powodować problemy z odpalaniem silnika po postoju nocnym? Pompowtryskiwacze według mechanika jeszcze w takim stanie, że według mechanika to nie one(dwa bliskie ideału, dwa korekcje do max 1.4-podobno zużyta dwumasa też może mieć na to wpływ ). Zetknął na auto na ciepłym silniku gdy dwumasy nie słychać więc nie umiał ocenić na szybko czy do wymiany. Mam prawie 300tys przebiegu i dwumas nie był zmieniany, trochę go słychać na zimnym silniku ale dużo słabiej niż na niektórych filmikach wklejonych na wcześniejszej stronie tego tematu, z innych objawów to głośniejsza praca silnika, lekko odczuwalna zmiana biegu i redukcja z 2-3 przy zimnym silniku, wolniejsza niż kiedyś redukcja przy kickdown...
  2. PKocot

    Wymaina dwumasy w B6 z DSG

    Witam, Passat b6 2.0tdi BMR 170KM DSG 2007 I pytanie o numer dwumasy, w opisie obu podany jest mój silnik 03G105266BK czy 03L105266CG
  3. Witam Passat b6, silnik BMR i w końcu nadszedł czas na owiane złą sławą pompki Siemensa. Mam tylko pytanie czy wymieniać wyłącznie te lejące na + czy muszę wszystkie 4? Co sądzicie o regeneracji, ktoś miał i zdało egzamin? Parametry z grupy 13 na ciepłym silniku -1.49mg/h 1.60 0.49 -0.59 Na zimnym: -2.05 2.28 1.25 -1.48 Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
  4. Oczywiście mój błąd, miało być <2007
  5. Zabierak pompy oleju wymieniono na dłuższy(chyba 100mm) i osadzony głębiej dopiero w trzecim kwartale 2009r. już w silnikach CR. Z przeczytanych przeze mnie wątków w internecie mogę jednak wysnuć teorię, iż modele od 2007r. rzadziej dotykał ten problem niż >2007 Wymiana zabieraka po zakupie auta to podstawa, cena częsci 20zł, cena roboty u mechanika koło 200zł, zazwyczaj sama wymiana wybieraka wystarcza, rzadko gniazdo jest wyrobione
  6. Amortyzatory tył wymienione, 90% sprawności oznaczało w praktyce całkowicie zajechany amortyzator, który nawet już nie odbijał + ułamaną końcówkę sprężyny 😂 290tys przebiegu, amortyzatory te same, które założyli w fabryce, już nie buja zmienilem sprężyny, niestety sprzedali mi troche mniejsze(o jeden mały zwój) i auto siedzi lekko niżej, będą problemy przy załadowaniu?
  7. Czarny z osadem wewnątrz
  8. Jak poznać czy w moim aucie DPF nie został usunięty? Obudowa DPF jest, ale nie wiem czy przy usuwaniu/emulowaniu filtra się ja usuwa, grupa 075 taka jak na zdjęciu wklejonym wyżej...
  9. Opisany w dziale porad temat dotyczy silnika CR a nie PD😉 Poza tym tam problem występował w minusowych temperaturach, mój pali ciężko po nocy nawet latem
  10. Passat B6 w kombi, interesują mnie amortyzatory z osłonami na tył W dobrym stosunku ceny do jakości
  11. Amortyzatory tył passat b6, najlepiej z osłonami😉
  12. Tak czułem, że to coś niemozliwe, mimo iż pracownicy stacji zarzekali się iż maszyna świeżo po regulacji i na bank pokazuje dobrze Amortyzatory Monroe czy Kayaba? Sachs i Bilstein trochę drogie... Szukając amortyzatorów natykam się na: elektroniczna kontrola wytłumiacza uderzeń, jak sprawdzić czy nie daj Boże nie mam tego zapewne drogiego w naprawie dodatku? Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz
  13. Witam, Moim Passatem buja po wjechaniu na nierówność, koleinę czy w zakręt z większą prędkością, głównie tyłem. Dwie stacje diagnostyczne oceniły sprawność amortyzatorow na około 90%, co jest dziwne bo kupując auto w 2016 pomiar wskazywał delikatnie mniej. Z zawiechy nie dochodzą jednak żadne stuki, polecono mi zmienić tuleje z przodu bo były wybite, z tyłu w lepszym stanie jednak nie dało się odkręcić, a że opon nie bierze dałem im spokój. Czy pomiary stacji mogą być tak drastycznie źle i zabierać się za wymianę amortyzatorów? Edit, znalazłem badanie z 2016 gdzie amortyzatory tył miały po 66%, jak mozliwe że teraz pokazuje 90? Na obu stacjach diagnostycznych
  14. Mam B6-ke z silnikiem BMR od ponad dwóch lat, nigdy nie zapaliła mi się kontrolka DPF-a, nie zaobserwowałem też procesu jego wypalania, na liczniku 291tys km... Jak sprawdzić czy filtr nie został usunięty/wyłączony? Narzedzie diagnostyczne w grupie 075 pokazuje takie parametry:
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy