Skocz do zawartości

PKocot

  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Lubań

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Oczywiście mój błąd, miało być <2007
  2. Zabierak pompy oleju wymieniono na dłuższy(chyba 100mm) i osadzony głębiej dopiero w trzecim kwartale 2009r. już w silnikach CR. Z przeczytanych przeze mnie wątków w internecie mogę jednak wysnuć teorię, iż modele od 2007r. rzadziej dotykał ten problem niż >2007 Wymiana zabieraka po zakupie auta to podstawa, cena częsci 20zł, cena roboty u mechanika koło 200zł, zazwyczaj sama wymiana wybieraka wystarcza, rzadko gniazdo jest wyrobione
  3. Amortyzatory tył wymienione, 90% sprawności oznaczało w praktyce całkowicie zajechany amortyzator, który nawet już nie odbijał + ułamaną końcówkę sprężyny 😂 290tys przebiegu, amortyzatory te same, które założyli w fabryce, już nie buja zmienilem sprężyny, niestety sprzedali mi troche mniejsze(o jeden mały zwój) i auto siedzi lekko niżej, będą problemy przy załadowaniu?
  4. PKocot

    DPF - filtr zatkany popiołem

    Czarny z osadem wewnątrz
  5. PKocot

    DPF - filtr zatkany popiołem

    Jak poznać czy w moim aucie DPF nie został usunięty? Obudowa DPF jest, ale nie wiem czy przy usuwaniu/emulowaniu filtra się ja usuwa, grupa 075 taka jak na zdjęciu wklejonym wyżej...
  6. Opisany w dziale porad temat dotyczy silnika CR a nie PD😉 Poza tym tam problem występował w minusowych temperaturach, mój pali ciężko po nocy nawet latem
  7. Passat B6 w kombi, interesują mnie amortyzatory z osłonami na tył W dobrym stosunku ceny do jakości
  8. Amortyzatory tył passat b6, najlepiej z osłonami😉
  9. Tak czułem, że to coś niemozliwe, mimo iż pracownicy stacji zarzekali się iż maszyna świeżo po regulacji i na bank pokazuje dobrze Amortyzatory Monroe czy Kayaba? Sachs i Bilstein trochę drogie... Szukając amortyzatorów natykam się na: elektroniczna kontrola wytłumiacza uderzeń, jak sprawdzić czy nie daj Boże nie mam tego zapewne drogiego w naprawie dodatku? Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz
  10. Witam, Moim Passatem buja po wjechaniu na nierówność, koleinę czy w zakręt z większą prędkością, głównie tyłem. Dwie stacje diagnostyczne oceniły sprawność amortyzatorow na około 90%, co jest dziwne bo kupując auto w 2016 pomiar wskazywał delikatnie mniej. Z zawiechy nie dochodzą jednak żadne stuki, polecono mi zmienić tuleje z przodu bo były wybite, z tyłu w lepszym stanie jednak nie dało się odkręcić, a że opon nie bierze dałem im spokój. Czy pomiary stacji mogą być tak drastycznie źle i zabierać się za wymianę amortyzatorów? Edit, znalazłem badanie z 2016 gdzie amortyzatory tył miały po 66%, jak mozliwe że teraz pokazuje 90? Na obu stacjach diagnostycznych
  11. PKocot

    DPF - filtr zatkany popiołem

    Mam B6-ke z silnikiem BMR od ponad dwóch lat, nigdy nie zapaliła mi się kontrolka DPF-a, nie zaobserwowałem też procesu jego wypalania, na liczniku 291tys km... Jak sprawdzić czy filtr nie został usunięty/wyłączony? Narzedzie diagnostyczne w grupie 075 pokazuje takie parametry:
  12. Witam Pacjent to Passat B6, silnik BMR 170km, DSG. Od ponad roku mam problem z ciężkim odpalaniem auta po długim postoju, trzeba nim trochę pokręcić... Opiszę co do tej pory wymieniłem próbując pozbyć się problemu: -uszczelki/podkładki na pompowtryskach, było to ponad rok temu, nie przyniosło żadnego efektu -rozrusznik, z racji iż ten stary kręcił już wolniej trochę poprawiło to odpalanie -sprawdzenie świec żarowych, mechanik twierdzi, że są w porządku -regulacja dawki rozruchowej paliwa Kolejne podejrzenie padło na pompowtryski, sprawdziłem grupy 013, 018, 023, parametry 013 na zimnym silniku chyba nie wyglądają dobrze, ale wyniki poszukiwania sposobu interpretacji w internecie nie były jednoznaczne, nie wiem czy powinienem wymieniać te pompowtryski które mają minus czy plus, czy też może wszystkie, prosze o radę😉 Jeżeli Waszym zdaniem to nie wina pompek spróbuję najpierw zrobić zawór zwrotny, być może cofa się paliwo... Zimny silnik, chwilę po odpaleniu, grupa 013 -2.05 mg/H 2.08 mg/H 1.25 mg/H -1.48 mg/h Ciepły silnik: -1.49 mg/H 1.60 mg/H 0,49 mg/H -0,59 mg/H Grupa 18 zawsze same 0 0 0 0 Grupa 023 0.23 ms 0,23ms 0,23ms 0,23ms Z góry dziękuję za pomoc, nie znalazłem podobnego tematu na forum, w którym zalecano by inne rzeczy niż te przeze mnie już wypróbowane. Pozdrawiam
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności