Skocz do zawartości

PKocot

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Lubań

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na komputerze był on opisany jako czujnik przed katalizatorem ale mechanik faktycznie pokazywał jego umiejscowienie pod maską, koło DPF-a, więc myślę że to te które wkleiles dziekuje bardzo
  2. Jestem do diagnostyce komputerowej, czujnik przed katalizatorem pokazuje cały czas wartość 300 stopni C, przez to DPF nie moze sie wypalić. Czy zna ktoś z Was numer seryjny tego czujnika?
  3. Pierwszy raz odkąd posiadam samochód zapaliła mi się kontrolka DPF z komunikatem Diesel particular filtrem see instruction. Przepalilem auto na 2.5tys obrotów, zrobiłem tak ponad 40km na 4 i 5 biegu, kontrolka dalej nie zgasła. Myślę że dopalanie miało miejsce, ponieważ w pewnym momencie gdy pociągnąłem go pod czerwone pole obrotomierza zostawiłem za sobą wielka, czarna chmurę, później już nie kopcił przy takim przyspieszaniu. Jakieś pomysły, rady dlaczego kontrolka nie gaśnie?
  4. Czyli to dwie stówki tańsze, miłe zaskoczenie Czy zużyta dwumasa może powodować problemy z odpalaniem silnika po postoju nocnym? Pompowtryskiwacze według mechanika jeszcze w takim stanie, że według mechanika to nie one(dwa bliskie ideału, dwa korekcje do max 1.4-podobno zużyta dwumasa też może mieć na to wpływ ). Zetknął na auto na ciepłym silniku gdy dwumasy nie słychać więc nie umiał ocenić na szybko czy do wymiany. Mam prawie 300tys przebiegu i dwumas nie był zmieniany, trochę go słychać na zimnym silniku ale dużo słabiej niż na niektórych filmikach wklejonych na wcześniejszej stronie tego tematu, z innych objawów to głośniejsza praca silnika, lekko odczuwalna zmiana biegu i redukcja z 2-3 przy zimnym silniku, wolniejsza niż kiedyś redukcja przy kickdown...
  5. Witam, Passat b6 2.0tdi BMR 170KM DSG 2007 I pytanie o numer dwumasy, w opisie obu podany jest mój silnik 03G105266BK czy 03L105266CG
  6. Witam Passat b6, silnik BMR i w końcu nadszedł czas na owiane złą sławą pompki Siemensa. Mam tylko pytanie czy wymieniać wyłącznie te lejące na + czy muszę wszystkie 4? Co sądzicie o regeneracji, ktoś miał i zdało egzamin? Parametry z grupy 13 na ciepłym silniku -1.49mg/h 1.60 0.49 -0.59 Na zimnym: -2.05 2.28 1.25 -1.48 Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
  7. Zabierak pompy oleju wymieniono na dłuższy(chyba 100mm) i osadzony głębiej dopiero w trzecim kwartale 2009r. już w silnikach CR. Z przeczytanych przeze mnie wątków w internecie mogę jednak wysnuć teorię, iż modele od 2007r. rzadziej dotykał ten problem niż >2007 Wymiana zabieraka po zakupie auta to podstawa, cena częsci 20zł, cena roboty u mechanika koło 200zł, zazwyczaj sama wymiana wybieraka wystarcza, rzadko gniazdo jest wyrobione
  8. Amortyzatory tył wymienione, 90% sprawności oznaczało w praktyce całkowicie zajechany amortyzator, który nawet już nie odbijał + ułamaną końcówkę sprężyny ? 290tys przebiegu, amortyzatory te same, które założyli w fabryce, już nie buja zmienilem sprężyny, niestety sprzedali mi troche mniejsze(o jeden mały zwój) i auto siedzi lekko niżej, będą problemy przy załadowaniu?
  9. Jak poznać czy w moim aucie DPF nie został usunięty? Obudowa DPF jest, ale nie wiem czy przy usuwaniu/emulowaniu filtra się ja usuwa, grupa 075 taka jak na zdjęciu wklejonym wyżej...
  10. Opisany w dziale porad temat dotyczy silnika CR a nie PD? Poza tym tam problem występował w minusowych temperaturach, mój pali ciężko po nocy nawet latem
  11. Passat B6 w kombi, interesują mnie amortyzatory z osłonami na tył W dobrym stosunku ceny do jakości
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności