PKocot
-
Liczba zawartości
21 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Patryk
-
Płeć
Kobieta
-
Miejscowość
Lubań
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
-
Rok produkcji
2007
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Na komputerze był on opisany jako czujnik przed katalizatorem ale mechanik faktycznie pokazywał jego umiejscowienie pod maską, koło DPF-a, więc myślę że to te które wkleiles dziekuje bardzo
-
Jestem do diagnostyce komputerowej, czujnik przed katalizatorem pokazuje cały czas wartość 300 stopni C, przez to DPF nie moze sie wypalić. Czy zna ktoś z Was numer seryjny tego czujnika?
-
Pierwszy raz odkąd posiadam samochód zapaliła mi się kontrolka DPF z komunikatem Diesel particular filtrem see instruction. Przepalilem auto na 2.5tys obrotów, zrobiłem tak ponad 40km na 4 i 5 biegu, kontrolka dalej nie zgasła. Myślę że dopalanie miało miejsce, ponieważ w pewnym momencie gdy pociągnąłem go pod czerwone pole obrotomierza zostawiłem za sobą wielka, czarna chmurę, później już nie kopcił przy takim przyspieszaniu. Jakieś pomysły, rady dlaczego kontrolka nie gaśnie?
-
Czyli to dwie stówki tańsze, miłe zaskoczenie Czy zużyta dwumasa może powodować problemy z odpalaniem silnika po postoju nocnym? Pompowtryskiwacze według mechanika jeszcze w takim stanie, że według mechanika to nie one(dwa bliskie ideału, dwa korekcje do max 1.4-podobno zużyta dwumasa też może mieć na to wpływ ). Zetknął na auto na ciepłym silniku gdy dwumasy nie słychać więc nie umiał ocenić na szybko czy do wymiany. Mam prawie 300tys przebiegu i dwumas nie był zmieniany, trochę go słychać na zimnym silniku ale dużo słabiej niż na niektórych filmikach wklejonych na wcześniejszej stronie tego tematu, z innych objawów to głośniejsza praca silnika, lekko odczuwalna zmiana biegu i redukcja z 2-3 przy zimnym silniku, wolniejsza niż kiedyś redukcja przy kickdown...
-
Witam, Passat b6 2.0tdi BMR 170KM DSG 2007 I pytanie o numer dwumasy, w opisie obu podany jest mój silnik 03G105266BK czy 03L105266CG
-
PKocot obserwuje zawartość → DPF - filtr zatkany popiołem i Do wymiany dwa czy cztery pompowtryskiwacze?
-
Witam Passat b6, silnik BMR i w końcu nadszedł czas na owiane złą sławą pompki Siemensa. Mam tylko pytanie czy wymieniać wyłącznie te lejące na + czy muszę wszystkie 4? Co sądzicie o regeneracji, ktoś miał i zdało egzamin? Parametry z grupy 13 na ciepłym silniku -1.49mg/h 1.60 0.49 -0.59 Na zimnym: -2.05 2.28 1.25 -1.48 Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam
-
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
PKocot odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Oczywiście mój błąd, miało być <2007 -
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
PKocot odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Zabierak pompy oleju wymieniono na dłuższy(chyba 100mm) i osadzony głębiej dopiero w trzecim kwartale 2009r. już w silnikach CR. Z przeczytanych przeze mnie wątków w internecie mogę jednak wysnuć teorię, iż modele od 2007r. rzadziej dotykał ten problem niż >2007 Wymiana zabieraka po zakupie auta to podstawa, cena częsci 20zł, cena roboty u mechanika koło 200zł, zazwyczaj sama wymiana wybieraka wystarcza, rzadko gniazdo jest wyrobione -
Bujanie autem przy sprawności amortyzatorów blisko 90%
PKocot odpowiedział PKocot → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Amortyzatory tył wymienione, 90% sprawności oznaczało w praktyce całkowicie zajechany amortyzator, który nawet już nie odbijał + ułamaną końcówkę sprężyny ? 290tys przebiegu, amortyzatory te same, które założyli w fabryce, już nie buja zmienilem sprężyny, niestety sprzedali mi troche mniejsze(o jeden mały zwój) i auto siedzi lekko niżej, będą problemy przy załadowaniu? -
Czarny z osadem wewnątrz
-
Jak poznać czy w moim aucie DPF nie został usunięty? Obudowa DPF jest, ale nie wiem czy przy usuwaniu/emulowaniu filtra się ja usuwa, grupa 075 taka jak na zdjęciu wklejonym wyżej...
-
Moja walka z ciężkim odpalaniem po nocy - kolejny podejrzany, pompowtryski?
PKocot odpowiedział PKocot → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Opisany w dziale porad temat dotyczy silnika CR a nie PD? Poza tym tam problem występował w minusowych temperaturach, mój pali ciężko po nocy nawet latem -
Części do VW i Innych, Opony, Motul, Penrite, Duże rabaty
PKocot odpowiedział Weso → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Passat B6 w kombi, interesują mnie amortyzatory z osłonami na tył W dobrym stosunku ceny do jakości -
Wszystkie części, ASO, MOTUL,Najniższe ceny na forum:)
PKocot odpowiedział elemenateur → na temat → Ogłoszenia i usługi komercyjne
Amortyzatory tył passat b6, najlepiej z osłonami? -
Bujanie autem przy sprawności amortyzatorów blisko 90%
PKocot odpowiedział PKocot → na temat → Zawieszenie, układ kierowniczy
Wvwzzz3cz7e179032