Skocz do zawartości

michasrks

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 1.6 TDI 105KM (CAYC)
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Podpinam się pod temat, mam podobny problem - odczytany błąd P008700 - Ciśnienie w zasobniku paliwa/ciśnienie w układzie za niskie
  2. Dzięki nTomek za pomoc, faktycznie głośniczek był padnięty. Kupiłem i zamontowałem zamiennik i wszystko gra (trzeba go tylko lekko podgłośnić). PS. Demontaż głośniczka jest w miarę ok , ale już zapięcie nitów rozprężnych przy mocowaniu buzzera to niezła gimnastyka (mi pomogła córka bo ma mniejsze ręce ) Pozdrawiam.
  3. Witam, podepnę się pod ten temat. U mnie podobnie jak u kolegów po wrzuceniu wstecznego buzzer piszczy i miga przycisk. Inerfejs diagnostyczny mówi : B10F514 - głośniki sygnalizacji przy parkowaniu z przodu, przerwa/ zwarcie z masą. Podpowie ktoś gdzie szukać przyczyny ???
  4. Podpisuję się pod tym, również zakupiłem OBDeleven PRO i jestem zadowolony. Bardzo łatwo obsługa, jedynym minusem jest to, że niektóre funkcje nie są przetłumaczone na j. polski.
  5. Generalnie chodzi mi o to by skaner potrafił precyzyjnie odczytać błędy i je wykasować, nadał się do wymiany klocków hamulcowych itp. Skaner typowo do "domowego użytku"
  6. Witam. Mam zamiar zakupić skaner do mojego paska i znalazłem coś takiego: https://allegro.pl/profesjonalny-vag-v-scan-5053-its-can-j-polski-i4887731309.html czy może ktoś podpowiedzieć czy będzie to kompatybilne z moim autem VW Passat B7 1,6 TDI 105KM 2012r. ? Czy może coś takiego: https://allegro.pl/interfejs-diagnostyczny-vag-obdeleven-pro-bluetoot-i6943334378.html
  7. Kolego widzę że jesteś z Lublina, czy mógłbyś polecić jakiegoś fachowca który ma VCDS i jest w miarę ogarnięty. PS. Na tą chwilę po wykasowaniu błędu, problem z kontrolką się nie pojawił.
  8. Zrobiłem dzisiaj diagnostykę komputerową i wyskoczył błąd 10158, mechanik poszperał coś w necie i stwierdził że ten błąd występuje też pod nr. P27AE i że chodzi o jakiś czujnik kontroli ciśnienia G i że przekazuje on "niekompatybilne dane"... wykasował błąd i stwierdził że jak się kontrolka znowu zapali to trzeba będzie dogłębniej poszperać bo na tą chwilę to on nie za bardzo wie o jaki czujnik chodzi. Ktoś już coś przerabiał w tym temacie ?
  9. Witam. Od wczoraj jestem posiadaczem VW Passat B7 1,6 tdi 90KM i dzisiaj rano po odpaleniu auta spotkała mnie niespodzianka w postaci zapalonej żółtej kontrolki (chcek engine), czy mógłby mi ktoś odpowiedzieć co czynić w takiej sytuacji, dodam że samochód nie stracił mocy i wszystko działa bez problemów. Dzięki z góry za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności