Skocz do zawartości

damix99

  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O damix99

  • Urodziny 16.09.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zawoja

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Demontowalem zamek w drzwiach kierowcy w Passacie B6. Niestety podczas tej operacji urwałem srube ktora trzyma szybe. Sa dwie takie pod zaslepkami. Sruba jest nietypowa ponieważ z jednej strony jest plaska glowka nacieta na srube torx a na koncu jej gwintu również sa nacięcia zeby odkręcić ja kluczem nasadowym torx. Moze ktos zamawial gdzies takie śruby? Moze ktoś wie jaki maja numer? Albo chociaz pełna ich nazwe? Bo nie mogę nigdzie tego znaleźć
  2. Już zamówiłem więc za późno. Ale rozbiorę auto dopiero jak przyjdą więc się nie śpieszy:)
  3. Dziekuję bardzo. W koncu ustana trzaskibw klimie:)
  4. Witam. Jak wiadomo powszechnym problemem Passata B6 jest stukanie w klimatyzacji, grzanie czy chłodzenie tylko jednej strony lub brak nadmuchu. Wiadomo też ze jest to wina silniczka ktory reguluje klape nadmuchu. Wiadomo też ze jest on drogi a zamiast calosci wystarczy wymienic potencjometr. Tutaj pojawia sie pytanie. Gdzie mozna dostac takowy? Moze ktoś wie? Podobno w Chinach mają ale nie mogę go znaleźć. Proszę o pomoc
  5. Witam po długiej przerwie. Poszedłem za radą nTomek. Zakupiłem sobie tester diagnostyczny z allegro i odpinając wtyczki od sterownika zauważyłem że znika mi błąd. Po sprawdzeniu okazało się że coś jest z przednimi czujnikami lub wiązką. Więc ściągnąłem grilla odpiąłem 2 czujniki chromowane i nagle błąd ustąpił. Założyłem stare czujniki które miałem i wszystko zaczęło hulać. Potem tylko sprawdziłem który czujnik powoduje błąd i wysłałem go do sklepu bo okazało się, że jest jeszcze na gwarancji. Tymczasowo założyłem stary czujnik ale wszystko działa. Reasumując błąd 01549 występował poprzez uszkodzony czujnik chromowany na grillu z przodu, który zapewne dostał zwarcia. Jeszcze raz serdecznie dziękuję nTomek za pomoc i naprowadzenie na sposób w jaki można znaleźć usterkę nie płacąc serwisom milionów:) Pozdrawiam:)
  6. Obie wiązki były podłączone
  7. Nie kasowalem błędów bo byłem na vagu u kolegi. Ale przycisk dalej migał i w środku buzzer piszczal. Nie sprawdze napięć bo auto już poskrecane i jade jutro do Niemiec to za późno na naprawę. Dopiero po powrocie będę grzebal. A co do napięć czujników to na vagu na żadnym nie pokazywalo napiecia
  8. Nie mam screena ale było takie cos: Opis 01549 - Napięcie zasilania dla czujników systemu wspomagania parkowania - Zwarcie lub obwód przerwany - Staly
  9. Przyjechał dzisiaj sterownik na podmianę i nadal to samo... moje pomysły się skończyły...
  10. Oczywiście zaglądałem do modułu. Jest czysciutki nie zalany nie ma rdzy. Nie widać też zimnych lutow ani uszkodzonych elementów. Wtyczki są również w dobrym stanie i oczywiście gniazda także. A co do instalacji to raczej mało prawdopodobne żeby w tym samym momencie padła wiązka do przodu i do tyłu. Tym bardziej że ta do tyłu ma raptem może pół metra i widzę ja na wierzchu i jest w porzadku
  11. Witam. Wiem, wiem jest wyszukiwarka ale nie ma odpowiedzi. Otóż-po włączeniu wstecznego załącza się buzzer piszczy kilka sekund i miga kontrolka od załączania i wyłączania czujników. Wiadomo podpiąłem pod kompa i wychodzi błąd (01549) o ile dobrze pamiętam coś o zbyt niskim napięciu na czujniki parkowania. Oczywiście jak logika nakazuje rozmontowałem z tyłu w nadkolu tapicerkę i dostałem się do sterownika. Napięcie do niego dochodzi i z aku i ze stacyjki. Pytanie do osób które miały taką sytuację-wymiana sterownika pomaga? P.S. Wychodził też błąd o zwarciu lub przerwie w obwodzie. Logika nakazała wypięcie przednich a następnie tylnych czujników i nie pomogło. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam:)
  12. damix99

    Włącznik awaryjnych

    Jeśli po wymianie wyłącznika nie działa podświetlenie trzeba przełożyć przewody. Miałem ten sam problem i nie dawało mi to spokoju ale dziś się zaparłem i zrobiłem. Z pinu 4 wtyczki do włącznika wypinamy przewód. W jego miejsce wpinamy przewód zmostkowany z pinem 6. I podświetlenie działa po włączeniu zapłonu. Pozdrawiam!
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności