Skocz do zawartości

damix99

  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O damix99

  • Urodziny 16.09.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zawoja

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Już zamówiłem więc za późno. Ale rozbiorę auto dopiero jak przyjdą więc się nie śpieszy:)
  2. Dziekuję bardzo. W koncu ustana trzaskibw klimie:)
  3. Witam. Jak wiadomo powszechnym problemem Passata B6 jest stukanie w klimatyzacji, grzanie czy chłodzenie tylko jednej strony lub brak nadmuchu. Wiadomo też ze jest to wina silniczka ktory reguluje klape nadmuchu. Wiadomo też ze jest on drogi a zamiast calosci wystarczy wymienic potencjometr. Tutaj pojawia sie pytanie. Gdzie mozna dostac takowy? Moze ktoś wie? Podobno w Chinach mają ale nie mogę go znaleźć. Proszę o pomoc
  4. Witam po długiej przerwie. Poszedłem za radą nTomek. Zakupiłem sobie tester diagnostyczny z allegro i odpinając wtyczki od sterownika zauważyłem że znika mi błąd. Po sprawdzeniu okazało się że coś jest z przednimi czujnikami lub wiązką. Więc ściągnąłem grilla odpiąłem 2 czujniki chromowane i nagle błąd ustąpił. Założyłem stare czujniki które miałem i wszystko zaczęło hulać. Potem tylko sprawdziłem który czujnik powoduje błąd i wysłałem go do sklepu bo okazało się, że jest jeszcze na gwarancji. Tymczasowo założyłem stary czujnik ale wszystko działa. Reasumując błąd 01549 występował poprzez uszkodzony czujnik chromowany na grillu z przodu, który zapewne dostał zwarcia. Jeszcze raz serdecznie dziękuję nTomek za pomoc i naprowadzenie na sposób w jaki można znaleźć usterkę nie płacąc serwisom milionów:) Pozdrawiam:)
  5. Obie wiązki były podłączone
  6. Nie kasowalem błędów bo byłem na vagu u kolegi. Ale przycisk dalej migał i w środku buzzer piszczal. Nie sprawdze napięć bo auto już poskrecane i jade jutro do Niemiec to za późno na naprawę. Dopiero po powrocie będę grzebal. A co do napięć czujników to na vagu na żadnym nie pokazywalo napiecia
  7. Nie mam screena ale było takie cos: Opis 01549 - Napięcie zasilania dla czujników systemu wspomagania parkowania - Zwarcie lub obwód przerwany - Staly
  8. Przyjechał dzisiaj sterownik na podmianę i nadal to samo... moje pomysły się skończyły...
  9. Oczywiście zaglądałem do modułu. Jest czysciutki nie zalany nie ma rdzy. Nie widać też zimnych lutow ani uszkodzonych elementów. Wtyczki są również w dobrym stanie i oczywiście gniazda także. A co do instalacji to raczej mało prawdopodobne żeby w tym samym momencie padła wiązka do przodu i do tyłu. Tym bardziej że ta do tyłu ma raptem może pół metra i widzę ja na wierzchu i jest w porzadku
  10. Witam. Wiem, wiem jest wyszukiwarka ale nie ma odpowiedzi. Otóż-po włączeniu wstecznego załącza się buzzer piszczy kilka sekund i miga kontrolka od załączania i wyłączania czujników. Wiadomo podpiąłem pod kompa i wychodzi błąd (01549) o ile dobrze pamiętam coś o zbyt niskim napięciu na czujniki parkowania. Oczywiście jak logika nakazuje rozmontowałem z tyłu w nadkolu tapicerkę i dostałem się do sterownika. Napięcie do niego dochodzi i z aku i ze stacyjki. Pytanie do osób które miały taką sytuację-wymiana sterownika pomaga? P.S. Wychodził też błąd o zwarciu lub przerwie w obwodzie. Logika nakazała wypięcie przednich a następnie tylnych czujników i nie pomogło. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam:)
  11. damix99

    Włącznik awaryjnych

    Jeśli po wymianie wyłącznika nie działa podświetlenie trzeba przełożyć przewody. Miałem ten sam problem i nie dawało mi to spokoju ale dziś się zaparłem i zrobiłem. Z pinu 4 wtyczki do włącznika wypinamy przewód. W jego miejsce wpinamy przewód zmostkowany z pinem 6. I podświetlenie działa po włączeniu zapłonu. Pozdrawiam!
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności