Jump to content

damix99

  • Content count

    17
  • Joined

  • Last visited

About damix99

  • Birthday 09/16/1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Damian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Zawoja

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Mi Komputer pokazywal blad zwarcia. Nie pisalo czy wiazka z przodu czy z tylu. I nie pisalo ze to czujnik. Dopiero metoda odpinania wtyczek doszedlem do tego ze to przod i metoda odpinania czujnikow doszedłem do tego ktory jest uszkodzony
  2. Ja na Twoim miejscu wypialbym tylna wtyczke a przednia zostawil. Wtedy z przedniej wyjalbym wszystkie czujniki. Jesli blad zniknie to po kolei podlaczalbym jeden czujnik po drugim. Jesli nie zniknie to raczej bedzie wiązka uszkodzona
  3. Spróbuj odpiac głośnik skoro blad w Nim pokazuje? Ty masz Passata B7 czy B6? Ja kupilem vaga z allegro za 150 zl i mi blad wykryl bez problemu
  4. Przy zderzaku mozesz odlaczac tylko wtyczki od czujnikow. Nie ma możliwości odlaczenia calej wiazki przy zderzaku a przynajmniej ja nie widzialem takiej wtyczki. P. S. Najczęściej uszkodzeniu ulegają czujniki chromowane jesli masz takie z przodu na grillu
  5. Przeczytaj mój wcześniejszy post. Dostajesz się do sterownika. Masz 3 wtyczki-jedna to zasilanie. Druga to wiązka z czujnikami z tyłu a trzecia to wiązka z czujnikami z przodu. Te wiązki z czujnikami mają chyba po 12 przewodów jak dobrze pamiętam. Odpinasz wiązkę z czujnikami z przodu-robisz test kompem. Jeśli błąd zniknie to już wiesz że coś jest z przodem nie tak a o tyle zapominasz w ogóle. Dla pewności jednak możesz to samo zrobić z tyłem i zobaczyć czy błąd nie wróci. Załóżmy jednak że z przodem jest coś nie tak. Wtedy wyjmujesz 2 czujniki środkowe i znowu podpinasz kompa. Jeśli błąd nie ustępuje to odpinasz 2 czujniki boczne. Jeśli pomaga to znaczy że któryś czujnik uwalony. Jeśli nadal jest ten sam błąd to wtedy szukasz problemu w wiązce. Ale jeśli mówisz że wiązka była sztukowana to mimo wszystko bym ją wymienił dla własnego dobra i spokoju nawet jeśli to wina czujnika
  6. Witam. Demontowalem zamek w drzwiach kierowcy w Passacie B6. Niestety podczas tej operacji urwałem srube ktora trzyma szybe. Sa dwie takie pod zaslepkami. Sruba jest nietypowa ponieważ z jednej strony jest plaska glowka nacieta na srube torx a na koncu jej gwintu również sa nacięcia zeby odkręcić ja kluczem nasadowym torx. Moze ktos zamawial gdzies takie śruby? Moze ktoś wie jaki maja numer? Albo chociaz pełna ich nazwe? Bo nie mogę nigdzie tego znaleźć
  7. Już zamówiłem więc za późno. Ale rozbiorę auto dopiero jak przyjdą więc się nie śpieszy:)
  8. Dziekuję bardzo. W koncu ustana trzaskibw klimie:)
  9. Witam. Jak wiadomo powszechnym problemem Passata B6 jest stukanie w klimatyzacji, grzanie czy chłodzenie tylko jednej strony lub brak nadmuchu. Wiadomo też ze jest to wina silniczka ktory reguluje klape nadmuchu. Wiadomo też ze jest on drogi a zamiast calosci wystarczy wymienic potencjometr. Tutaj pojawia sie pytanie. Gdzie mozna dostac takowy? Moze ktoś wie? Podobno w Chinach mają ale nie mogę go znaleźć. Proszę o pomoc
  10. Witam po długiej przerwie. Poszedłem za radą nTomek. Zakupiłem sobie tester diagnostyczny z allegro i odpinając wtyczki od sterownika zauważyłem że znika mi błąd. Po sprawdzeniu okazało się że coś jest z przednimi czujnikami lub wiązką. Więc ściągnąłem grilla odpiąłem 2 czujniki chromowane i nagle błąd ustąpił. Założyłem stare czujniki które miałem i wszystko zaczęło hulać. Potem tylko sprawdziłem który czujnik powoduje błąd i wysłałem go do sklepu bo okazało się, że jest jeszcze na gwarancji. Tymczasowo założyłem stary czujnik ale wszystko działa. Reasumując błąd 01549 występował poprzez uszkodzony czujnik chromowany na grillu z przodu, który zapewne dostał zwarcia. Jeszcze raz serdecznie dziękuję nTomek za pomoc i naprowadzenie na sposób w jaki można znaleźć usterkę nie płacąc serwisom milionów:) Pozdrawiam:)
  11. Obie wiązki były podłączone
  12. Nie kasowalem błędów bo byłem na vagu u kolegi. Ale przycisk dalej migał i w środku buzzer piszczal. Nie sprawdze napięć bo auto już poskrecane i jade jutro do Niemiec to za późno na naprawę. Dopiero po powrocie będę grzebal. A co do napięć czujników to na vagu na żadnym nie pokazywalo napiecia
  13. Nie mam screena ale było takie cos: Opis 01549 - Napięcie zasilania dla czujników systemu wspomagania parkowania - Zwarcie lub obwód przerwany - Staly
  14. Przyjechał dzisiaj sterownik na podmianę i nadal to samo... moje pomysły się skończyły...
  15. Oczywiście zaglądałem do modułu. Jest czysciutki nie zalany nie ma rdzy. Nie widać też zimnych lutow ani uszkodzonych elementów. Wtyczki są również w dobrym stanie i oczywiście gniazda także. A co do instalacji to raczej mało prawdopodobne żeby w tym samym momencie padła wiązka do przodu i do tyłu. Tym bardziej że ta do tyłu ma raptem może pół metra i widzę ja na wierzchu i jest w porzadku
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy