Skocz do zawartości

Markos87

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Radosław
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2002

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć Wymieniany był u mnie przepływomierz (niestety na używany) oraz zawór n75 (nowy) z powodu braku mocy. Po wymianie moc powróciła, ale niestety silnik mi szarpie podczas przyspieszania na z 2 na 3 i z 3 na 4. Nie są to mocne szarpnięcia. Mechanik twierdzi, że przepływomierz oraz zawór nie mają na to wpływu jeśli moc w aucie jest. Zrobiłem logi dynamiczne. Prośba o pomoc. Pomiar przy zimnym silniku: https://vaglogs.com/log/008-003-023-b346da1f-97c3-4729-91a4-725c93b53970 Pomiar przy 90 stopniach Group A:'008Group B:'003Group C:'023 https://vaglogs.com/log/008-003-023-d6da45ef-a0f1-4603-9758-f74f2cc3e996 Group A:'008Group B:'013Group C:'023 https://vaglogs.com/log/008-013-023-8a08ceee-4fec-4c49-94d8-0d79c06d4778
  2. hej, jakiego koloru macie z tyłu popielniczkę w passacie B5 FL ? Czy odcień koloru jest trochę inny od całego tunelu ? Odebrałem auto od mechanika i zauważyłem wyrwaną popielniczkę z tyłu. Czy to możliwe żeby popielniczka sama odłączyła się z tunelu ? Mam podejrzenie podmienienia popielniczki
  3. Cześć Panowie, Mam problem z passatem B5 FL 130 KM AVF. Gdy tylko zrobi się gorąco 27-30 stopni na zewnątrz to wywala mi błąd 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation Problem występuje tylko gdy jest gorąco. Rano samochód płynie. Od najniższych obrotów ładnie ciągnie. Gdy tylko zrobi się gorąco to zauważalnie czuć spadek mocy już przy samym ruszaniu i rozpędzaniu się. Myślałem że może być to chłodnica powietrza, ale zrobiłem teraz logi dynamiczne (przy temperaturze zewnętrznej 18 stopni) i temperatura tak jak w logach. Chyba do zaakceptowania ? Wymienione wszystkie wężyki podciśnienia, EGR czyszczony, wymieniony przepływomierz. Może być problem z MAP sensorem ? Zauważyłem, że samochód na postoju osiąga temperaturę w dolocie 40.5 stopni. Czy jest to normalne przy temperaturze zewnętrznej 18 stopni ? Wychodzi więcej niż podczas spokojnej jazdy. Temperatura na postoju: Błąd : Oczywiście jak wyskakuje błąd to silnik wchodzi w tryb awaryjny i brak jest mocy. Wyłączenie silnika i ponowne włączenie powoduje, że znów jest moc i tak do następnych upałów. Logi dynamiczne https://log.tunezilla.com/chart/706964#H8KLCAAUFMKbZAIDTcKOSw7DgjAMRMOvw6LDtURKwqDDonPClioLQ8KsNlJowqrDlMKtCsKnwqcpAsKxw7Fiw57Cm8KRw5vClsOuw7lxwovCg8KYwq7DpHnCnAjDlsKjwoYpwpfDuBICcUrDm8OtZMKQw4Iqw7TCocODIkXCjWbCsxpeY23CocKpwqTCj0FMYMOlScK0woZnaMKZwqUSDsOBPH8ywpXDmMO1wrrCj23Dph9oLQ44w4LDoQRnccOBw5XCg8Ocw67DscKseRpTw5TDr0/CrsOxw74NwqzCjMOXOcOAAAAA
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności