Skocz do zawartości

Styku

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odświeżę temat bo dzisiaj sam się zdziwiłem i zgłupiałem, czy mam uszkodzoną pompkę, czy nie. Wymiana filtru w Passat B7 CFGB 2.0 TDI CR 170KM: 1. Filtr Mann PU8008/1 ( w moim przypadku), uszczelki są zintegrowane z filtrem, 2. Wyjęcie i włożenie nowego filtru dokładnie tak jak w opisie - 5 śrubek torx, 3. W moim przypadku na dole filtra były zanieczyszczenia więc demontowałem obudowę - 3 nakrętki M10 (nie jest to konieczne), 4. Po montażu, nie ma możliwości uzupełnienia ubytku paliwa za pomocą włączania i wyłączania zapłonu (wciskanie Start/Stop powodowało uruchomienie zapłonu, ale z wężyka paliwowego nie leciała ani kropelka paliwa) 5. Podłączenie VCDS Silnik Test wyjść z rozwijanej listy wybrać Pompę paliwa uruchomić test. Pompa uruchamia się i wyłącza cyklicznie podczas testu (uruchamiałem ją kilkanaście razy i za każdym razem działała więc raczej nie ma mowy o zawieszaniu się jak pisane było w poprzednich postach). Na początku wyraźnie było słychać, że układ jest zapowietrzony, po kilku cyklach wszystko się uspokoiło. Auto pali na dotyk. Dodam, że również nigdy podczas uruchamiania samochodu nie słyszałem dźwięku włączającej się pompy.
  2. Cześć, mam pytanie odnośnie pocenia się rury dolotowej powietrza do turbo. Czy to normalne, że wygląda ona jak na zdjęciu ? Pokryła się kilku mm "mazią" brudu z olejem. Dodatkowo w rurce, którą również zaznaczyłem na zdjęciu, po jej wyjęciu okazało się, że w środku jest substancja oleista. Dodam, że z autem ogólnie wszystko jest ok, zacząłem patrzeć ponieważ ostatnio przy wyjeździe z parkingu zachował się tak jakby zabrakło paliwa - nagły spadek mocy, nie reagował na pedał gazu, ale po chwili wszystko wróciło do normy. To druga taka sytuacja na przełomie roku. Nie bierze oleju, nie dymi, przebieg 150 tys. Przy silniku nigdy nic nie było robione oprócz eksploatacyjnych rzeczy. Po podłączeniu VCDS`a brak błędów.
  3. Panowie, pytanko. Wymieniał ktoś z Was RNS510 na te chińskie zamienniki z Androidem ? Jak z jakością odtwarzanej muzyki ? Na tą chwilę mam RCD510 i zastanawiam się nad zmianą RNS510 czy Android. Tyle, że zależy mi na jakości dźwięku, mam włożone głośniki Focala. I jak to jest z obsługą np. klimatyzacji ? Wyświetla się na radiu tak jak ja ori ?
  4. Dzisiaj założyłem lampy DEPO + H7 Philips White Vision i jak dla mnie efekt jest wystarczający. Wygląd auta zmienił się o 100%. Pytanie jak z jakością i wytrzymałością. Sama wymiana w garażu podziemnym bez kanału zajęła mi 2h (z dwoma piwkami ). Wiązka pasuje z ori lamp. Jak będzie chwila w tygodniu to skoczę na stację diagnostyczna - regulacja i ocena diagnosty. Jestem już po wizycie na stacji diagnostycznej. Lampy praktycznie były ustawione idealnie (zaznaczam, że jedynie ustawiałem je do linii nadwozia, nie dokonywałem żadnej innej regulacji), diagnosta dokonał jedynie delikatnej korekcji. Światła mijania bez zarzutu, równa jasność dobre odcięcie, problem pojawił się na światłach drogowych bo tutaj jest różnica w poziomie jasności pomiędzy dwiema lampami. Lampa lewa świeci na poziomie 70 lux a prawa na 48 lux - zaznaczam, że żarówki są te same co na mijania (przysłona w soczewce) więc ewidentnie jest to wina soczewki, natomiast diagnosta stwierdził, że nie ma się czego czepiać więc wygląda na to, że wszystko jest ok i można polecić. Zobaczymy jak z trwałością. Pierwsza jazda w nocy i tutaj mam mieszane uczucia ... Może dlatego, że nie jestem przyzwyczajony do soczewki która ma dość mocno widoczne cięcia. Irytuje mnie prawa strona bo tutaj na prawdę myślałem, że będzie lepiej a oświetlenie jest po prostu kiepskie ... Może się ktoś wypowiedzieć co ma ori ? Wydaje mi się, że na zwykłych lampach tak nie było. No i światłą drogowe są też zdecydowanie słabsze, może dlatego, że jest ta przysłona, a normalnie miałem Philipsy Night Breaker. Mój entuzjazm przygasł choć i tak nie wrócę do zwykłych lamp, co najwyżej wymiana na ori xenon. Zastanawiam się jeszcze nad wstawieniem Led`ów Philipsa, ale to raczej nic nie da, ktoś ma ?
  5. Styku

    interfejs diagnostyczny

    Kabelek to HEX-V2 Dual K & CAN, a oprogramowanie VCDS 18.9. Chcę wyłączyć kontrolę żarówek bo wstawiłem ledy.
  6. Styku

    interfejs diagnostyczny

    Panowie co polecacie kupić do zabawy z kodowaniem: VCP czy VAS ?? Obecnie mam VCDS z ADAKO, ale nim niestety nie mogę zmienić ustawień w BCM odnośnie oświetlenia bo dane są w EEPROMIE. Nie mam warsztatu, kabelek ma być jedynie do mojego autka. Znalazłem link na allegro gdzie gościu oferuje wraz z kablem wsady do sterowników oraz pomoc: https://allegro.pl/oferta/vas-5054a-odis-s-e-wsady-wsparcie-7209218707 , co o tym sądzicie ? Czy za pomocą tego kabelka mógłbym zaktualizować soft, np w zegarach ? Obecnie nie mogę uruchomić, np. stagingu bo nigdzie nie ma tej funkcji. Czy takie softy są w ogóle gdzieś dostępne ?
  7. Fachowcem nie jestem to fakt ... I zakładałem, że nie trzeba jeżeli się nie kombinuje coś bezpośrednio przy płynie, ale są takie momenty kiedy człowiek głupieje i woli zapytać mądrzejszych Z chęcią bym oddał autko do "fachowca" nie oszczędzam poprzez wymianę samemu, ale nie mam zaufanego mechanika we Wrocławiu (przykre co nie ? ), któremu mógłbym oddać auto więc wszystko co mogę - robię sam. I uwierz mi, żaden mechanik nie poświęciłby tyle czasu na czyszczenie moich zacisków co ja A po wymianie pojadę na stację diagnostyczną sprawdzić skuteczność hamowania, więc będzie ok. Dziękuję za odpowiedź
  8. Cześć wszystkim, przymierzyłem się wczoraj do wymiany tarcz i klocków hamulcowych z przodu. Tarcze były bardzo mocno zapieczone i chciałem wrzucić skrzynie na "N" (mam DSG) żeby móc obrócić tarczą, z rozpędu na ściągniętych zaciskach wcisnąłem na maksa pedał hamulca, który oczywiście wpadł w podłogę. Tłoczek w lewym zacisku wysunął się chyba na maksa. Złożyłem wszytko w całość i przez kilka pierwszych wciśnięć hamulca miałem bardzo miękki pedał, trochę go "podpompowałem" ale dalej wydaje mi się, że jest dużo bardziej miękki niż przed wymianą. Czy jest możliwe aby przez takie coś zapowietrzył się układ ?
  9. Kupiłem 087R do zabawy, rozebrałem i faktycznie w środku są układy VN5E010MH, poszperałem trochę w dokumentacji i w aplikacji tego układu jest zewnętrzny rezystor wykorzystywany do pomiaru prądu, czy fizycznie jest on w sterowniku to jeszcze nie wiem, ale jak kolega @radekrp90 wspomniał, powinien być podłączony do nóżki CS, w tym układzie to akurat nie 6, a 5 nóżka. Będę coś działał, póki co czekam na kabelek.
  10. A bawił się ktoś z Was może, żeby rozpracować hardware, gdzie jest robiony pomiar prądu i ewentualną korekcję żeby działało z ledami ? Zamierzam kupić jakiś 087R, może uda się w ten sposób.
  11. Cześć wszystkim, dzisiaj ja rozpocząłem walkę z kodowaniem mojego BCM`a. Chodzi mi o skasowanie błędów żarówek wynikających z zastosowania LED`ów. Podłączyłem się pod VCP odczytałem wsad z BCM`a, otworzyłem go w vaghelper i tutaj zaczął się problem ponieważ nigdzie nie ma ustawień do świateł przeciwmgłowych oraz podświetlenia tablicy rejstracyjnej. Do świateł pozycyjnych zaznaczyłem opcję disable cold diag., wgrałem przerobiony wsad i błędu już nie ma. Pozostaje jedynie ten z lampami fog oraz tablicy. Mój BCM: 3AA937087A Kodowanie: 0000000000000000001C0088550081E443790088446C85603280C7200041 W załączniku przesyłam też plik odczytany z BCM. Czy ktoś może podpowiedzieć co z tymi lampami FOG i tablicą ? W przyszłości chciałbym dołożyć xenony i zastanawiam się nad zakupem interfejsu, lepiej inwestować w VCP czy VAS ? Mam oryginała VCDS ale on nie ogarnia odczytu i zapisu eepromów. BCM_VW_PASSAT.bcm1
  12. Cześć, w czerwcu kupiłem Passata B7 z silnikiem 2.0 170KM i DSG. Aktualny przebieg 125 tys km, auto jest z 2010 roku. Zauważyłem, że po kilku dniach postoju rozrusznik musi dłużej kręcić żeby odpalić, czasami potrafił kręcić nawet kilka sekund zanim odpalił. W pierwszej kolejności sprawdziłem aku bo był jeszcze oryginalny i wyszło, że miał ok 60% żywotności. Kupiłem więc nowy aku i od razu słychać wyraźną zmianę w rozruchu auta, również skrócił się czas odpalania. Problemu nie ma (o ile to jest problem, a nie normalne zjawisko) kiedy używam auta codziennie. Natomiast jeżeli postoi kilka dni (3-4) to widać zdecydowaną różnicę w odpalaniu - załączam filmik. Jak to jest u Was ? Czy to normalne ? Czy może jednak coś zaczyna zawodzić ? Celowo najpierw włączyłem zapłon, a później odpalałem - nie wiem czy ma to jakieś znaczenie. Film: https://drive.google.com/open?id=1z20qUciCiTM4lsD9GNEKH1DOGYM89hCO
  13. Dzwoniłem do serwisu gdzie wymieniali mi szybę i powiedziałem o swoich wątpliwościach, pan zapewniał mnie, że w tych samochodach były montowane zielone szyby i ta też taka jest - może być trochę jaśniejsza niż w oryginale, ale jest zielona. Tymczasem patrząc w boczne szyby z przodu, a centralnie przez szybę przednią różnica jest widoczna gołym okiem. Niestety auto mam od tygodnia i nie zdążyłem się przypatrzeć jak było przed wymianą ... może najzwyczajniej się czepiam.
  14. Przeleciałem OWU i nie zauważyłem informacji o zamienniku - niemniej jednak znając ubezpieczalnie, na pewno to ja pominąłem tą informację i faktycznie gdzieś ona jest. Nie w tym jest problem, bo ja akceptuję zamiennik, ale tak jak napisałeś "o właściwościach identycznych jak oryginał", a skoro szyba nie jest "zielona" to nie ma takich samych właściwości i pytanie jest tylko jedno, czy ktoś potrafi zweryfikować, czy zamontowana szyba jest zamiennikiem o właściwościach identycznych jak oryginał ?
  15. Witajcie, od tygodnia jestem w posiadaniu Passata B7 i zaczynam wnikać co w nim mam, i co chciałbym mieć czytając m.in to forum. W różnych tematach zauważyłem, że są dwa rodzaje kamer przednich, jedne są montowane nad lusterkiem inne pod. W swoim Passacie posiadam kamerę pod lusterkiem oraz system light assist, czy ta kamera może posłużyć, np. do systemów line assist, czy do tego musi być ta montowana nad lusterkiem ? Jakie są różnice ? Jest gdzieś w sieci miejsce gdzie można poczytać o nazwach i różnicach tych systemów. Jak można sprawdzić jakie mam możliwości w swoim aucie ? Zrobiłem skan VCDS`em, czy na forum jest ktoś komu można go wysłać i dowiem się co mogę zrobić w swoim autku ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności