-
Liczba zawartości
455 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O BartekP
- Urodziny 10.12.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Bartek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Mińsk Mazowiecki
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2006
-
Wymiana - Konserwacja zespołu napędowego wycieraczek - passat 3BG
BartekP odpowiedział kazio → na temat → Poradniki i instrukcje
zdejmij pokrywę od kompa i odkręć dwie śruby trzymające i delikatnie przesuń a mechanizm wyjdzie bez problemu -
Wymiana - Konserwacja zespołu napędowego wycieraczek - passat 3BG
BartekP odpowiedział kazio → na temat → Poradniki i instrukcje
czym byś nie posmarował to będzie dobrze -
Mińsk Mazowiecki Spoty i Off topic - 2014
BartekP odpowiedział Marcin_e36 → na temat → Mazowieckie Dyskusje
przejrzyj tablice : http://tablica.pl/motoryzacja/felgi-kola-opony/minsk-mazowiecki/ i forum mińskie: http://minskmaz.com/ogloszenia/opony-i-felgi a u gumiarzy to wiadomo loteria - trzeba sprawdzać DOT i dokładnie stan -
Mińsk Mazowiecki Spoty i Off topic - 2014
BartekP odpowiedział Marcin_e36 → na temat → Mazowieckie Dyskusje
dobra sprawa z taką galerią - nawet ja się załapałem na zdjęciu -
czy ktoś próbował podłączyć się vag-com'em, vcds'em czy commanderem lub innym softem do Volvo? Mam C30 do przebadania i się zastanawiam czy VAGowe kable z innym soft'em sprawdzą błędy. no mam 3 ww. kable tylko pytanie o soft - czy VAG'owy wystarczy czy instalować coś stricte pod volvo?
-
czy ktoś próbował podłączyć się vag-com'em, vcds'em czy commanderem lub innym softem do Volvo? Mam C30 do przebadania i się zastanawiam czy VAGowe kable z innym soft'em sprawdzą błędy.
-
Wymiana - Konserwacja zespołu napędowego wycieraczek - passat 3BG
BartekP odpowiedział kazio → na temat → Poradniki i instrukcje
Panowie, jak przejrzycie cały temat to macie dużo zdjęć, filmy na YT...wiec trzeba rozbierać i działać. -
chętnie zakupię vcds made in china. dajcie znać jak ktoś ma dzięki
-
po zabiegach czyli regeneracji turbiny (luz na wałku był za duży), wymianie gruszki i czyszczeniu czujników wygląda to teraz następująco. Log (0 - 010) Log (1 - 011) Log (2 - 023) okazało się że w tym ALH siedzi turbo o oznaczeniu 038 253 019a , które było wsadzane do wersji 110 KM wiec jeszcze można coś dłubnąć ewentualnie
-
turbina wyjęta i złożona ponowna po wyszlifowaniu jej na gładko i dalej wywala błąd 575. była składana z "pomocami naukowymi" z forum ale czy jest szansa że można ją źle złożyć? czy takie uszkodzenia widoczne na łopatkach wirnika jest groźne? na wirniku jest luz poprzeczny i wzdłużny ok 0,5 do 1 mm - będzie to jeszcze działać?
-
Mińsk Mazowiecki Spoty i Off topic - 2014
BartekP odpowiedział Marcin_e36 → na temat → Mazowieckie Dyskusje
wystawiona na sprzedaż jeśli dobrze widziałem -
Dzięki Tomek za informacje. Dziś turbina będzie raz jeszcze wyciągana ale nie jest to łatwe zadanie gdyż jest w trudno dostępnym miejscu.
-
Mińsk Mazowiecki Spoty i Off topic - 2014
BartekP odpowiedział Marcin_e36 → na temat → Mazowieckie Dyskusje
Grzecho - często widuje twoje auto - w kobiernym na szrocie pytaj Tomex - pokaż choć jedno zdjęcie -
Spoty Warszawa 2013 - pierwszy pon. miesiąca
BartekP odpowiedział Preziu → na temat → Mazowieckie Dyskusje
a propo błędów - kto potrafi coś wywróżyć z logów to będę wdzięczny za zerknięcie http://forum.vw-passat.pl/threads/135413-Prosba-o-analize-Golf-IV-ALH-blad-575?p=1918858#post1918858 -
Witajcie, prośba o zerknięcie na logi golfa. Przycinała się turbina z błędem 575 - intake manifold pressure 17-00 - control difference turbina ze zmienną geometrią - została wyjęta i wyczyszczona. po złożeniu okazało się że BS na grupie 11 gruszka się nie rusza więc została wymieniona na nową ale niestety dalej jest słabo. turbo prawie nie żyje, obroty dochodzą od 3,2 tys i dalej nie idzie i dalej pojawia się błąd 00575. zerknijcie na logi i powiedzcie co jeszcze sprawdzić bo pewnie w najgorszym wypadku została źle złożona turbina... aaa i do wymiany jest czujnik temp paliwa, który jest w pompie wtryskowej ale to raczej nie powinno mieć znaczenia LOGI Statyczne Log (0 - 003) Log (1 - 007) Log (2 - 023) Log (3 - 001) Log (4 - 010) Log (5 - 011) logi dynamiczne Log (0 - 023) Log (1 - 001,001) Log (2 - 011) Log (3 - 010) jeśli trzeba jeszcze wrzucić jakieś logi to dajcie znać. z góry dzięki za pomoc