Skocz do zawartości

Mariusz Nowakowski

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Mariusz Nowakowski

  • Urodziny 28.02.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Piotrków Trybunalski

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B6 CC 2.0TSI 200KM
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To mam takie pytanie bez konkretów. Czy jak zaingeruję w czujnik koła skrętu czyli np zdejmę kierę, wyjmę go i wsadzę to będzie waliło błędami od ABS ? Czy po takiej ingerencji trzeba go adaptować na nowo ?
  2. Jak zakodować halogeny w CC z BCM przedlift, zwykła lampa. Jak to ogarnąć jak doświetlanie zakrętów jest w lampie głównej. nTomek czy halogeny w takim CC trzeba podpiąć pod te piny które wskazałeś w instrukcji czy pod jakieś inne ? Już mi czacha dymi
  3. U mnie w CC przedlift w tych pinach pokazuje się napięcie jak zadziała doświetlanie zakrętów (po włączeniu kierunkowskazu), które jest obecnie w lampach głównych jak to w CC. Czy to trzeba jakoś przekodować aby halogeny działały tylko jako przeciwmgielne albo żeby działały jako przeciwmgielne i doświetlanie ? Mam BCM z literką D więc H a testował będę BCM z literką B czyli H+ Do czego służą te piny i za co są odpowiedzialne? Mam ORI BCM z literką D a tam ich nie ma.
  4. Tak zrobiłem i odpaliło lewe. A masz może rozpiskę pinów w BCM za co który odpowiada ?
  5. Dałem 77 i zapaliło się przeciwmgielne ale z prawej strony
  6. Zrobić na tym starym BCM 3AA937087D ? Które to piny w BCM są pod halogeny z przodu ?
  7. Oj temat się bardzo przeciągnął z wielu względów - ale mniejsza z tym. Zamarzło mi się jeszcze dołożyć halogeny z przodu i niestety brak pinów w moim BCM w wersji H zmusił mnie do jego wymiany na H+. Które piny odpowiadają za halogeny z przodu w BCM poinformował mnie mój elektro..... i szukałem właśnie takiego BCM bo w moim sterowniku ich nie było. Już jest wsadzony kupiony BCM w auto i teraz zaczną się przygody z ogarnięciem wszystkiego od nowa. Więc przygody z bajetm 18 jeszcze się nie skończyły. Teraz po wsadzeniu innego BCM i nie ingerowaniu jeszcze w nim przednie światła i halogeny działają. Natomiast z tyłu działa tylko stop, postojowe w lampach zewnętrznych, przeciwmgielne też jest z lewej strony więc w swoim miejscu. Nie działa jedno lewe wsteczne i nie działają oba światła wkoło wstecznego w lampach w klapie
  8. Trochę z kolorami to daltonizm przemawia przezem mnie Na brązowych kablach dochodzących do lampy są numery - trochę nie czytelne ale są (1, 3, 4, 32) 1 - złączka czarna - szary z białym paskiem 3 i 4 - złączka niebieska - szary z białym paskiem i szary z granatowym paskiem 32 - złączka zielona - żółty z szarym paskiem TAK - ilość i moc żarówek jest taka sama w USA i EU
  9. Zamieściłem zdjęcie napotkanego auta EU. Ja nie mam tego przeciwmgielnego co widać na zdjęciu (mocniej świecący punkt na lampie w klapie)
  10. Dorwałem CYCKA na mieście i lampy z tyłu wyglądają identycznie jak w USA. Mają taką samą ilość żarówek (boczne i w klapie). Kierunki - klosz jest biały, żarówka w kolorze w obu wersjach. Wsteczne są 2 w obu wersjach. Przeciwmgielne 1sz. z lewej strony klapy - tak jak to na zdjęciu widać. Poprostu ona na przeciwmgielnym dostaje więcej prądu i świeci mocniej a bez przeciwmgielnego świeci normalnie jak pozostałe.
  11. Widzę, że mowa w temacie o polifcie i przeciwmgielnych, a jak się ma temat do przedlifta 2011 na zwykłej lampie z przodu. Jak pociągnąć przewody, co przerobić gdzie powpinać jak zakodować? Czy lampy tył są takie same w UAS jak EU ? Gdzie podpiąć halogeny przeciwmgielne z przodu ? BCM 3AA937087D Tak wygląda u mnie bajt 18
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności