Skocz do zawartości

truskawka123

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O truskawka123

  • Urodziny 01.01.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 2.5 TDI V6 150KM (AKN) 4x4
  • Rok produkcji
    2002
  1. podłącze się do tematu ale przy silniku AKN 2.5 TDI 150 KM czy ktos wymienial i wie czy mozna sprawdzis stan passka wielorowkowego , napinacza i rolek bez rozbierania polowy samochodu? Samochod ma wymieniany obecnie rozrząd kompetny, czyli paski, roliki, tlumik drgan i pompa wody i przy okazji wyszlo ze pasek wielorowkowy jest w tragicznym stanie, poniewaz jedna z rolek przestala pracowac (powyciekal smar). Dla informacji dodam ze bylo to wymieniane przy poprzedniej wymianie rozrzadu niecale 60 tkm, ktora byla przy okazji wymiany wałków rozrządu :-)
  2. Stoję przed dylematem co zrobić z reflektorami przednimi mam do wyboru: a) reanimacja starych np w firmie http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=47704 np gdzie zrobią napylanie lampy, spolerowanie klosza - koszt ponad 300 zł z przesyłkami (dochodzi jeszcze czas gdy samochód jest kilka dni unieruchomiony z powodu braku świateł) b) kupno nowych lamp standardowych w cenie ok 350 zł komplet c) kupno lamp np http://allegro.pl/soczewka-dayline-led-passat-b5fl-3bg-black-i-chrom-i1900348672.html w wersji chrom cena do 900 zl dylemat wynika z tego że samochód ma spryskiwacze i nie wiem czy za rok lampy za 900 zl nie będą matowe jak te obecne czy jeśli wybieram lampy jak w pkt c to te wskazane się nadają, czy może szukać innych, czym się kierować. w przypadku pkt b i c zawsze zostają mi obecne jako zapas lub nawet do spokojnego spolerowania w wolnym czasie. odnośnie pkt c) te światła led do dziennej jak są podłączane do sterowania światłami, jako pozycyjne? pzdr
  3. czyli co sugerujesz? szukac nowej anteny GPS? martwi mnie brak mozliwosci wyjecia plyty, moze to cos innego niz antena? podpiecie pod kompa cos powie? jak diagnozowac?
  4. Mam navi MFD ostatnio na wywietlaczu pokazuje "nie wykryto komponenetu" czasai nawi sie wlacza (po dluzszej jezdzie). Dodatkowo przy tym komunikacie nie oddaje plyty CD jakis pomysl? ew. gdzie w Lublinie i okolicach mozna to zrobic? Bywam w Wwie i Lodzi i ale wolalbym robote od reki chyba ze w Lublinie pzdr T
  5. Mam MFD i zakupilem "klucze" do wyjmowania navi - celem czyszczenia soczewki, i tu pojawil sie problem o ile 2 dolne weszly i sie zatrzasnely to dwa gorne nie chca. Wkladam w miesjca tuz nad przyciskami zgodnie z intruskcja, kierunek klucza tez odpowiedni (zreszta probowalem kazda pozycje) i nic. Te gorne nie chca zaskoczyc a na samcyh dolnych navi nie chce wyjsci, zreszta te dolne same tez nie wyjda :-). Ktos ma pomysl co moze pomoc? jutro jeszcze podjade do jakiego car audio, i poprosze aby wyjeli radio swoimi kluczami.
  6. Czy ktos ma dokumentacje i moze sprawdzic mi nastepujaca rzecz. Jest podejrzenie awarii vakum pompy. po wymontowaniu pompy spisalem oznaczenia i zglupialem, pompa ma numer VAG: 059 145 100B oraz numer Pierburga 722 185-01. pod zadnym z tych numerow nie moge namierzyc uzywki. Jedyne co znalazlem to aukcja na e-bay'u. Czy zamiennikiem do tego bedzie jakas pompa o innym numerze VAG lub Pierburg. Jest mnostwo pomp oznaczonych jako 057 145 100 (A, B, C, D, G, K) ale sa troche inne. Moja posiada jeszcze kołnierz chłodzacy o oznaczeniu 059 145 707A. Ewntualnie czy ktos zna wartość podciśnienia jakie ta pompa wytwarza.
  7. Samochód jak w opisie, silnik AKN, samochód słabo hamuje, tj pierwsze hamowanie ok, ale np drugie lub trzecie i pedał robił sie twardy. Objaw jakby pompa nie dawała rady. Gdzie można taka pompę kupić w dobrej cenie (w miarę szybko - szykuje mie sie wyjazd). Chyba ze ktoś ma inny pomysł co to może być. Niedawno samochód stal przez około 3 miesiące i miał wymienione walki rozrządu, turbina była regenerowana, wymieniony rozrzad. Tarcze i klocki wymienione. Poziom płynu hamulcowego ok, płyn ok. //EDIT by tony_w: Wątek dołączony do istniejącego tematu. Korzystaj z Wyszukiwarki. Dzięki.
  8. aby sprawdzic wyposazenie potrzebujesz numeru VIN a) wchodzisz na strone http://www.detali.ru/, klikasz PO LEWEJ STRONIE "Audi VW Skoda Seat" b) w nowym oknie na gorze wpisujesz VIN i klikasz "Znajdz" (ten szary klawisz obok) c) pokazuje CI sie opis samochodu *rok, numer silnika, typ etc ....), w tabeli pod spodem wybierasz link z ostatniej kolumny w nowym oknie zwykle w drugiej lini jest kolejny link do wybrania "подробно" d) otwiera CI sie strona z wyposazeniem Twojego samochodu - po niemiecku opcjonalnie zwykle wklejam np. do MS Word calosc, z tabeli z kodami kopiuje tylko pierwsza kolumne (te z 3znakowymi kodami wyposazenia) i wklejam na strone http://igorweb.org/equidec/Default.aspx gdzie za chwile mam calosc przetlumacozna na angielski. Z angielskim sobie radze :-) a jak nie to na forum jest watek co poszczegolne kody znacza. Nie sugeruj sie jesli cos masz w samochodzie a nie bylo jak wyjechalo z fabryki, to sie zdarza, gorzej jak bylo w fabryce a nie ma w samochodzie, zwykle dotyczy to innych felg, zmieniarki CD etc
  9. kolejny passat w Lublinie (zgłaszam)- mam duzo w nim do zrobienia wiec pewnie bede troche pytal na forum, jak na razie uruchomilem navi i jestem zadowolony :-) czy gdzies w lubelskim jest jakis szrot specjalizujacy sie w passatach - glownie blacharka?
  10. mam dziwna sprawe, z VIN dekodera wychodzi ze samochod powinien miec 7Q2 = Navigation system with color screen 7QB = CD ROM (Germany) 8AY = Radio/navigation system a samochod wyglada tak i jak widac na zdjeciu - nie ma nawigacji, http://autoreduta.otomoto.pl/volkswagen-passat-2-5-tdi-4motion-C8760820.html czy sprawdzic wlepke w samochodzie i ksiazke i jesli tam bedzie a w aucie nie to kos cos mieszal?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności