Skocz do zawartości

wrona25

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O wrona25

  • Urodziny 17.03.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Knurów

Samochód

  • Silnik
    B4 1.9 TDI 90KM (1Z)
  • Rok produkcji
    1996
  1. nie bardzo znam się na elektryce więc pytam po co montuje sie przekaźniki w b4 skoro w przypadku świateł mijania przełącznik zespolony jest poza nimi a właśnie przez straty na nim jest spadek mocy.Czy w innych miejscach też ten spadek wystepuje np.na włączniku,kablach itp.skoro przekaźniki pomagają?
  2. Mam pytanie ostatnio chciałem założyć przekaźniki i miał mi to robić kolega który kiedyś tam robił to w swojej cordobie zabrał się za robotę przy przełączniku zespolonym rozcioł jakiś kabel i stwierdził ze w b4 nie da się tego zrobić bo zasilanie na światła mijania idzie poza przełącznikiem zespolonym on(p.zespolony) jakby tylko dokłada światła drogowe wiec jak to jest i gdzie sie te przekaźniki w b4 montuje?
  3. Witam! Czy wie ktoś jakie są wymiary plecionki (łącza elastycznego) w silniku B3 1.8 ABS.Mierzyłem na szybko i wyszło mi 55/150 ale szukałem na forum i różne wymiary są
  4. Ja w takim samym silniku wymieniałem uszczelniacze i jest super wcześniej sprawdziłem ciśnienie na cylindrach by wykluczyć pierścienie teraz jest ok nie bierze oleju ani grama.Moim zdaniem lepiej jest ściągnąć głowicę ponieważ przynajmniej u mnie było pełno syfu, sadzy, nagaru wszystko to się bierze z oleju który jest spalany warto to wyczyścić jak wykręcisz świecę to na bank będą całe oblepione nagarem tak też wygląda komora spalania w głowicy ,natomiast nie robiłem planowania,polerowania itd.ale jak chcesz mieć wszystko super to lepiej to zrobić ale tak jak pisze nie jest to konieczne.Nawet teraz po przejechaniu kilku tysięcy km od wymiany przy mocnym przegazowaniu leci czarny dym i na śniegu widać czarną plamę ale to dalej wydmuchiwana jest sadza która gdzieś została w silniku i w układzie wydechowym.Po wymianie uszczelniaczy i wyczyszczeniu wszystkiego co się dało auto lepiej się zbiera,równiej pracuje i mniej pali.
  5. Przeważnie na takie przypadki pomaga wyczyszczenie przepustnicy.Szmatka,pędzelek,benzyna i powinno być ok.
  6. Przekaźnik masz trochę wyżej nad skrzynką bezpieczników i przekaźników pod kierownica są tam dwa jeden o numerze 178 i bezpośrednio pod nim jest bezpiecznik wiec tez go należy sprawdzić.Musisz wyciągnać z zaczepów skrzynkę bezpieczników i jak tam popatrzysz na pewno zobaczysz te przekaźniki
  7. odświeżę trochę temat ,wszystkie objawy wskazują na to że nie działa ci pompa akumulatora ciśnienia słychać ją w okolicach pompy ABS po przekręceniu kluczyka jak nie słychać to sprawdź bezpiecznik 30A który jest bezpośrednio przy przekaźniku 178 znajdującym się nad skrzynką bezpieczników,może też być walnięty przekaźnik lub sama pompa akumulatora. Ja natomiast także mam problem z ABS-em świeci mi kontrolka sprawdziłem przekaźnik 178 otworzyłem go przeczyściłem styki (wczesniej nie dzialał wcale)teraz raz działa raz nie i kontrolka miga ale niejednostajnie szybciej-wolniej po zapaleniu silnika kontrolka świeci cały czas czy to będzie wina przekaźnika czy co innego?Jak macie jakieś pomysły sugestie to piszcie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności