Skocz do zawartości

maho

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O maho

  • Urodziny 14.05.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Szymon
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Częstochowa

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To odpowiem sobie sam: Dzwoniłem do serwisu VW i po winie dostałem odpowiedź, że jeśli miałem rozrząd na oryginalnym osprzęcie zrobiony to wymiana co 120tyskm, jeśli na zamienniku to ustala to producent osprzętu jednak wymiana nie rzadziej niż 90tys. Skąd się biorą te Wasze teorie o 60tys km to ja nie wiem.
  2. Pompe v55 wymienilem jesienia. Dziala jak szalona. Podejrzewam te pompke paliwa bo co chwila wywala blad no flame i blokuje sie webasto. Dziwi mnie jednak fakt ze silnik na wolnych obrotach nie jest w stanie utrzymac temperatury.
  3. Panowie w pasacie b6 1.9tdi bkc co ile rozrzad? Mialem przy 152tys wymieniony w 2014r, teraz juz mam 212tys i zastanawiam sie czy juz pora.
  4. Grzebalem dzis cale popoludnie i mam uszkodzana pompe paliwa w webasto. Uruchamia sie na chwile i blokuje piec. Stad pewnie powolne nagrzewanie. Dziwi mnie tylko ten spadek temperatury - nawet przy wylaczonym ogrzewaniu. Tzn jak zrobie dluzsza trase to temperatura stoi ale jak sie slabo nagrzeje to leci w dol. W zbiorniczki plyn jest cieply i przelewa sie. Silnik sie nie przegrzewa nawet jak dostaje wp...
  5. Też mi to chodzi po głowie, ale czy wtedy czasami nie przegrzewał by się zamiast nie dogrzewać? Wszak czujnik jest w bloku i wcale nie potrzebuje obiegu wody żeby łapać temperaturę. Może się myle.
  6. Mam identyczny problem i nie mogę go rozwiązać! Mam podobny problem jak kolega wyżej tj. mam problem z temperaturą przy minusowych temperaturach. Silnik BKC passat b6. Samochód wydaje mi się ciężko nagrzać do 90stopni, w mieście wręcz nie osiągalne. Na trasie się zagrzeje ale jak się zatrzymam czy to na światłach czy gdziekolwiek indziej to spada do 70 a nawet 50 stopni. Samochód grzeje w środku normalnie. Wymieniłem już termostat i czujniki w bloku silnika (nad skrzynią) oraz ten w króćcu od chłodnicy pod prawą lampą. Wymiana nie dała efektów. Czy są jeszcze gdzieś w moim modelu czujniki cieczy? Po podpięciu wagiem temperatury paliwa i cieczy są zbliżone, a po rozgrzaniu silnika na wyższych obrotach i pozostawieniu go na wolnych vag wskazuje ciągły spadek temperatury tak jak wskazówka. Czyjniki 2 pinowe szare z tego co pamiętam. Jakieś pomysły jeszcze macie bo mnie wqrw już bierze. PS. Wąż od termostatu do chłodnicy robi się ciepły na odcinku max 20cm więc to chyba wyklucza wadliwy termostat, a może się mylę?
  7. Pewnie dostanę złotą łopate za odkopanie tematu sprzed kilku lat ale potrzebuje pomocy. Mam podobny problem jak kolega wyżej tj. mam problem z temperaturą przy minusowych temperaturach. Silnik BKC passat b6. Samochód wydaje mi się ciężko nagrzać do 90stopni, w mieście wręcz nie osiągalne. Na trasie się zagrzeje ale jak się zatrzymam czy to na światłach czy gdziekolwiek indziej to spada do 70 a nawet 50 stopni. Samochód grzeje w środku normalnie. Wymieniłem już termostat i czujniki w bloku silnika (nad skrzynią) oraz ten w króćcu od chłodnicy pod prawą lampą. Wymiana nie dała efektów. Czy są jeszcze gdzieś w moim modelu czujniki cieczy? Po podpięciu wagiem temperatury paliwa i cieczy są zbliżone, a po rozgrzaniu silnika na wyższych obrotach i pozostawieniu go na wolnych vag wskazuje ciągły spadek temperatury tak jak wskazówka. Czyjniki 2 pinowe szare z tego co pamiętam. Jakieś pomysły jeszcze macie bo mnie wqrw już bierze. PS. Wąż od termostatu do chłodnicy robi się ciepły na odcinku max 20cm więc to chyba wyklucza wadliwy termostat, a może się mylę?
  8. Całość trwala ok 1h. Bylem przy tym. Wjazd na rolki, podpiecie kompa i cos ta,m sie robilo. W tym czasie spinali go. Jak sie skonczylo czytać wyslal mape na kompa do szefa ktory siedzial w pomieszczeniu obok i cos tam dopytywal. Pozniej hamowanie, wgranie nowej mapy i znow hamowanie. Koledzy nie straszcie mnie bo oby sie Wasze obawy nie potwierdzily. Tego nie robil Pan Marian w garazu tylko gosc co robi to od lat. Ponoc ten silnik robil juz dziesiatki jak nie setki razy. Miedzy czasie robili audi a6 3.0 najakiejs mega turbinie, wtryskach, pompie, intercoolerze na pol zderzaka i innych bajerach na okolo 400KM i chyba 800Nm. Stroili go i robili jazdy probne. Wlasciciel kazal mi swoim pojezdzic i ew. podjechac poprawic gdybym chcial cos zmienic. W sumie chcial zmieniac i pytal mnie co robimy z tym wykresem po hamowaniu drugim, ale wolalem popytac i dopiero podjechac. Bo jak wspomnialem jestemzielony i co mialem strugac profesjonaliste jak sie na tym nie znam. Po calym zabiegu ogladali logi i ponoc bylo ok.
  9. Na wstępie chciałem uprzedzić, że z tego tematu jestem zielony. Byłem wczoraj w pewnej firmie w Częstochowie w celu podniesienia mocy w moim 105 konnym silniku BKC. Chciałem Was prosić o analizę wykresów, ponieważ mam możliwość poprawy w najbliższym czasie tego programu. http://www.pdf-archive.com/2015/05/06/chip/ Moim warunkiem było oszczędzanie sprzęgła i dwumasu.
  10. Przenoszę zapytanie do innego tematu z analizą wykresów.
  11. Możliwe że i tak zrobił. Podobno to najczęściej chipowany silnik (przynajmniej u niego). Podpowiedzcie ewentualnie co wg. Was można poprawić. Czy krzywa momentu przebiega prawidłowo, czy być może coś trzeba zmienić? Mam jakiś tydzień żeby tam podjechać w razie gdybym chciał coś zmienić. Proszę o konkretne informacje, a nie typu "ja bym zrobił w dynosofcie.." ....
  12. Co rozumiesz przez wgranie gotowca? Bo jestem z tego tematu zielony. Chciałbym prosić ewentualnie o informację co mają poprawić. Usługa kosztowała mnie z hamownią 500zł.
  13. Witam. Ja wczoraj byłem w firmie Jura-tuning. Pasek B6 1,9 PD 105KM 250Nm w serii, na hamowni wyszło 122KM 305NM. Trochę podejrzanie dużo, ale ponoć te silniki zazwyczaj mają po ok 118KM w serii. Po zmianie programu na 152KM o 346Nm auto lepiej przyspiesza (najlepiej odczuwalne na wyższych biegach), co do spalania się nie wypowiem bo jeszcze mało jeździłem. Ponoć dało by się sporo więcej wycisnąć, ale moim warunkiem było oszczędzanie sprzęgła i dwumasu. Proszę o wypowiedzeniu się co sądzicie o tym wykresie. Bo widzę tu na forum piękne ładne okrąglutkie, a u mnie jakiś poszarpany. Mogę podjechać na poprawę, więc sugestie mile widziane. http://document.li/j4Le
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności