Skocz do zawartości

Evo

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Evo

  • Urodziny 08.11.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Norge

Samochód

  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Evo

    Wysokie BIPY

    Misior1993 masz bipy na + czy -?? - - - - - aktualizacja - - - - - Zwróć też uwagę że wzorując się na większości postów z tymi objawami prawdopodobnie odpowiedź będzie "wymień wtrysk x" bo leje bo nie podaje itd. I myślałem tak jak większość logi 13 18 23 załatwia sprawę, a wariacja na wtryskarki nie zawsze musi sygnalizacji ich uszkodzenie. Przyczynę znalazłem, bynajmniej tą od której wariują mi pompki. Dodam jeszcze że jakby któryś z fachowców posłuchał jak chodzi silnik podczas usterki to jeszcze pewnie by mi się zakwalifikowała dwumasa. Jednak już rzężenia niema��. Kosztowało mnie to dwa wieczory plus pół soboty. Trzeba cofnąć się parę lat wstecz i przeprowadzić normalna diagnostykę, narzędzia miernik i do przodu. Oczywiście korzystamy z dobrodziejstwa jakim jest VCDS, ale tylko po to by szybciej wychwycić które czujniki mają odchylenia od normy. Nie miałem wcześniej doczynienia z VW. Całe życie albo ford i benzyna albo citroen że swoim hdi (to mój pierwszy diesel od vw i padł tydzień po zakupie, najpierw drzwi teraz silnik). A tu zauważyłem że passerati mając problemy z podzespołami nie zawsze wywala błąd. Tylko po to aby gonić na serwis. Padają główne podzespoły odpinasz egr przepływke cokolwiek a tu kontrolka świec żarowych zamiast czeka. Najpierw eliminuj przyczyny aby usterka nie pojawiła się ponownie.
  2. Evo

    Wysokie BIPY

    Podgiąłem styki sprawdziłem gniazdo na głowicy i dalej to samo silnik pracuje raz dobrze a za kolejne 50km trzęsie na wolnych i tylko przy temp 90°C. Dziś podniesione obroty do 850, brak poprawy. Logi; http://vaglog.pl/log-013_018_023_3dce5h1.html http://vaglog.pl/log-003_j6vs8.html Proszę o jakieś sugestie.
  3. Evo

    Wysokie BIPY

    Ja ma podobnie podpiołem się dziś do swojego i o to co wyszło gr013 -0.18 0.05 2.94 -0.20 gr023 -25 -25 -70 -30 co z tym zrobić na wolnych trzęsie silnikiem
  4. Mogę się podpiąć do tematu? Szukam szukam i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. W moim przypadku silnik druga tylko gdy nabierze temp 90°C, czasem jeszcze się zdarza przy jeździe pod górę w przedziale 1500-1700 obrotów na 4 i 5 biegu. Gdy temp jest poniżej optymalnej brak jakichkolwiek problemów. Od czego mam zacząć?
  5. Podepnę się do tematu mam podobny problem ze swoim paskiem. Mianowicie po nagrzaniu do 90°c silnik zaczyna drżeć, a spalanie dochodzi do 1.1l na postoju. Czasem podczas jazdy pod górę w zakresie 1500-1700 obrotów wpada w rezonans cała buda. Dzieje się to tylko przy nagrzanym silniku, gdy silnik ma mniej jak 90°c wszystko furka jak trza. Ktoś coś jakieś spostrzeżenia, do czego ewentualnie zajrzeć?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności