Evo
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Evo
- Urodziny 08.11.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Bartek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Norge
Samochód
-
Silnik
B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
-
Rok produkcji
2008
-
Evo obserwuje zawartość → Wysokie BIPY
-
Misior1993 masz bipy na + czy -?? - - - - - aktualizacja - - - - - Zwróć też uwagę że wzorując się na większości postów z tymi objawami prawdopodobnie odpowiedź będzie "wymień wtrysk x" bo leje bo nie podaje itd. I myślałem tak jak większość logi 13 18 23 załatwia sprawę, a wariacja na wtryskarki nie zawsze musi sygnalizacji ich uszkodzenie. Przyczynę znalazłem, bynajmniej tą od której wariują mi pompki. Dodam jeszcze że jakby któryś z fachowców posłuchał jak chodzi silnik podczas usterki to jeszcze pewnie by mi się zakwalifikowała dwumasa. Jednak już rzężenia niema��. Kosztowało mnie to dwa wieczory plus pół soboty. Trzeba cofnąć się parę lat wstecz i przeprowadzić normalna diagnostykę, narzędzia miernik i do przodu. Oczywiście korzystamy z dobrodziejstwa jakim jest VCDS, ale tylko po to by szybciej wychwycić które czujniki mają odchylenia od normy. Nie miałem wcześniej doczynienia z VW. Całe życie albo ford i benzyna albo citroen że swoim hdi (to mój pierwszy diesel od vw i padł tydzień po zakupie, najpierw drzwi teraz silnik). A tu zauważyłem że passerati mając problemy z podzespołami nie zawsze wywala błąd. Tylko po to aby gonić na serwis. Padają główne podzespoły odpinasz egr przepływke cokolwiek a tu kontrolka świec żarowych zamiast czeka. Najpierw eliminuj przyczyny aby usterka nie pojawiła się ponownie.
-
Podgiąłem styki sprawdziłem gniazdo na głowicy i dalej to samo silnik pracuje raz dobrze a za kolejne 50km trzęsie na wolnych i tylko przy temp 90°C. Dziś podniesione obroty do 850, brak poprawy. Logi; http://vaglog.pl/log-013_018_023_3dce5h1.html http://vaglog.pl/log-003_j6vs8.html Proszę o jakieś sugestie.
-
Ja ma podobnie podpiołem się dziś do swojego i o to co wyszło gr013 -0.18 0.05 2.94 -0.20 gr023 -25 -25 -70 -30 co z tym zrobić na wolnych trzęsie silnikiem
-
Mogę się podpiąć do tematu? Szukam szukam i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. W moim przypadku silnik druga tylko gdy nabierze temp 90°C, czasem jeszcze się zdarza przy jeździe pod górę w przedziale 1500-1700 obrotów na 4 i 5 biegu. Gdy temp jest poniżej optymalnej brak jakichkolwiek problemów. Od czego mam zacząć?
-
Drgania - nierówna praca silnika na luzie
Evo odpowiedział Andy123 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Podepnę się do tematu mam podobny problem ze swoim paskiem. Mianowicie po nagrzaniu do 90°c silnik zaczyna drżeć, a spalanie dochodzi do 1.1l na postoju. Czasem podczas jazdy pod górę w zakresie 1500-1700 obrotów wpada w rezonans cała buda. Dzieje się to tylko przy nagrzanym silniku, gdy silnik ma mniej jak 90°c wszystko furka jak trza. Ktoś coś jakieś spostrzeżenia, do czego ewentualnie zajrzeć?