Jump to content
Tomi B

Wysokie BIPY

Recommended Posts

Witajcie forumowicz mam do was pytanie jak w temacie chodzi o Bipy AUDI A4 1.9TDI BRB 115 KM bo w grupie 013 1 cylinder pokazuje 0.25, drugi cylinder 0.07, trzeci 0.20, czwarty 0.05. grupa 018 same zera a grupa 023 pierwszy cylinder -48,drugi -45,trzeci -50, czwarty -45. Co wy o tym sadzicie auto chodzi dobrze ma orginalny przebieg 120tys/km. Czy trzeba sie tym przejmowac czy mozna smialo jezdzic. Pozdrawiam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bipy na - oznaczają zbyt mało paliwa w pompowtrysku. filtr paliwa kiedy wymieniany?

W silnikach 1.9 TDI za wartość bardzo dobrą uważa się przedział -/+ 30, problemy to -/+ 60 i więcej. Powyżej wartości 127 sterownik rejestruje błąd

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filtr paliwa był wymieniany 10tyś km i jest założony oryginalny kupiony w serwisie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Raczej przyjrzałbym się pompie tandem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

wepnij zegar i sprawdź ciśnienie w pompie jakie jest i sprawdź jeśli masz pompkę w zbiorniku to czy jest ona sprawna. Sam to przerabiałem w kilku autach. W jednym padłą tandem ale ją naprawiłem a w drugim kończyło się życie tej w zbiorniku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam,

I co zrobiłeś z tymi wysokimi BIP?

Bo u mnie jest podobnie.

 

pozdr.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ma podobnie podpiołem się dziś do swojego i o to co wyszło gr013 -0.18 0.05 2.94 -0.20

gr023 -25 -25 -70 -30 co z tym zrobić na wolnych trzęsie silnikiem

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie podobnie, wysokie BIPy na 2 z 4 pompek. (30-50). Filtr i Olej zmiany co 10 tysi więc zawsze świeżo. Pompa w baku w porządku ale właśnie pompa tandem może mieszać. Fabryczna z luźnym króćcem. Kiedyś ją sprawdzałem Vacuometrem i nabijała prawidłowo tylko troszkę zbyt wolno. Trzeba się jej przyjrzeć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Podgiąłem styki sprawdziłem gniazdo na głowicy i dalej to samo silnik pracuje raz dobrze a za kolejne 50km trzęsie na wolnych i tylko przy temp 90°C. Dziś podniesione obroty do 850, brak poprawy.

Logi; http://vaglog.pl/log-013_018_023_3dce5h1.html

http://vaglog.pl/log-003_j6vs8.html

Proszę o jakieś sugestie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Misior1993 masz bipy na + czy -??

 

- - - - - aktualizacja - - - - -

 

Zwróć też uwagę że wzorując się na większości postów z tymi objawami prawdopodobnie odpowiedź będzie "wymień wtrysk x" bo leje bo nie podaje itd. I myślałem tak jak większość logi 13 18 23 załatwia sprawę, a wariacja na wtryskarki nie zawsze musi sygnalizacji ich uszkodzenie. Przyczynę znalazłem, bynajmniej tą od której wariują mi pompki. Dodam jeszcze że jakby któryś z fachowców posłuchał jak chodzi silnik podczas usterki to jeszcze pewnie by mi się zakwalifikowała dwumasa. Jednak już rzężenia niema��. Kosztowało mnie to dwa wieczory plus pół soboty. Trzeba cofnąć się parę lat wstecz i przeprowadzić normalna diagnostykę, narzędzia miernik i do przodu. Oczywiście korzystamy z dobrodziejstwa jakim jest VCDS, ale tylko po to by szybciej wychwycić które czujniki mają odchylenia od normy. Nie miałem wcześniej doczynienia z VW. Całe życie albo ford i benzyna albo citroen że swoim hdi (to mój pierwszy diesel od vw i padł tydzień po zakupie, najpierw drzwi teraz silnik). A tu zauważyłem że passerati mając problemy z podzespołami nie zawsze wywala błąd. Tylko po to aby gonić na serwis. Padają główne podzespoły odpinasz egr przepływke cokolwiek a tu kontrolka świec żarowych zamiast czeka. Najpierw eliminuj przyczyny aby usterka nie pojawiła się ponownie.

Edited by Evo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy