Skocz do zawartości

stalonepc

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O stalonepc

  • Urodziny 10.06.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    Sylwek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kostrzyn

Samochód

  • Silnik
    B3 1.8 75KM (AAM)
  • Rok produkcji
    1989
  1. Witam!!! mam problem z serii wysokie obroty .problem polega na tym iż po uruchomieniu silnika a jest to 1,8 benz od seata toledo bez LPG zaczyna się normalna praca czyli ssanie i zamiast obroty spadać rosną a po chwili zaczyna zachowywać się tak jak by go zalało i praca wygląda tak jak by nie palił na 1 lub 2 gary przy dodaniu gazu podczas jazdy zachowuje się normalnie pałer żadnych zadyszek ani przerywania jedzie autko idealnie po zdjęciu nogi z gazu ponownie kuleje , a teraz co wymieniłem ? Kopułka +kable , świece,czujnik temp.. niebieski ,i dalej to samo jakie rady ? Problem rozwiązany , między kolektorem ssącym a rurką łączącą serwo jest taki mały gumowy wężyk koło 7cm długości nie? po odpaleniu autka cosik mi nie pasowało gdyż usłyszałem syczenie ,okazało się że pod spodem ssał sobie lewe powietrze przez małe pęknięcie na wężyku ot bydle stare było i pękło ,po wymianie się problem zakończył teraz jest okej .
  2. Witam !!! Panwie a ja mianowicie mam taki problem ze sprzęgłem ,a co dziwne pierwszy raz się spotkałem z takim problemem jakim jest że sprzęgło wysprzęgla ale nie ciągnie ,są momenty że auto jedzie i nagle ślizg i niema bata a żeby żółw miał jakiekolwiek problemy z wyprzedzeniem auta po prostu nie chce jechać a poza tym jak wciskam sprzęgło jest cisz a jak puszczam łomotanie co ważniejsze było wymieniane koło zamachowe łożysko oporowe i docisk na nowe oczywiście w warsztacie mechanicznym jakieś trzy miechy temu oczywiście mowa o skrzyni z hydraulicznym popychaczem po przejechaniu 140km zaczeło się ślizgać i koniec jazdy po odczekaniu paru minut znów załapało i jazda przez 1km i na nowo Co może być przyczyną bo ja nie mam pojęcia o co chodzi oczywiście auto to PASSAT B3 1,8 benzyna .
  3. Ja kupiłem coś takiego do swojej skorupy tylko nie mogę dostać tej jednej lampy.
  4. Witam miałem podobne objawy pod czas ruszania szarpało szarpało aż sie wyszarpało a nie była to wina poduszek pod silnikiem ani pod skrzynią tylko docisk trafiło i niestety wymiana całości czyli ,łożysko oporowe tarcza sprzęgła i docisk i problem ustał .
  5. Witam ! Mam taki sam problem ze znikającym płynem i po oględzinach bagnetu i korka wlewu oleju stwierdzam iż jest to przyczyną pękniętej uszczelki pod głowicą (bronzowawa maż) aczkolwiek słyszałem że to może być także wina uszczelniaczy ? Po prostu wchodził mi na obroty przy rozgrzanym silniku , w dymie nie widziałem zmian ale sam odgłos tłumika końcowego objawiał się dziwnym furkaniem . Tak że biorę się za wymianę uszczelki pod głowicą,uszczelniaczy i regulacja zaworków. ---------- Post added at 10:37 ---------- Previous post was at 10:35 ---------- A zapomniałem dodać że to passat b3 1,8 1989r benzynka bez gazu ale na wtrysku hehe.
  6. A poco mam iść do sklepu jak mogę mieć za darmo ! Czy jest osoba która mogła by podać numerację łożysk? a konkretnie chodzi mi o łożyska firmy SKF
  7. Wszyscy tak fajnie doradzają jak wymienić a nikt nawet nie raczy podać wymiarów obydwu łożysk i zimeringa jakie tam powinny być stosowane ? Chyba jest jakaś numeracja tychże łożysk ?:637:
  8. Jak już jest temat gdzie się można dowiedzieć jakie żarówki gdzie to może ktoś by się pofatygował i umieścił w temacie jakie żarówki do tablicy a jakie do podświetlania potencjometrów włączników itd... chodzi oczywiście o orginalne bo na ten temat nic niema.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności