Skocz do zawartości

SPIDER447

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O SPIDER447

  • Urodziny 20.02.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    ostrołęka

Samochód

  • Silnik
    B3 2.0 115KM (2E)
  • Rok produkcji
    1991
  1. Witam. Swego czasu też walczyłem z zamkiem. Wyczyściłem styki przekaźników w pompce, jakby pomogło ale nadal czasem nie działał,przekaźnik załączał ale silnik nie kręcił. Okazało się,że wewnątrz samej pompki,elementy trochę się wypracowały i pompka się blokowała. Trochę wd i śmiga bezproblemowo.
  2. Witam. W 2E nie ma silnika krokowego,jest zawór elektromagnetyczny od wolnych obrotów. Steruje nim komputer. Czy masz sprawny czujnik temperatury silnika,ten który podaje sygnał do ecu(niebieski) ?Jeśli możesz to podmień od kogoś. Na zawieszanie się obrotów ma też wpływ,lewe powietrze,sprawdź dokładnie cały dolot,odmę i rurki podciśnienia. Elektrozawór,po włączeniu zapłonu,powinien drgać i brzęczeć. Sprawdź jeszcze przewody zasilające elektrozawór. Winny też może być sam komputer.
  3. Można regulować naciąg sprężyny,tylko kto wie ile Ją naciągnąć? Metoda prób i błędów i żmudna robota.Jeśli auto ma jeździć tylko na benzynie,to życzę cierpliwości i powodzenia przy regulacji i ciągłym kasowaniu błędów,jeśli auto na lpg to można zaryzykować i się pobawić,ważne by "jakoś" jeździł na pb i dobrze jeździł na lpg.
  4. Wtyczka pasuje bez przeróbek,samochód chodzi dobrze,odpala,trzyma wolne obroty. Nie wiem jak ze zużyciem benzyny,bo tylko odpalam i ewentualnie grzeję silnik na benzynie. O tym przepływomierzu znalazłem gdzieś na forum audi b4 i jak dobrze pamiętam to gość nie skarżył się na moc czy spalanie. Co do regulacji to nie wiem,chyba nic nie trzeba regulować,ja po założeniu odpaliłem i od razu chodził,miałem podwyższone obroty jałowe,al miałem kilka innych problemów min. pękniętą odmę,uszkodzony regulator ciśnienia paliwa i parę jeszcze drobnych rzeczy.Po usunięciu tych usterek silnik nadal trzymał około 1000 na wolnych ale wyregulowałem to potencjometrem od składu mieszanki. Teraz jest dobrze,nie ma żadnych problemów.
  5. Witam. Ja wstawiłem boscha 0280202202 pasuje bez żadnych przeróbek.
  6. Witam. Zamiennie nie podejdą, mają inną charakterystykę naciągu sprężyny.
  7. Od silnika oplowskiego -2 litry 8 zaworów,montowane w omedze i wektrze. Nr. bosch 0 280 202 202. Pasuje też od peżota 405 z takim silnikiem i można kupić za grosze.
  8. Witam.Sprawdź przepływomierz,nie tylko pod względem mechanicznym ale i elektrycznym,z czasem ścieżka oporowa się wyciera. Ja to już przechodziłem,na benzynie wcale nie chciał jeżdzić, jednak na gazie dobrze chodził,nie przymulał,możesz też sprawdzić czujnik temperatury i szczelność dolotu.Dodam,że wstawiłem przepływomierz od opla:),jest tańszy a silnik pracuje na nim ok.
  9. Witam.Ostatnio też walczyłem z tą pompką,rozebrałem ją i przesmarowałem "kompresor",gdyż się przycinała oraz wyczyściłem wszystkie styki przekaźników i taki mały styk na płytce drukowanej,czujnik ciśnienia i podciśnienia,na razie działa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności