Skocz do zawartości

paseratti_tdi

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O paseratti_tdi

  • Urodziny 01.01.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Jan
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    warszawa

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jak stoję, to nic nie czuć, nie ma wibracji. Pojawiają się tylko, jak leciutko dodaje gazu
  2. Część, tak jak w temacie, wibruje całe nadwozie, praktycznie na każdym biegu, przy leciutkim wciskaniu gazu,.niezależnie czy lekko przyspieszamy, czy utrzymujemy prędkość. Przy puszczeniu, lub mocnym wciśnięciu pedału gazu problem ustępuje. Podobnie po wciśnięciu sprzęgła. Szukałem, ale znalazłem tylko wątki o przegubach, przy mocnym przyspieszaniu. Passat, B5, kombi, 99, 1.9 AJM 5.gbiegow. Prośba o pomoc.
  3. Siemanko, dzięki za wskazówki, sprawdziłem wszystkie wtyczki pod puszką filtra powietrza oraz wtyczkę na czujniku. teraz jest wszystko ok, zakładam, że podczas mycia silnika gdzieś jakaś wilgoć się dostała, do którejś z wtyczek. Obecnie błędów żadnych nie ma, turbina też wymieniona i wszystko działa prawidłowo Dzięki i pozdrawiam.
  4. Wiem, że chyba piszę sam do siebie, ale może kogoś to zaciekawi, albo ktoś zechce mi pomóc Teraz wyskakuje błąd "P1592 boost presure sensor - short to plus" co ciekawe, po skasowaniu błąd wraca, jeszcze zanim odpalę silnik, jak tylko ponownie włączę zapłon, więc raczej ecu nie wie jeszcze, że turbo przeładowuje. Pomyślałem więc, że to usterka eletryczna czujnika (mimo, że jego wskazania wydawały się prawidłowe). Wymieniłem czujnik i problem wcale nie zniknął dodam, że ostatnio myłem silnik, po usunięciu wycieku oleju, aby sprawdzić, czy coś jeszcze nie cieknie. może jakaś wilgoć w kostkach elekrtycznych? NIe mam już pomysłu. Dziś przychodzi mi zregenerowana turbina, mechanik ją wymieni, bo i tak przeładowuje, ale pewnie problem czujnika nie zniknie....
  5. na wolnych obrotach tak się dzieje? Jeśli tak, to może masz EGR zaślepiony? na wyższych obrotach jest ok?
  6. Witam serdecznie. passat b6 2.0 tdi PD BKP. Turbina przeładowuje, silnik wpada w tryb awaryjny ( w załaczniku logi dynamiczne) "poza błędem P0234 boost presure regulatin: limit exceeded" ostatnio wyskakuje też P1592 boost presure sensor: impausible corelation. Co ciekawe, ten pierwszy zawsze wyskakuje jak się mocniej depnie, za to ten drugi błąd pojawia się od razu po zapaleniu silnika, kiedy nawet nie mogło jeszcze dość do przeładowania. Już chcę zamawiać turbinę, ale proszę, powiedzcie mi jeszcze, czy przyczyną nie może być coś innego? Może czujnik ciśnienia? ten wynik 2 601 przy prawie całym zakresie obrotów to norma przy przeładowaniu? czy czujnik szaleje? Może wielozawór, albo podciśnienia? Jak to sprawdzić? Na prawdę będę wdzięczny za pomoc, bo jak wymienię turbo i problem nie zniknie, to będzie mi bardzo przykro. pozdr Zeszyt5.csv
  7. Panowie, zerknie ktoś? Nie jestem pewny, czy dawać turbinę do regeneracji, czy też nie. Co może być ew. przyczyną? Jakieś podciśnienia? z tego co widziałem to u mnie nie ma zaworu N75 i innych, tylko taki duży zespół zaworów, jak to się nazywa i jak to sprawdzić? help
  8. dzięki za słuszną uwagę, już uzupełniłem brakujące dane. pozdr
  9. Panowie, problem dotyczy paska B6 2006 rok, 2.0 tdi 140km. DSG Vaglog nie działa, nie wiem, czy to chwilowe, czy tez nie, ale dlatego wrzucam excela. Prośba o ocenę logów, wyskoczył mi błąd sensora doładowania i auto w trybie awaryjnym. Przestał też działać tempomat, a w miejscu jego ikonki jest wykrzyknik. Po skasowaniu błąd wrócił, po kolejnym skasowaniu już nie wraca. Auto chodzi dobrze, moc zadowalająca, kopcenia nie ma, odpala dobrze zimny i ciepły. Tempomat nadal nie działa Mam wrażenie że słychać syczenie przy każdej zmianie biegów, jak upuszcza ciśnienie, czy to normalne? Przełodowuje to turbo czy nie? a może G31 do wymiany, lub N 75 albo podciśnienia??? Rozpaczliwie błagam o pomocZeszyt2.csvZeszyt3.csv pozdr
  10. Potwierdzam, że da się to zrobić samemu, nawet przy dużym aku w dieslu, ale trzeba trochę siły i cierpliwości, bo tolerancje sa co do minimetrów
  11. to przy okazji powiedzcie mi jak sprawdzić (przed rozbiórką) czy ktoś wcześniej nie zastąpił już dwumasy kołem jednomasowym? To dość ważne, bo kupując sprzęgło musimy wiedzieć, czy taki mod został zrobiony w przeszłości, czy też nie. pozdr
  12. a nie pomyśleliście, że może IC jest zasyfiony jak każdy inny, ale bez jakiejś przesady, tylko że się rozszczelnił, lub połączenia puściły i teraz ten olej wykapuje? Ja bym nie panikował z regeneracją turbo, tylko sprawdził szczelność IC. jak olej się z niego wydostaje, to raczej powietrze tym bardziej, a przecież nie powinno. pozdr.
  13. swoją drogą, ktoś wie, dlaczego vag nie pokazuje prawie nigdy 4 cylindra?
  14. No i jak Panowie z tym przepływomierzem? Wciąż odcina jak widzę u kolegi, też kupiłem oryginalny bosha i nie ma rewelacji...podobne logi. Jakie jest rozwiązanie tego problemu???
  15. Owszem, to tylko teoria, ale tak powinno być, bo każdy układ jest dwuobwodowy. Chociaż fakt, wciskając pedał podczas odpowietrzania, wpada on do końca, ale sądzę, że zapompowanie by pomogło, choć mogę się mylić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności