Skocz do zawartości

logyz

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O logyz

  • Urodziny 17.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Maków Mazowiecki

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. wrzucone , natomiast z tego co patrze trw ma dwa rodzaje i rozróznia je na kody pr jedne klocki do 1ku a drugie do 1kw natomiast brembo ma oba napisane i do 1kw i 1ku z tym ze do numeru nadwozia i tak klocek P85073 Vehicle Identification Number to:3C-7-300000 a klocek P85109 Vehicle Identification Number from:3C-8-000001 to po brembo i przy winie pojazdu WVWZZZ3CZ6E073695 którego uzyc ? co producent to inne wytyczne w trw kody pr brembo znów do okresolonego numeru nadwozia . natomiast sam troche pogrzebałem na allegro i na aukcji znalałazłem info ze skoro to passat z 2005r i silnik bmp to powinienem uzyc chyba po trw gdb1622 bo ten drugi klocek był stosowany dopiero od 2006 przy tym silniku no i jak dobrze rozumiem to co pisze brembo to po ich numeracji powinien uzyc tego klocka pierwszego czyli P85073 ale jesli jestem w błedzie to mnie popraw
  2. od tego zaczołem ale na wlepce nie ma nigdzie co jest z tyłu czy 1kw czy 1 ku jest tylko informacja o przodzie ze 1LJ > dlatego prośba do tych co maja dostep do Etki zeby sprawdzić po vin ze starych klocków nic nie moge odczytac niestety co tam siedziało
  3. Witam czy ktoś sprawdzi mi po vinie jakie klocki powinienem zastosowac bo bo z tego co widze kazdy porzadny producent klocków czy to ate czy trw ma 2 modele dla trw to z katalogu wychodzi GDB1622 albo GDB1763 a nigdzie kodach pr nie mam informacji czy to 1ku czy 1kw. auto to passat b6 2,0tdi bmp kombi 2005r vin WVWZZZ3CZ6E073695 i czy wogole ktos zwraca na to uwage ze sa rózne wersje tych klocków czy tak i tak oba mozna stosowac
  4. logyz

    Tapicerka - alcantara

    witam a czy ktos moze z was poddawał naprawie taka skóre w pasasacie bo mam powycierany boczek w fotelu kierocy i chciałbym odnowic to samemu od razu mówie ze prosfoesjonalna odnowa nie wchodzi w gre chce to zrobic sam tylko nie wiem jekiej farby uzyc zeby kolor był odpowiednio dobrany byc moze ktos z was robił cos takiego i wie jakiej marki farby uzyc i jakiego koloru kolor tapiecerki to czarna skora
  5. witam podepne sie do tematu mam passata b6 z silnikiem BMP kupiłem go jakies dwa lata temu przebieg 230 tys km z tego co mi wiadomo przebieg orginał bo kupiony od osoby która sama sobie go sprowadziła z niemiec. z tego co sie dowiedziałem od sprzedajacego filtr dpf był wymieniany badz regenerowany . po kupnie auta zaopatrzyłem sie w taki małe urzadzenie diagnostyczne od viaken vag mini sprawdzałem grupe 68 trzy wartosci jakie tam mam podane i pierwsza chyba stopien zapełnienia sadza wachała sie od 0 do 40 procent druga wartosc 1.0 trzecia 0.0 z tego co zauwazyłem w tamtym czasie wartosc pierwsza rosła i wypalanie odbywało sie co około 500km nie było zadnych objawow tego w postaci kontrolki na desce zwiekszonych obrotów jedyne co czułem w tym momencie ze auto w tym momencie miało wiekszego buta. i jak właczałem to urzadzenie diagnostyczne widziałem po temperaturze przed wiltrem i za fitrem ze sa wieksze znacznie niz noramlnie. dzis po około 1,5 roku zapełnienie popiołem wynosci 3 lecz martwi mnie jedna rzecz ze pierwsza wartosc stoi cały czas na 0 czyli zapełnienie sadza nie rosnie jak wczesniej w takim tempie na dzis dzien grupa 68 wyglada tak 0.0% 3.0 0.0% błedów zadnych komp nie wywala
  6. panowie chodzi mi dokładnie o to co na zdjeciu mamy całkowicie rozebrany zacisk jak na zdjeciu gdzie idzie ten mały oring gdzies miedzy te podkładki widoczne na zdjeciu? czy w ten otworek na dole zacisku jak na zdjeciu ponizej? napewno ktos to rozbierał i wie dokładnie jak to było
  7. widziałem lecz tu nie ma nic gdzie ten mały oring sie znajdujeto raczej do samej wymiany klocków cos dla kogos kto wymieniał ten oring bo np miał zawalone tam płyunem hamulcowym badz jesli ktos posiada dokładny schemat zacisku tylnego łacznie ze wszystkimi oringami
  8. no o ten mały oring który uszczelnia komore cylinderka z komora silniczka elektrycznego. chodzi mi o to czy zakłada sie go gdzies miedzy te podkładki tego tak zwanego popychacza którego zdjecie wrzuciłem we wczesniejszej woadomosci czy wkłada sie go w otwor w komorze cylinderka. dokładnie chodzi mi o ten oring jak na zdjeciu
  9. Witam rozbierał moze ktos ten zacisk wyciagał cilendrek i zmieniał ten mały oring w nim ? mi to wypadło i niegdzie nie moge znalesc schematu zebu znalesc jak to złozyc chodzi mi o ten popychacz cylinderka w którym miejscu znajduje sie ten mały oring i jak nalezy ułozyc te blaszki poniizej zdjecie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności