Skocz do zawartości

kys84

  • Liczba zawartości

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O kys84

  • Urodziny 25.07.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Siedlce

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Koledzy też mam pytanko, czy bebechy (trybiki, odblaski itp) od lampy z anglika różnią się czymś od bebechów w lampie europejskiej? Pytam, bo mam mam uszkodzoną regulacje manualną w obu lampach i tak dumam czy nie kupić lamp z UK i przełożyć właśnie wnętrze żeby uniknąć kupna nowych lamp. Dzieki za rady.
  2. Przebieg ok 280tys. Ale czemu z wydechu dymił? To jest dziwne ...
  3. Chciałem jeszcze zwrócić Waszą uwagę na pewną sytuacje, ostatnio dobrze przygazowałem passata (chciałem go odmulić bo prajktycznie jeżdzi nim żona) a gdy już się zatrzymałem zaczął strasznie dymić z rury wydechowej jasnym dymem, następnie podszedłem do silnika i odkręciłem korek wlewu oleju i z tamtąd też dymiło oraz wylatywały małe kropelki oleju, jakby też czułem że dmucha z niego powietrze (wszystko to podczas gdy silnik byl uruchomiony). Czy to jest normalne? Kolesie którzy mierzyli mi ciśnienie na cylindrach powiedzieli że napewno to przedmuchy na pierścieniach i remont silnika. Podpowiecie coś? Z góry dzięki!
  4. Witam wszystkich. Koledzy podpowiedzcie mi, doradzcie, bo jeste w że tak powiem niezłej d..e (tak poł żartem pół serio). Mianowicie mam wieeelki dylemat, jakieś dwa lata temu połkneło mi turbinke, cały olej poszedł do komory, ogólnie turbinka w strzępach. I tak po koleji: Turbo zamówiłem zregenerowane, kupiłem nowy intercooler, wszystko zostało wyczyszczone, olej nowy + filtry. Turbo zostało zamontowane i było wszystko ok lecz po miesiacu zapaliła mi sie kontrolka oleju! W mordę jeża, miałem już to auto 3 lata i nigdy takiej kontrolki nie wyświetliło! Dolałem prawie litra i jeżdziłem dalej a po dwóch miesiącach powtórka z rozrywki i znów motor sie upomina o olej. O co kaman?? Rozmawiałem z mechaniorami jeden mówił ze turbo do dupy zregenerowane, drugi ze odma a trzeci że tamto... Pojechałem następnie zmierzyć ciśnienie na cylindrach, wynik następujący: 27.28.27.29 (sory, ale dokłądnie nie pamiętam ale było to coś takiego w przybliżeniu) Znajomy mówi mi ze powinno być od 30 na każdym garze, no dobra okej no to co dalej? Remont? Straszyli ze może sie skończyć na 3000PLN! "Napewno masz pierścienie zapieczone i Cię będzie kosztować". Zacząłem się bać, serio! Dodam jeszcze że przewód od turbo do IC zawalony olejem, na jego łączeniach cały czas się sączy. Silnik na bieżąco bierze 1l/5000km. Utraty mocy nigdy nie zauważyłem bo auto ładnie sie odpycha lecz od jakiegos miesiąca od sprawdzenia ciśnienia coś sie pierdzieli dodatkowo, na zimnym silniku podczas gdy chce zacząć jazde auto ledwo się toczy tak jak by nie miał mocy ( jak by torbo nie funkcjonowało) i tak przez pierwszą minute póżniej już normalnie i zapierdziela jak trza. WTF?? I teraz pytanie koledzy... remont, sprzedawać czy nowy silnik? Bardzo lubie to swoje autko, dużo serca w niego wkładam i szkoda mi sie go pozbywać dlatego proszę Was o jakąś dobrą radę. Ps. Sory za błędy jak były. Pozdro
  5. Dzieki marcin66389122, fajnie zrobione :-) Ale chyba zrezygnuje z przerobki samodzielnej za duzo zachodu jak dla mnie a jestem totalnie na poziomie zero w elektronice, chyba ze znajomy moj sie tego podejmie a cos wlasnie gadal ze by sie pobawil
  6. Do Ace Hejka siemanko! Zakupiłem dziś od Niego te lustereczka, wszystko fajnie ale te 3 diody to zecydowanie za mało na ten odbłysk, Ty nic nie dokładałeś? Jak dla mnie to jakoś słabo świeci. Kurde ...
  7. Dzięki koledzy, a możecie podpowiedzieć gdzie kupiliście swoje lustereczka? Allegro? Może macie jakiś zaufany punkt dostępu? Jeszcze takie pytanko... mój passacik jest w kolorze granatowym (LB5N). i zastanawiam sie w jakim kolorze pomalować lusterka, czy może w srebrnym czy po prostu walnąć pod kolor? Co Wy na to? JEstem aktualnie w DE i widzialek kilka audi A4 po 2003 fajne zrobionych i miały właśnie srebrne (nie w chromie) lusterka.
  8. Takie pytanko koledzy, co polecacie? Kupić zamienniki lusterek z kierunkami kosztuja 135zl/szt pod malowanie czy znaleźć lepiej oryginały lusterek cena podobna bo jakieś 300zł trzeba zapłacić ale też pod malowanie bo ciężko znależć w kolorze. Jednak trochę będzie to kosztować z oryginałami, a może ktoś z was się spotkał z opinią zamienników?
  9. intercooler wyjety bedzie przeczyszczony zastanawia mnie jedno czy nie kupic nowego i miec sswiety spokoj ze z czasem cos z niwego wyleci i pojdzie do silnika i bedzie bieda. Co wy na to zeby zmieniac na nowy?
  10. Panowie a co z kawalkami wirnika czy poszly do silnika? Ktos pisal na forum ze mogły zatrzymać sie w IC ? Ps. Silnika odpalił i chodził równo.
  11. hmm mam nadzieje zze nic powazniejszego turbina za soba nie pociagnela. Mam taka nadzieje bo cale to uszkodzenie nastapilo przy bardzo malej predkosci na 1 biegu.
  12. Witam. Nie wiem czy temat już był czy nie był nie mam czasu bardzo szukać a troche już poszperałem i nic konkretnego nie znalazłem. Mianowicie padła mi turbina, zassało olej do komory spalania, auto pali chodzi równo. Zabieram sie do wymiany mam już nową dmuchawkę i biję do was z zapytaniem: Do czego po koleji się zabierać? co czyścić? czy wyjmować IC? Pewnie jeszcze wiele pytań powinieniem zadać ale nie wiem jakie tak naprawdę dlatego zwracam się do Was o podpowiedź. Pozdro
  13. Nie wywazalem kol, jak kupilem tego paska na tych felgach to nic przy nich nie robilem a to standardowe 17´ na jakich wychodzil z tasmy prod. Diagnosta patrzyl pod spodem na telepakach ale nic nie wykryl zeby jakies luzy byly czy cos. Wasze passaty tak buja w ogole jak mojego a moze tak ma byc :-) ??
  14. podpinam sie do tematu, moim passacikiem tez strasznie buja przy przyspieszaniu a juz nie wspomnie jak strasznie podczas jazdy, podczas przyspieszania powiedzmy na lekkim skrecie musze sztywno fajere trzymac zeby nie zjechac na pobocze czy coś. Podkresle ze mam zalorzone aluski 225/45/17' Podczas przegladu nie wykazalo nic co by zwrocilo uwage diagnosty, nie bylo luzow z przodu itp a i amorki po 70%. Nie mam pojecia co to moze byc, moze zaczne od wywazenia kol a pozniej sie okaze, niemozliwe przeciez zeby bujalo go tak bardzo na tych alu bo przeciez na takich 17' ten moj model wychodzil. Aha i jeszcze chce wspomniec ze autko sprowadzilem z Niemiec i zrobilem nim moze 1000km po Polsce. Katastrofa z tym bujaniem !
  15. Ja posiadam wersje 1.9 TDI 90KM i naprawde mocno ja polecam, moze nie jest jakas specjalnie wyzylowana pod wzgledem predkosci i osiagow ale sprawuje mi sie REWELACYJNIE! Posiadam ja od ponad roku i wymienilem tylko te czesci ktore ulegaja amortyzacji czyli: klocki, tarcze, amorki i jak narazie nic wiecej. Moglbym pisac wiecej o zaletach tej wersji ale chyba nie musze :-) PS.(odpukac w niemalowane te pochwaly )
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności