Skocz do zawartości

pasek489

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

1 obserwujący

O pasek489

  • Urodziny 08.08.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    warszawa

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM (CFGB) DSG
  • Rok produkcji
    2011

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To jest rura od ogrzewania na nogi,wymień ja szybko bo zima idzie.
  2. Witam.Wymieniłem dzisiaj klocki z tyłu po 30tys km.Lewa strona 2mm a prawa 3mm grubości,tyle mi zostało okładziny,jazda na taxi po Wawie.
  3. Miałem a raczej mam to samo,pompę wymieniłem zupełnie nie potrzebnie bo tak samo ją słychać jak przed wymianą,
  4. Witam ponownie.Założyłem klocki ceramiczne TRW GDB1763DTE,zrobiłem ok 10tys.km. i klocka mi zostało jakieś 2/3. Wcześniej ATE były założone zwykłe i do samochodu bez funkcji AUTOHOLD,nie sprawdzałem tego ale klocki były źle dobrane przez poprzedniego właściciela a ja się wzorowałem właśnie na tych starych.Funkcje AUTOHOLD ja posiadam i używam cały czas,klocki są ciche i nie pylą a efektywność hamowania raczej ta sama.
  5. Miałeś racje,prowadnice wyczyściłem i nastała cisza
  6. Wydaje mnie się że wymiana klocków nic nie da,klocki piszczą jak jadę bo tworzy się przestrzeń(poduszka powietrzna) między klockiem a tarczą.Po hamowaniu tłoczek lekko się cofa i raczej tak powinno być zaś prowadnice zacisku przy tym systemie ate mają za zadanie trzymać trochę ciaśniej zacisk.Ja nasmarowałem prowadnice i tu być może jest za bardzo luźno bo zacisk pływa a ma za zadanie przytrzymywać.Prowadnice i gumki mam nowe, złożyłem to na sucho i prowadnice bardzo ciężko chodziły wiec użyłem smaru ate. Być może smar jest za lekki,może pasta byłaby cięższa?Oczywiście chodzi mi o siłę przesuwu prowadnicy.
  7. Witam.Borykam się z problemem piszczących klocków hamulcowych z przodu.Zauważyłem że klocki nie stykają się z tarczą .Jak wyciskałem tłoczek to zauważyłem że za każdym razem po odpuszczenia hamulca tłoczek cofa się o jakieś 2mm. Podejrzewam że te ok 2mm powoduje pisk.Według mojej wiedzy klocek zawsze musi trochę szurać po tarczy. Czy tłoczek ma się sam cofnąć po odpuszczeniu hamulca? Nurtuje mnie jeszcze jedno....Gdzieś wyczytałem że prowadnic zacisku się nie smaruje przy układzie ATE z przodu.
  8. Odznaczyłem na MFA funkcje regulacji natężenia światła i oświetlenie nóg działa na sucho i po zapłonie,błędów nie wyrzuca. Nadal nie wiem o co chodzi.
  9. Dzięki.Już zrobione,powitanie jest z halogenach.
  10. Witam.U mnie błąd 00061 zwarcie z masą, oświetlenie przestrzeni nóg 007.Wczoraj dołożyłem oświetlenie nóg (żarówki zwykłe),żarówki nie reagują na sterowanie z MFA,nie zapalają się w momencie otwierania drzwi po zapłonie.Błąd wyskakuje na zapłonie.Patrząc na ten cieniutki kabelek od masy zastanawiam się czy nie powinien być grubszy. Proszę o podpowiedź Czy przypadkiem w byte 25 nie muszę odznaczyć bit 3?
  11. Witam. Wieczorem lub nocą kiedy otwieram samochód zapalają się xenony,troche mi ich szkoda i chciałbym deaktywować tą funkcję lub zamienić na halogeny żeby się zapalały.Posiadam vcds proszę podpowiedź w którym bajcie szukać.pozdr.
  12. Cześć.Co się stało że z pompą?Samochód masz świeży i już awaria?
  13. Witam.Dodam coś od siebie.Klocki zwykłe ATE z tyłu poszły mi po 14 tys km.
  14. Właśnie.Jest tam jakiś zaworek,pompka.Poprzedni właściciel musiał jeździć na rezerwie,załatwił pompkę w baku i chyba ten niby zaworek.
  15. Z problemem się uporałem,pompkę wymieniłem bo wyła ale cały czas słyszę jakieś syczenie przy nadkolu z prawego tyłu,co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności