![](https://forum.vw-passat.pl/uploads/set_resources_1/84c1e40ea0e759e3f1505eb1788ddf3c_pattern.png)
janiks
-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O janiks
- Urodziny 25.06.1962
Informacje osobiste
-
Imię
slawomir
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
wrocław
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 2.0 TDI-PD 136KM (BGW)
-
Rok produkcji
2004
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
janiks obserwuje zawartość → Masters Tuning Wrocław
-
Czy możliwe że MFA może tak oszukiwać na spalaniu (na korzyść)?
janiks odpowiedział Domely → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Przy mrozach rzędu -14 zrobiłem 2000km ze średnią 98km/h (jazda nawet 200 w niemcowni)spalanie wyniosło 7.0.We Wrocławiu nie schodzi poniżej 8,2 ;na spokojnej trasie z teściową 6,2 -
Dzięki Bochum 80 bardzo mi rozjaśniłeś problem.pozdrawiam
-
Witam, mam pytanie do fachowców VW czy kupić polo 1,4tdi;czy może c3 lub toyotę yaris też diesel ? Moja żona to początkujący kierownik ,moim pasztetem nie chce jeżdzić(na szczęście)
-
Miałem identyczną usterkę po tankowaniu na orlenie(najdroższa ropa)we Wrocławiu,zatankowałem póżniej na Schellu i do tej pory tam tankuję -usterka się już nie pojawia.
-
Mam ten sam problem gdyż o różnych porach dnia ma inny odcień.Jeśli chcesz zobaczyć ten kolor zapraszam do Wrocławia.
-
Smród spalenizny lub ropy w 3BG 1.9 TDI
janiks odpowiedział Sleman → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
zobacz post ,,dziwny smród po opuszczeniu auta" -
sprawdż połączenie elastyczne wydechu.miałem taką awarię w swoim,tylko że od czasu do czasu było czuć spaliny w środku i dym od strony silnika.aby to sprawdzić trzeba zatkać wąż od turbo i dać gaz ,jeśli zadymi z połączenia łącznik do wymiany(ok 180 pln) --- scalone --- jeśli śmierdzi zgniłymi jajami(kwas siarkowy)warto sprawdzić ładowanie i akumulator-miałem to w skodzie i zawsze podejrzewałem pasażerów o ten zapach, szczególnie na zakrętach
-
w moim pasku również najpierw było czuc spaliny,póżniej podczas normalnego zatrzymywania się czasami wydobywał się dym.nie było to regularne.po rozebraniu osłon nie znalazłem wycieków.po odpięciu węża turbo i zatkaniu przygazówka wykazała dziurawe połączenie elastyczne wydechu (wąż w oplocie i w sprężynie)wymiana tego elementu w tym modelu tragedia.niestety trzeba wyjąć prawą półośkę i zdemontować osłony .pasek 2.0 136KM
-
Chętnie się dołączę ,ale nie widzę mojej wersji silnika .passat 2004wersja 2005 2,0 tdi 100kw.bgw/hhq.nowy, pozdrawiam
-
schowek prawy w bagażniku jest u mnie na zdejmowany hak (specjalna wytłoczka)lewy to zmieniarka cd lewarek,narzędzia apteczka.
-
Po Wrocławiu spala ok 8/100 trasa 6,2 z ciężką nogą .pasek 2,0 140 KM.Małe pytanko ile on potrafi wyciągnąć bo przy 220 zrezygnowałem?