Skocz do zawartości

MickG

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O MickG

  • Urodziny 11.03.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    MICHAŁ
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pomorskie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM (BMR) DSG
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich Grupowiczów, Mam problem z moim Tiguanem 2.0 tsi 170 koni z silnikiem CAWA BRAK CIŚNIENIA OLEJU NA ROZGRZANYM SILNIKU (Olej około 90 stopni) Zacznę może od początku 😉 Kupiony ponad pół roku temu z brakiem ciśnienia na pierwszym cylindrze. Okazało się, że pęknięta głowica przy wydechu. Pospawana jak należy(wymienione zawory i uszczelki na nich) . Przy okazji zrobiony rozrząd (SWAG), walki balansowe (ssący przytarty) Borsehung. Niestety sielanka nie trwała długo. Jadąc obwodnicą Trójmiasta urwało się ucho od nowego balans strony wydechowej. Obrócił się w bloku, po czym zaczął znów pracowac (tak przypuszczam). Silnik pracował normalnie, poza zapalającym się ciśnieniem oleju przy niższych obrotach. Postanowiłem wrócić nim do domu i to chyba byl błąd. W misce olejowej znalazlem opiłki aluminium i sitka z balansowego. Został wstawiony stary walek, który pracuje bardzo dobrze. Brak na nim luzów. Wymieniona pompa oleju. Niestety ciśnienia oleju brak na rozgrzanym silniku. Decyzja, robimy remont. Wstawione wszystkie nowe panewki (na korbach podjedzone, wal bez żadnej rysy itp.), nowe poprawione tłoki, zaworek plastikowy w misce oraz pod filtrem, wszystkie uszczelniacze. Walki rozrządu z bardzo drobnymi ryskami, także na górnej pokrywie(chodzą ciasno). Dodatkowo zrobiona turbina, bo już wyrobiona(nawet bardzo, nawet kolektor pęknięty) Pytanie, gdzie szukać znikającego ciśnienia oleju? Na zimnym wszystko w porządku (na mierniku około 1,5 bara, a na gorącym spada do ZERA... Po dodaniu gazu ciśnienie jest. Może ktoś ma jakieś pomysl? Proszę o pomoc, bo kupa kasy wsadzona Z góry dziękuję za wszelką pomoc PS. po wymianie mostka i zaworu regulacji walka, ciśnienie na zimnym jeszcze bardziej wzrosło. Niestety na rozgrzanym nadal ZERO
  2. Witam wszystkich, Mam problem z blokada kd 2006. Blokuje mi co jakiś czas auto i nie mam pojęcia jak go odblokować. Wedle instrukcji po zapłonie i zamkniętych drzwiach 3 sekundy przycisk na nadajniku. Niestety nie działa i wtedy kilka godzin prób, aż w końcu się uda. Proszę o pomoc
  3. Dziękuję za szybką odpowiedź Będę czekał i szukał. Pozdrawiam
  4. Witam serdecznie, Zakładałem ostatnio biały licznik do B6 2006 140KM. Przejsciowke zrobiłem sam. Wszystko działa prawie dobrze. Licznik 871T Mam pytanie odnośnie dwóch pinów według schematu na pierwszej stronie W b6 piny 14 i 15, czyli ekranowanie i wzbudzenie CAN. Czy one pozostają wolne (14 zapisane, że tak, ale co z 15)? Na schemacie od CC brak ekranowania. Czy gdzieś się podpiąć? Vcds nie łączy się z licznikiem, ale nie zmieniłem jeszcze Getaway na E lub wyższy. Na razie mam C. Czy to tu jest przyczyną braku łączności? Z góry dziękuję za pomoc P. S. Czy mam może ktoś na sprzedaż w dobrych pieniądzach ramkę licznika do białego licznika. Aluminium szczotkowane 3C8858366T 20v
  5. Kolega Matiz4 pomógł w temacie. Dzięki Klapa śmiga aż miło. Tylko problem był z siłownikami. Chyba za mocne, ale klapa rozebrana (kochana ruda), więc możliwe że będzie ok. Dzięki za pomoc Matiz4
  6. Witam, mam pytanko odnośnie modułu zamykania klapy. Czy ktoś mógłby mi napisać może trochę łopatiligicznie co muszę kupić, aby go samemu zrobić? Wiem, że jest link do niemieckiej strony itd. Ewentualnie koszt jeśli można prosić No chyba, że ktoś jeszcze robi takie moduły
  7. Witam wszystkich, jestem po wymianie "nowego" trzeciego STOP. Chciałbym Wam przedstawić jak to wszystko udało się zrobić. Potrzebne narzędzia: TORX20, łapka do plastików {wąska, cienka, płaska}, magnes i prosty mocny szpikulec. Otwieramy klapę i odkręcamy 4 torxy. Dwa w zagłębieniach i dwa pod trójkątem. Możemy dla wygody ściągania wyjąć zaślepki od świateł cofania i przeciwmgielnego. Teraz ciągniemy {trzyma się tylko na zatrzaskach}, a z jasnej osłony powinna się nam elegancko wysunąć. Dlatego też zaczynamy o ciemnej.(foto 1,2,3,4,5) Jasną osłonę odciągamy od boków klapy (po 2 zatrzaski na stronę), a potem górę. Trzyma się jedynie na zatrzaskach.(Foto 6) Teraz "najlepsza" część. Tam gdzie mamy trzeci STOP są 4 dziurki, w które jeśli zaświecimy zobaczymy blaszki. W blaszkach są małe wgłębienia. Szpikulcem dzięki tym wgłębieniom zepchnąłem je w dół, tak aby odpadły od lampki. Są 4 blaszki i wszystkie należy zrzucić(nie zgubią się). Następnie bierzemy łapkę do plastików i delikatnie wciskamy ją między karoserię z zewnątrz a lampkę. Są tam 4 plastikowe haczyki, które dość mocno trzymają. Na szczęście STOP jest na tyle elastyczny, że się podda naciskowi łapki. Nie używajcie śrubokrętów i innych metalowych rzeczy bo poniszczycie lakier i rudy się wprowadzi (klapy niestety mamy podatne na rdze). Łapkę należy wcisnąć w 4 miejscach, tuż obok haczyków. Po tym wyczynie odpinamy kostkę (macie foto). Należy odgiąć zatrzask i wyciągnąć wtyczkę. Montaż STOPU jest banalnie prosty. Blaszki wkładamy na swoje miejsca (zagłębienia blaszek w dziurki lampki), podłączamy kostkę i wciskamy do oporu. Będziemy słyszeć jak zaskakują zatrzaski. Składając uważamy, aby wszystkie blaszki wróciły na swoje miejsce. Najpierw jasna tapicerka, potem ciemna osłona. Przed złożeniem oczywiście sprawdzamy czy działa. Jakby co, pasuje również od Golfa V i chyba Passata B7 Pozdrawiam MickG
  8. Podczepiam sie pod temat. Mialem rowniez problem z DPF. Wypalal sie co 70 do 100 km. Przyczyna byl zacierajacy sie silniczek sterujacy od egr. Po wymianie znow wypala sie raz na okolo 1000 km. Chcialem wywalac dpf ale wedlug vcds mial tylko 11 g popiolu wiec szkoda mi bylo. Polecam sprawdzic dzialanie egr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności