Skocz do zawartości

themasterp

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O themasterp

  • Urodziny 01.01.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lubin

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2005
  1. ale też masz fotele recaro czy to nie ma żadnego znaczenia?
  2. Panowie poprawcie mnie jeśli się mylę ale z tego co widzę to w moim B5FL kombi nie ma miejsca na dołożenie uchwytu ISOFIX - w załączeniu zdjęcia lewej części kanapy (za kierowcą). Jest tam co prawda jakaś zaślepka ale tylko 1:/ Mam fotele Recaro - czy to coś zmienia? EDIT: Sorki za bałagan:)
  3. Sprawdź czy za halas nie odpowiada plastkiowa dzwigienka od czujnika poziomowania świateł xenon, male gowienko a u mnie wydaje taki odgłos jakby sie auto łamało na pół. Jednak to bardziej trzeszczenie niż walenie więc może u Ciebie to inny objaw.
  4. I czym to sie skończyło? Wymiana, remontem czy latasz na niej dalej?
  5. Panowie sprawdzałem swoją skrzynię i mam oznaczenie HHQ, jak wyglada jej trwałość w porównaniu z tą FRK? Czy w niej także siadają te łożyska? U mnie póki co nie hałasuje lecz wolę wiedzieć czy mam się czegoś spodziewać w przyszłości.
  6. Panowie opiszę swoje doswiadczenia po wymianie poduszek skrzyni, mechanik zalozyl Corteco i objawy drgania na wolnych obrotach prawie ustapily, skrzynia biegów zaczęła pracować dużo bardziej precyzyjne - 1 poduszka była tak uszkodzona, że skrzynia spoczywała pod lekkim kątem przez co wybieranie biegów było trudniejsze. Pozostało mi jeszcse zdiagnozować poduszki silnika, na postoju czuć jeszcze lekkie drganie więc chyba zdecyduje się na wymianę.
  7. Koledzy powiedzcie jak to w końcu jest z tymi łożyskami od FAG, czy łożysko na zdjęciu z poprzednich postów ze strony 4 pod LINKIEM będzie tym właściwym czy jest to to łożysko o wymiarach nieco odbiegających od oryginału?
  8. Też myślałem o silikonie, a jeśli już tego nie oderwę to chyba dobrze:) moze ktoś ma jeszcze inny pomysł?
  9. Panowie a podpowiedzcie czym najlepiej byłoby przykleić listewki chromowe które w wersji kombi B5FL ciągną się wzdłuż dachu? W moim pasku na znacznej części swojej długości nic ich już nie trzyma i czasami wpadają w drgania o słychać je nawet w kabinie, pod listwą jest gumowa "jakby uszczelka", zamierzałem to wyciągnąć, wymyć i czymś przykleić...tylko no właśnie czym:)?
  10. Ok sprawdzę, na przyszły tydzień mam umówioną wizytę na regenerację turbo to może mechanik przy okazji sprawdzi co i jak. Fajnie gdyby to (jeszcze) nie była dwumasa.
  11. witam wszystkich Chciałbym się podpiąć pod temat i go trochę odświeżyć, mam "nowego" Passata świeżo sprowadzonego, zauważyłem podobny objaw jak w wielu postach powyżej, na wolnych obrotach czuję drganie na fotelu, na gałce zmiany biegów i może trochę na drzwiach, jak się doda gazu to drganie się normuje. Nie mam problemów z płynnym ruszaniem, nic mi nie szarpie w czasie jazdy, nie ślizga się, więc pytanie - czy mogą to być objawy dwumasy? Przebieg 155 tyś - rzekomo taki jest ale wiadomo jak z tym bywa, aha dodam jeszcze, że w porównaniu z moim drugim 1.9 w golfie biegi chodzą trochę inaczej, jakby minimalnie mniej precyzyjnie - chodzi mi o 3 bieg, czasami wchodzi z bardzo delikatnym haczeniem. Kiedyś miałem Megane i na wolnych obrotach tzn. biegu jałowym autem trzepało dużo mocniej, po wymianie poduszki silnika jak ręką odjął wszystko zniknęło, czy tutaj może jest podobnie? Nie wiem czy to ważne ale w czasie dodawania i puszczania gazu lewarek biegów ma lekki skok, taki z 0,5 cm, w Megance miałem podobnie przed wymianą tej poduszki. Boję się, że to dwumasa a nie jestem gotowy finansowo teraz na jej wymianę Poradźcie coś, najlepiej optymistycznego:) Ew. proszę o informację - zakładając, że siada już dwumasa ile teoretycznie można by jeszcze na tym pojeździć.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności