Skocz do zawartości

robnorej

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O robnorej

  • Urodziny 22.08.1972

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pomorskie

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Wielkie dzięki koledzy za numery oba tj. 3b9955711c oraz 1J6955711G pokrywają się z silniczkiem BOSCH EAN: 3165143422632. Pozdrawiam
  2. Witam można prosić o sprawdzenie jaki numer silniczka tylnej wycieraczki powinien być w moim Pasku. Mam zamontowany Valeo 404.883 numer 3B9955711F nigdzie jako nowy nie występuje teraz do kupienia. Mój samochód B5FL kombi 10/2013 WVWZZZ3BZ4E129154. Z góry dziękuję.
  3. prośba o sprawdzenie średnicy oraz typu zacisku tarcz przednich tył mam wymieniony a muszę się za przód zabrać bo kończą tarcze i klocki: WVWZZZ3BZWP356639 (wiem produkcja w Brazylii ściągniety z Włoch). Podczas mierzenia wyszło mi 281mm ale obłupana rdza miejscami na obwodzie tarczy i może błąd pomiaru? Z góry dzięki
  4. Dokładnie autko jak nowe idzie jak oszalały. Początkowy wynik był dla mnie zaskoczeniem jak cholera, ale po oględzinach przez rob555 okazało się że mam turbinę od jakieś niezidentyfikowanego silnika (po prostu za duża) nie od AFN (auto mam od 2 lat i tak kupiłem). Auto przez chipem było mułowate przy przyspieszaniu ale jak się rozkręciło to swoje szło, ale był też problem że nie zawsze turbina się załączała wyniki pomiarów na hamowni były różne - niepowtarzalne. Na szczęście rob555 pogłówkował (trzeba było zdusić turbinę programowo bo mogła się rozlecieć jak się rozkręciła chyba było coś koło 145 KM a moment był 350Nm) wgrał kilka modyfikacji do ECU i jest tak jak jest czyli MEGA-FAJNIE. CHIP dał nowego ducha w auto ciągnie od samego dołu obrotów na każdym biegu, wyprzedzanie to teraz zero stresu na trasie czy to IV czy V bieg idzie jak oszalały. Spalanie nie wiem jak będzie ale mam wrażenie że komp. mi przed chipem (najniższe pokazywał przy spokojnej jeździe 3,5l/100km) zaniżał spalanie a teraz pokazuje więcej (czyli najniżej teraz pokazał na tej samej trasie 4,6l/100km) i będzie to realne. Pozdrawiam
  5. Witam ja już po CHIPSIE. Mega zadowolony (choć rob555 miał mały problemik z moim Paskiem ale dał radę). Autko jak nowsze i mocniejsze i bardziej "sprawne". Oczywiście w załączeniu wykresik.
  6. Witam prośba o dopisanie do listy (chyba szybciej uciułam) Passat B5 1,9 TDI AFN 110KM Pozdrawiam
  7. Czy zapis teraz a chipsowanie do wykonania w Czerwcu możliwe? Uzbierać kasiorkę muszę:mlask Jeżeli TAK to proszę o dopisanie Passat B5 1998 1,9 AFN.
  8. Witam mam nadzieję że będą jeszcze zapisy? Mocno się zastanawiam nad moim AFN. Może ktoś po krótce wyjaśnić jak laikowi (jakie objawy) co może zdyskwalifikować silnik do chiptuningu. Pozdrawiam
  9. Witam wszystkich właśnie wczoraj pałamałem jeden z tych plastików, podczas wymiany mikrowłącznika w zamku. Na szczęscie istnieje forum. Miałem dylemat czy kopować całą blachę, czy wystarczą same plastki nie zobaczyłem jak wygląda mocowanie linki do plastika i czy można go wcisnąć na szynę (bez ponownego połamania) i teraz wszystko jasne. Pozdrawiam Jakby ktoś szukał zestawu naprawczego to ja zakupiłem na: http://www.allegro.pl/show_item.php?item=717144070 Szybka dostawa w 48h 39PLN (zestaw) + 11PLN(przelew) lub 13PLN za pobraniem ja wziełem opcje płatne przy odbiorze przy przelewie pewnie 24h dłużej. Cena jest za komplet czyli 2 sztuki na stronę. Dodam jeszcze że ten zestaw jest dokładnie taki sam jak na 1 zdjęciu w tutorialtutorial-u. Pozdrawiam (w weekend zabieram się za wymianę)
  10. Witam jestem nowy na forum. Po przeczytaniu postów ( u mnie ten sam problem z drzwiami kierowcy ) zaczełem szukać mikrowyłączników i znalazłem 2 rodzaje jeden mniejszy o wymiarach 6x13x6,5mm drugi większy 6,5x20x10,5mm. Z zdjęć zamka wynika że ten pierwszy jest bardziej zbliżony gabarytowo do tego zamontowanego, tylko zastanawia mnie opis typu "RESET" co on oznacza? Może ktoś na forum bardziej kuma ten opis, oraz czy bedzie on pasował. Sklep internetowy gdzie znalazłem te mikrowyłączniki to: http://www.betatronic.pl/ w dziale Przełączniki, Wyłączniki
  11. Witam 2 tygodnie temu sprzedałem mojego Paska 1993 1,8i (ABS) Automat instalacja ELPIGAZ II generacji jeżdziłem nim 4 lata na LPG i w mieście palił mi w lato/zima 13-15l max./100km (w zależności od tempertury) na trasie 8,0-10 max./100km przy 90-140 km/h (kuzyn miał podobnego paska tylko silnikiem RP i starszą skrzynią z przełącznikiem Economic i Sport i miał identyczne spalanie). Nie bardzo mi się chce wierzyć że komuś pali 10l w mieście no chyba że jeździ nocami na mrugających pomarańczowych lub zielonej fali i ma tylko we wnętrzu siedzenie dla kierowcy co by masę zmiejszyć i pokonuje dystnse kilkukilometrowe, tym bardziej że norma dla automatu po mieście była 11,1l Pb a z manualem bodajże 10,5l Pb. pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności