Skocz do zawartości

lisek89

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lisek89

  • Urodziny 28.02.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Sprawa rozwiązana - złe ustawienie trybików wewnątrz zamka i nie do końca się otwierał. Tak w sumie to może zrobimy jakiś topic z podpowiedziami o tym co się źle zrobiło przy składaniu zamka i jakie były tego objawy. Zawsze to komuś pomoże Z moich spostrzeżeń dodatkowo: - po złożeniu całości drzwi otwierały się dopiero po podwójnym pociągnięciu za klamkę (za pierwszym razem otwierały się na 80%). Powód - źle przykręcony zamek do drzwi. Rozwiązanie- poluzowanie śrub, opuszczenie zamka (w dół i do środka auta). Zamek śmiga Pozdrawiam
  2. Hmm, a nie jest to coś bardzie mechanicznego?? skoro z kluczyka ręcznie też nie działa?
  3. Witam Forumowicze Wczoraj rozpocząłem z kolegą walkę z zamkiem (brak światła, buzzera) - wina przerwany lut na płytce. Wszystko cacy świeci i brzęczy ale pojawił się nowy problem - drzwi są cały czas otwarte (przy zamknięciu i otwarciu z pilota). Skobelek jest cały czas schowany w drzwiach, z klucza podnosi się i opada od razu, to samo z pilota. Dzisiaj przystępuję do ponownej walki. Może ktoś z Was ma pomysł gdzie tkwi błąd? Pozdrawiam Michał
  4. Powiedz gdzie mogę spline m8 w rozsądnej cenie dostać to powiem hehe A tak na serio to tutaj http://www.turbo-diesel.pl/ Fajna sprawa i wyjaśnia który mikrus za co odpowiada
  5. Witam Z uwagi na fakt, że wkońcu sam zabrałem się za drzwi podsyłam wszystkim załącznik z bardzo interesującym opisem centralnego zamka w pasku. Mam nadzieję, że się przyda Ps. Kto wymyślił spline???? (!!!!) Centralny Zamek.pdf
  6. Siemka Ostatnio to przechodziłem Poczytaj tu: http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=843315#post843315 Pozdro Lisek
  7. Adi - z n75 może spróbuj wyczyścić, jak nie to kup. Tylko pamiętaj żeby potem zrobić diagnostykę VAG i usunąć błędy. U mnie sprawdzali kiedyś moduł komfortu - zdjęli tą plastikową listwę na progu, podnieśli wykładzinę (czy jak to się tam zwie) i gość wyją moduł, wyczyścił. A miałem ten sam problem - jak zamykam od środka do nie zamyka mi lewych drzwi kierowcy i pasażera tzn. zamyka i od razu otwiera - ale jak szybko nacisnę 2x to zamykają się wszystkie. Problem jak to w pasku - mikrowyłączniki w zamku kierowcy, u mnie padły wszystkie. - u Ciebie pewnie będzie to samo tylko po stronie pasażera - zamki z przodu to mastery (każdy może wysterować pozostałe). ps. przy zaworku pamiętaj o wężach który gdzie.... ---------- Post added at 10:46 ---------- Previous post was at 08:46 ---------- Ps. ja kupiłem tutaj: http://allegro.pl/item927102057_zawor_konwerter_regulacji_n75_bialy_tdi_audi_vw.html Tylko dopilnuj żeby Ci wysłali szybko
  8. Adi z własnego doświadczenia stawiam na zaworek n75 - sprawdź jedną rzecz - wyjedź na dłuższą prostą i buta na każdy biegu do 4 tyś obrotów. Jak wyłączy Ci się turbo szybko wyłącz i włącz zapłon. Jeśli moc wróciła to na zaworek do wymiany/czyszczenia. Tak było u mnie. Wymiana banał - tylko raczej potrzebny kanał, dolna śruba trudna do odkręcenia z góry. Drugi błąd - zobacz czy przypadkiem nie masz zalanego modułu komfortu. Pozdrawiam Lisek ---------- Post added at 10:05 ---------- Previous post was at 10:01 ---------- Qmek z tym płynem to chyba nie to. Poczytałem trochę o tym na forum i płyn podobno trzeba sprawdzać po min. 30 min jazdy. Jak rano sprawdzisz - poziom poniżej minimum, po jeździe u mnie robi się 5mm powyżej min. Ale zaczyna mnie to w.... denerwować jak stara szafa. Podobno to któryś wachacz pada..... Tylko sam nie wiem czy jak wachacz to np. nie powinno trzeszczeć przy bujaniu samochodem na postoju??? Dźwięk wydobywa się jakby spod deski rozdzielczej, bliżej szyby.................. Jak pisałem........ z paskiem nie da się nie nudzić ......
  9. Witam Może komuś się przyda: U mnie problem był następujący: 4 bieg 3000 obrotów i zanik mocy. Wyłączenie i włączenie zapłonu reaktywacja. Po podłączeniu pod VAG: Błąd: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent Wymieniłem czujnik n75, problem dalej występował do momentu skasowania błędu za pomocą VAG. Przy okazji wymiany proponuję posprawdzać wszystkie węże i łączenia. Pozdrawiam. Lisek Ps. niestety następny problem..... trzeszczenie przy skręcie kierownicą.... Przy Pasku nie da się nudzić ))
  10. W związku z rozbieżnymi opiniami poświęciłem dzisiaj trochę czasu i podzwoniłem po całej Polsce po serwisach vw i popytałem jakie lampy wybrać. 80% ankietowanych uznało, że soczewki depo http://moto.allegro.pl/item598555208_lampy_przednie_vw_passat_b5_angel_eyes_chrom_depo.html Z uwagi, że ludzie Ci ustawiają te światła myślę że można ich uznać za autorytet. Ciekawe, że gdy pytałem się najpierw o oryginały (prawie 1500zł) a potem mówiłem o depo - doradzali żeby brać depo. W sobotę montaż i zobaczymy. Jeśli chodzi o moją opinię to dodam, że wcześniej przetestowałem większość dostępnych żarówek i najlepsze co udało się z moich orginalnych lamp uzyskać - to dzięki żarówkom Philips GT150. Pozdrawiam - w niedzielę opisze co i jak
  11. Witam! Jak wiecie lampy przednie w passacie to tragedia. Obecnie maximum co uzyskałem ze swoich to dzięki żarówkom philips GT150, lampy mają 11 lat więc już są trochę zmatowione i wypalone od środka. Czy uwacie że lepiej wymienić na identyczne czy lepiej założyć DEPO z soczewką 2xH7? Zaznaczam że nie zależy mi na wyglądzie ale na oświetleniu. A zarazem nie zamierzam bawić się w xenony. Będę wdzięczny za odp. Pozdrawiam Lisek
  12. Witam! Czytam posty na forum i w sumie nie było na to odpowiedzi. Jak wiecie lampy przednie w passacie to tragedia. Obecnie maximum co uzyskałem ze swoich to dzięki żarówkom philips GT150, lampy mają 11 lat więc już są trochę zmatowione i wypalone od środka. Czy uważacie że lepiej wymienić na identyczne czy lepiej założyć DEPO z soczewką 2xH7? Zaznaczam że nie zależy mi na wyglądzie ale na oświetleniu. A zarazem nie zamierzam bawić się w xenony. Będę wdzięczny za odp. Pozdrawiam Lisek
  13. Witam! Od 2 tygodni borykam się z dziwnym problemem otóż gdy odpalę auto lub staje na światłach (bieg jałowy) słychać głośne stukotanie w kabinie z tylnej części samochodu. Jesli tylko dodam troszkę gazu problem ustaje. Udało mi się ustalić, że jak przytrzymam tłumik to hałas przycicha lub ustaje. Czy spotkał się ktoś z takim problemem? Pozdrawiam Lisek
  14. Ktoś już na forum wrzucił opis tych czujników i mamy w passacie 3 rodzaje: jasny zielony, jasny niebieski i czarny. U siebie miałem jasny niebieski. U mnie był problem- na desce 90 stopni, a vag pokazywał 78, po zmianie czujnika w vag 89, na desce 90. Kupiłem zamiennik w centrum moto w lubliinie - jest koloru ciemna zieleń pomieszana z szarym . Pozdrrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności