Skocz do zawartości

retziel

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O retziel

  • Urodziny 01.01.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Rafał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tarnów

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. podepne się z pytaniem czy pzry wymianie tarcz tył konieczna jest wymiana łożysk ? czy łożysko jest osdzone w tarczy ? Passat 1.9 TDI 3 BG 2003 . Dziękuje za ewenyualne pomoce .
  2. Witam szanownych kolegów . Miałem ten sam problem z ze skrzypiącą , skrzypiacą czy jak to nazwać kierownicą ( nie do wytrzymania ) . Zaczeliśmy z teściem od przeglądu wachaczy - nic nie dało , wszczykiwanie oleju do wszystkich mozliwych miejsc układu skrętnego - bez zmian , uzupełnienie płynu wspomagania też nic nie dało . Panowie nie uwiezycie co było powodem kilkumiesiecznego borykania ze skrzypiącą kierownicą : przy każdym myciu auta (myjnia bezdotykowa) myłem ciśnieniowo oponki i nadkola i w końcu zauwazyłoem ze po kazdym myciu trzeszczenie się nasila . od kiedy zaprzestałem tej działalności kosmetycznej problem znikł . Przypomne by bardzo uwarzać z dolewaniem płynu do wspomagania , słyszałem z niepotwierdzonych żrudeł (mechanik) ze nadmiar płynu moze być szkodliwy dla układu . pozdrawiam
  3. o jaki czujnik chodzi ? bo w termostacie były 2 czujniki
  4. wymieniłem termostat bo nie trzymał temperatuy podczas jazdy . po wymianie i odpowietrzeniu ukladu chłodzenia obroty zaczeły wariowac podnosić sie i spadać . podczas jazdy po spuszczeniu nogi z gazu obroty spadają nagle do zera by po sekundzie wzrosnąc do 1000obr/min . zainteresowane auto to palio 1.6 16V Czy ktos pomoże ? Dzieki.
  5. witam czytam iczytam opinie sa podzielone bo każdy ma swój styl jazdy - ja nie polecam Michelin ENERGY twarda opona po paru sezonach i co za tym idzie sliska nawet w słoneczne dni (poślizg na południu włoch ledwo wyszedłem cało przy 80 km/h) odradzam również japońską opone FALKEN nie daje pełnego poczucia bezpieczeństwa . Polecam natomiast Dunlop sport maxx rewelacyjna opona , super cicha , extra jazda na maxa . dodam 225 45/17 pozdrawiam .
  6. nie ma szans na 2 lub 3 biegu pchnąc . akumulator sprawny próboałem nawet przez kable z innego diselka i nic . dziś sprawdze rozrząd i jak się uda mi to rozrusznik rozkręce . Dam znać co i jak . pozdro.
  7. ****** panowie i panie ! podjechałem pod dom zgasiłem , wszystko ok po 2 godz. prubuje odpalić i nic tylko TIYK (o metalicznym brzmieniu ) Próbowałem z kolegami pchnąć na 5 biegu ale nie ma szans auto hamuje nie kreci się chyba wał . 1,9 tdi 2003 131 km . szukałem czy nie ma juz takiego przypadku lecz nie skutecznie dlatego pozwoliłem sobie napisać . dodam ze rozrusznik nie kręci , akumulator sprawny w 90 %
  8. nie zapomina o tych gómowych (chyba się nazywaja) odboje , przy wymianie amorków przednich . Poprawcie mnie jak się myle
  9. siedze i czytam od wczoraj , przeglądami i szukam ale nie znalazłem odpowiedzi na nurtujace mnie pytanie co to znaczy to oznaczenie : 504 00/507 00 castrol edge 5w-30, zalałem go do mojego 1,9 TDI 130KM z 2003r. Pomocy.
  10. retziel

    szum pompy

    Bardzo dziękuje za uspakajajace inormacje . Czuję się teraz pewniej . pozdrawiam i dziękuję
  11. Witam bardzo serdecznie . Jestem świeżutkim "obywatelem" tego forum i co się z tym wiąże swieżym włascicielem VW PASSATA 3BG z 2003. Przy zapalaniu a dokładniej , przy przekręcaniu kluczyka słysze bardzo wyrażny szum pompy paliwa ; Pytanko : czy to normalne że tak głośno się załancza ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności