Skocz do zawartości

karolek80

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O karolek80

  • Urodziny 06.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Smętowo

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. karolek80

    Nastawnik

    błędy to 17762 modulacja czujnika wniosu iglicy usterka 17970 regulator przeplywu zostal osiagniety gorny zakres 17971 regulator przeplywu zostal osiagniety dolny zakres Okazało się że jest zwarcie w kablach pod akumulatorem.. po wymianie kabla trzeba było jednak usunąć błędy ( nastawnik na nowo ustawiony no i wyczyszczony).
  2. karolek80

    Nastawnik

    Nastawnik czyściłem, ale bez wyjmowania go z pompy, czujnik RSW chodzi, tylko nie reaguje na gaz i cały czas jest w położeniu startowym tzn powinein mieć około 700-800 V, nastawnik nie był zabrudzony, po czyszczeniu żadnych zmian. Fotki w piątek jutro sprawdze czy nie dotyka tych blaszek o których wspomniałeś. RSW grupa 001 pokazuje 5000 V Oporności na nastawniku zmierzone i chyba ok, jeszcze zostały mi kable do sprawdzenia do ECU narazie zadnych zmian. błędy to 17762 modulacja czujnika wniosu iglicy usterka 17970 regulator przeplywu zostal osiagniety gorny zakres 17971 regulator przeplywu zostal osiagniety dolny zakres
  3. karolek80

    Nastawnik

    Auto nie odpala, myślałem że nastawnik się zawiesił bo w grupie 001 pokazuje ponad 5000V pozycji nastawnika i nie wiem co jest, występują 3 błędy, dodatkowo swieci się kontrolka świec 17970 regulator przeplywu zostal osiagniety gorny zakres 17971 regulator przeplywu zostal osiagniety dolny zakres i jeszcze jeden czujnik przesuwu , ale rozebrałem nastawnik i wszystko ok dodam, że błędy sa stałe ( auto polo SDI) czytałem że możliwe uszkodzenie komputera jednak najpierw chyba musiałbym sprawdzić rezystancję wszystkiego co możliwe. Zwracam się z prosba o pomoc do szerokiego grona użytkowników VW.
  4. Wtryski OK Głównie to - turbina przeładowuje Sprawdź szczelność układu doładowującego i czujnik n75
  5. Sprzęgło, albo nastawnik pompy wtryskowej zabrudzony
  6. karolek80

    Błąd 18090

    Miałem podobny przypadek, zamoknięty był moduł ESP pod siedzeniem pasażera i zaczęło się świecić ABS, dodatkowo błąd czujnika położenia pedału przyśpieszania. okazało się że odpływ od klimatyzacji był zablokowany i woda gromadziła się pod dywanikami pasażerów prawej strony, op wysuszeniu zaczęło wszystko działać poprawnie.
  7. czujnik prędkościonomierza znajduje się ( jak otworzysz maskę) to po prawj stronie silnika przy środkowym przegubie
  8. Miałem podobnie. Sprawdź łożysko od klimy, u mnie klimatyzacja była bezpośrednio pod turbo i przy 2000 obrotów dawała dziwny odgłos. Byłem przekonany że to turbo jednak radze najpierw sprawdzić czy w okół wszystko OK - u mnie zdjąłem pasek od klimy i nastała cisza ps: Łożysko kosztowało 45 zł Co do turba to polecam diagnostyke dynamiczną vag
  9. Zajmuje sie amatorsko nastawnikami mam już 5 naprawionych zapraszam
  10. Sprawdź dawke paliwa (kąt wtyrsku) VAG-iem- grupa 000, blok 2, ustawienia basic settings, powinno być 49-51
  11. Prawie zawsze jest 90 stopni, możliwe jest aby długo sie rozgrzewał, ale radze sprawdzić (zrobić logi) VAG-iem: 01-Engine: 007; 17-Instruments: 003. dwuetapowo na zimnym silniki , oraz na rozgrzanym otrzymane logi wkleić i czekac na diagnoze
  12. u mnie pomogło odłączenie radia
  13. sprawdź nastwanik na pompie ( trzeba odłączyć czyjnik od prędkościonomierza i się przejechać jak będzie OK tzn ze masz zabrudzony nastawnik i wymaga regeneracji )
  14. filtr paliwa jest przy silniku:)
  15. Objawami szaprania samochodu z silnikami TDi może być zabrudzony nastawnik na pompie wtryskowej, aby to sprawdzić trzeba odłączyc na chwilę czujnik od prędkości który znajduje się przy środkowym przegubie po prawej stronie patrząc na silnik. Po odłączeniu czujnika nie będzie pokazywac auto prędkości. Jesli przestanie szarpac i będzie ok znaczy znaczy to że zabrudzony jest nastawnik na pompie. Była to przyczyna u mnie, wymieniłem poduszki pod silnikiem i nic nie dało, aż w końcu sprawdziłem nastawnik i to było to: Wyczyściłem (regeneracja) i jest ok:) autko nie szarpie, zbiera się z samego dołu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności