karolek80
-
Liczba zawartości
15 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O karolek80
- Urodziny 06.06.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Bartek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Smętowo
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
błędy to 17762 modulacja czujnika wniosu iglicy usterka 17970 regulator przeplywu zostal osiagniety gorny zakres 17971 regulator przeplywu zostal osiagniety dolny zakres Okazało się że jest zwarcie w kablach pod akumulatorem.. po wymianie kabla trzeba było jednak usunąć błędy ( nastawnik na nowo ustawiony no i wyczyszczony).
-
Nastawnik czyściłem, ale bez wyjmowania go z pompy, czujnik RSW chodzi, tylko nie reaguje na gaz i cały czas jest w położeniu startowym tzn powinein mieć około 700-800 V, nastawnik nie był zabrudzony, po czyszczeniu żadnych zmian. Fotki w piątek jutro sprawdze czy nie dotyka tych blaszek o których wspomniałeś. RSW grupa 001 pokazuje 5000 V Oporności na nastawniku zmierzone i chyba ok, jeszcze zostały mi kable do sprawdzenia do ECU narazie zadnych zmian. błędy to 17762 modulacja czujnika wniosu iglicy usterka 17970 regulator przeplywu zostal osiagniety gorny zakres 17971 regulator przeplywu zostal osiagniety dolny zakres
-
Auto nie odpala, myślałem że nastawnik się zawiesił bo w grupie 001 pokazuje ponad 5000V pozycji nastawnika i nie wiem co jest, występują 3 błędy, dodatkowo swieci się kontrolka świec 17970 regulator przeplywu zostal osiagniety gorny zakres 17971 regulator przeplywu zostal osiagniety dolny zakres i jeszcze jeden czujnik przesuwu , ale rozebrałem nastawnik i wszystko ok dodam, że błędy sa stałe ( auto polo SDI) czytałem że możliwe uszkodzenie komputera jednak najpierw chyba musiałbym sprawdzić rezystancję wszystkiego co możliwe. Zwracam się z prosba o pomoc do szerokiego grona użytkowników VW.
-
Wtryski OK Głównie to - turbina przeładowuje Sprawdź szczelność układu doładowującego i czujnik n75
-
Szarpanie przy ruszaniu z 1 biegu Passat b4 1,9tdi 90km
karolek80 odpowiedział odkrywca123 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Sprzęgło, albo nastawnik pompy wtryskowej zabrudzony -
Miałem podobny przypadek, zamoknięty był moduł ESP pod siedzeniem pasażera i zaczęło się świecić ABS, dodatkowo błąd czujnika położenia pedału przyśpieszania. okazało się że odpływ od klimatyzacji był zablokowany i woda gromadziła się pod dywanikami pasażerów prawej strony, op wysuszeniu zaczęło wszystko działać poprawnie.
-
skaczące obroty wb4 1.9 tdi...
karolek80 odpowiedział kustyk-zip → na temat → Silnik, skrzynia biegów
czujnik prędkościonomierza znajduje się ( jak otworzysz maskę) to po prawj stronie silnika przy środkowym przegubie -
Dziwny odgłos przy dynamicznym przyspieszaniu, szczególnie na dwójce...
karolek80 odpowiedział Stochastic → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Miałem podobnie. Sprawdź łożysko od klimy, u mnie klimatyzacja była bezpośrednio pod turbo i przy 2000 obrotów dawała dziwny odgłos. Byłem przekonany że to turbo jednak radze najpierw sprawdzić czy w okół wszystko OK - u mnie zdjąłem pasek od klimy i nastała cisza ps: Łożysko kosztowało 45 zł Co do turba to polecam diagnostyke dynamiczną vag -
Zajmuje sie amatorsko nastawnikami mam już 5 naprawionych zapraszam
-
Passat B5 VARIANT 1.9 TDI 90KM 97r problem z odpalaniem
karolek80 odpowiedział krzychu001 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Sprawdź dawke paliwa (kąt wtyrsku) VAG-iem- grupa 000, blok 2, ustawienia basic settings, powinno być 49-51 -
Problem z nagrzaniem passat b5 1.9tdi 90km AHU
karolek80 odpowiedział sojkis → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Prawie zawsze jest 90 stopni, możliwe jest aby długo sie rozgrzewał, ale radze sprawdzić (zrobić logi) VAG-iem: 01-Engine: 007; 17-Instruments: 003. dwuetapowo na zimnym silniki , oraz na rozgrzanym otrzymane logi wkleić i czekac na diagnoze -
u mnie pomogło odłączenie radia
-
sprawdź nastwanik na pompie ( trzeba odłączyć czyjnik od prędkościonomierza i się przejechać jak będzie OK tzn ze masz zabrudzony nastawnik i wymaga regeneracji )
-
filtr paliwa jest przy silniku:)
-
Szarpanie-drganie przy ruszaniu raz na jakis czas.
karolek80 odpowiedział raver32 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Objawami szaprania samochodu z silnikami TDi może być zabrudzony nastawnik na pompie wtryskowej, aby to sprawdzić trzeba odłączyc na chwilę czujnik od prędkości który znajduje się przy środkowym przegubie po prawej stronie patrząc na silnik. Po odłączeniu czujnika nie będzie pokazywac auto prędkości. Jesli przestanie szarpac i będzie ok znaczy znaczy to że zabrudzony jest nastawnik na pompie. Była to przyczyna u mnie, wymieniłem poduszki pod silnikiem i nic nie dało, aż w końcu sprawdziłem nastawnik i to było to: Wyczyściłem (regeneracja) i jest ok:) autko nie szarpie, zbiera się z samego dołu.