Skocz do zawartości

cinek1024

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O cinek1024

  • Urodziny 17.02.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Biłgoraj

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BKC)
  • Rok produkcji
    2005
  1. U mnie weszło kodowanie od Patryk0511 - 0016421. Radio rns 300. I adapter bez bluetooth. Teraz działa nawet z Samsung Note 4.
  2. Wielkie dzięki maystero! Dzięki Twoim poradom udało mi się naprawić dogrzewacz. Wcześniej pytałem w kilku miejscach o możliwość naprawy i wszędzie to samo, że muszę zostawić auto na kilka dni bo pół wnętrza jest do wyjęcia. Jeżeli ma ktoś odrobinę zdolności manualnych i ok 1,5 godz czasu na wyjęcie to da radę. Zapłaciłem tylko za przelutowanie rezystorów 20 zł.
  3. Może sie komuś przyda. U mnie zaświeciła się kontrolka przekreślone P i błąd na VAG-u 02433 - napięcie zasilania prawego silnika hamulca postojowego (V283) 011 - Przerwa w obwodzie - MIL zapalona. Początkowo myślałem że to usterka na kostce, jednak przy dokładych oględzinach silniczka zobaczyłem małe pęknięcie na obudowie. Zamówiłem regenerowany silniczek w Auto Grotek Marki, wysyłają razem z zaciskiem. Przesyłka 1 dzień. Po wymianie i włączeniu ręcznego silniczek sam się adaptował i zgasła kontrolka P. Koszty silniczek z zaciskiem 250zł+kaucja 300zł+20zł wysyłka. Aha dają pisemną gwarancja 12 m-cy.
  4. U mnie jest ten sam problem z nagrzewnica. Zanim się za to zabiore chciałbym wiedzieć czy po jej wymontowaniu można dalej jeżdzić autem (chodzi o elektrykę). Podpowie ktoś?
  5. Filtr paliwa zmieniłem przy okazji bo auto mam od nie dawna i nie byłem go pewny.
  6. Rozrząd wymieniany tydzień temu. Za części (pompa wody, rolki x2, pasek rozrządu, pasek klinowy, filtr paliwa, 5-tka płynu do chłodnicy) zapłaciłem 680 zł. Za wymianę tego wszystkiego 200 zł.
  7. Miałem problem z klamka zewnetrzną tylnych drzwi. Dzięki opisowi Teddybar rozebrałem drzwi (najgorzej było wyjąć tulejki rozprężne przy szybie) i naprawiłem usterkę. Okazało się,że wypadło cięgno od klamki. Tą linkę (a właściwie kulkę na jej końcu) po włożeniu w odpowiednie miejsce zabezpieczyłem z brzegu opaską uciskową co by znów nie wyskoczyła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności