Skocz do zawartości

lazur26

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O lazur26

  • Urodziny 01.06.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Grzegorz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    uk

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pompa w zbiorniku wymieniona i problem rozwiazany.
  2. Blad byl kasowany po naprawach i po próbie odpalenia pojawia sie na nowo.Napiecie na przewodzie nie bylo sprawdzane.Co tam powinno byc i kiedy sie pojawic ?
  3. Witam Mam passata 2006 2.0TDI problem z odpaleniem. Bardzo cieżko odpala za 5-8 razem , jak odpali praca silnika jest prawidłowa lecz ma za wysokie obroty (1200-1300RPM) .Jest to silnik z dwoma kolami u góry ,pasek rozrządu był gdzieś nie profesjonalnie wymieniony i był przestawiony został on poprawiony na przyrządach i jest 100% teraz ok. Komputer pokazuje; 16706-Engine Speed Sensor (G28) no signal P0322 - 006 Short To Plus - Intermittent. Czujnik został wymieniony i nic nie dało, przewody także sprawdzone. Co jeszcze może byc ??
  4. Witam Mam problem a nie wiem gdzie go podpiąć. Usterka ukazuje się co kilka dni (3-4 dni) auto zapala ok przejedzie około 2-3km następnie gaśnie. Okazuje się ze w filtrze paliwa sucho.Odkręcę filtr zaleje z góry ropą , zakręcę i autko działa następne 3-4 dni.Dodam że tak się dzieje po dłuższym postoju. Za każdym razem tak samo.Po zalaniu paliwem robię trasy nawet po 500km i nic się nie dzieje, a tu 3-4 dni i znów to samo pustka we filtrze. Wymieniłem już filtry ,elektryczna pompę wysokiego ciśnienia (tą przy filtrze). Czy ktoś coś takiego przeżył ??
  5. Wiec tak dziś odpowietrzałem na 1001 sposobów .Udało się , lecz to chyba nie koniec problemów na postoju leci zimne powietrze a jak jadę leci ciepłe .?? Czytałem na forum i ktoś miał uszkodzona uszczelkę pod głowica z takim samym problemem. Czy ktoś ma jakieś rady?
  6. Ha ha dobre :lol3 100% z nagrzewnicy bo i u mnie czasami ogrzewania brak. Jest jakiś dobry sposób aby go odpowietrzyć ??
  7. lazur26

    Brak ogrzewania

    Mam problem dość zbliżony do tego powyżej , U mnie jadąc na 5-biegu prędkością ok115km/h jest wszystko ok , jak tylko zmienię na 6-tke po 15 min temperatura silnika skaczę powyżej 100 C. W zbiorniczku pokazuje się nadmiar płynu i brak ogrzewania i dziwne dżwięki do przelewającej się wody w nagrzewnicy. Wczoraj wymieniałem rozrząd wraz z nową pompą i jest to samo.Podkreślę ze tak już przejechałem ponad 8000km. Korek wody tez nowy.Brak oznak na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą , Może zapowietrzony ? albo inne porady ? Passat 2.0TDI 140
  8. Gdy temperatura pójdzie do góry to węże twarde. Dziś przejechałem 360km i było wszystko ok . Jakieś 25 km przed domem zmieniłem bieg na wyższy (niższe obroty silnika) i to samo brak ogrzewania i płyn podchodzi do góry i temperatura także.
  9. Mam problem dość zbliżony do tego powyżej , U mnie jadąc na 5-biegu prędkością ok115km/h jest wszystko ok , jak tylko zmienię na 6-tke po 15 min temperatura silnika skaczę powyżej 100 C. W zbiorniczku pokazuje się nadmiar płynu i brak ogrzewania i dziwne dżwięki do przelewającej się wody w nagrzewnicy. Wczoraj wymieniałem rozrząd wraz z nową pompą i jest to samo.Podkreślę ze tak już przejechałem ponad 8000km. Korek wody tez nowy.Brak oznak na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą , Może zapowietrzony ? albo inne porady ? Passat 2.0TDI 140
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności