lazur26
-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lazur26
- Urodziny 01.06.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
uk
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
-
Rok produkcji
2008
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Przejściowe problemy z odpalaniem - cofanie paliwa?
lazur26 odpowiedział Domely → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Pompa w zbiorniku wymieniona i problem rozwiazany. -
Czujnik położenia wału G28 [036906433E] wymiana
lazur26 odpowiedział eldo → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Blad byl kasowany po naprawach i po próbie odpalenia pojawia sie na nowo.Napiecie na przewodzie nie bylo sprawdzane.Co tam powinno byc i kiedy sie pojawic ? -
Czujnik położenia wału G28 [036906433E] wymiana
lazur26 odpowiedział eldo → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Witam Mam passata 2006 2.0TDI problem z odpaleniem. Bardzo cieżko odpala za 5-8 razem , jak odpali praca silnika jest prawidłowa lecz ma za wysokie obroty (1200-1300RPM) .Jest to silnik z dwoma kolami u góry ,pasek rozrządu był gdzieś nie profesjonalnie wymieniony i był przestawiony został on poprawiony na przyrządach i jest 100% teraz ok. Komputer pokazuje; 16706-Engine Speed Sensor (G28) no signal P0322 - 006 Short To Plus - Intermittent. Czujnik został wymieniony i nic nie dało, przewody także sprawdzone. Co jeszcze może byc ?? -
Witam Mam problem a nie wiem gdzie go podpiąć. Usterka ukazuje się co kilka dni (3-4 dni) auto zapala ok przejedzie około 2-3km następnie gaśnie. Okazuje się ze w filtrze paliwa sucho.Odkręcę filtr zaleje z góry ropą , zakręcę i autko działa następne 3-4 dni.Dodam że tak się dzieje po dłuższym postoju. Za każdym razem tak samo.Po zalaniu paliwem robię trasy nawet po 500km i nic się nie dzieje, a tu 3-4 dni i znów to samo pustka we filtrze. Wymieniłem już filtry ,elektryczna pompę wysokiego ciśnienia (tą przy filtrze). Czy ktoś coś takiego przeżył ??
-
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
lazur26 odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
Wiec tak dziś odpowietrzałem na 1001 sposobów .Udało się , lecz to chyba nie koniec problemów na postoju leci zimne powietrze a jak jadę leci ciepłe .?? Czytałem na forum i ktoś miał uszkodzona uszczelkę pod głowica z takim samym problemem. Czy ktoś ma jakieś rady? -
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
lazur26 odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
ok dzieki jutro będę działał -
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
lazur26 odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
Ha ha dobre :lol3 100% z nagrzewnicy bo i u mnie czasami ogrzewania brak. Jest jakiś dobry sposób aby go odpowietrzyć ?? -
Mam problem dość zbliżony do tego powyżej , U mnie jadąc na 5-biegu prędkością ok115km/h jest wszystko ok , jak tylko zmienię na 6-tke po 15 min temperatura silnika skaczę powyżej 100 C. W zbiorniczku pokazuje się nadmiar płynu i brak ogrzewania i dziwne dżwięki do przelewającej się wody w nagrzewnicy. Wczoraj wymieniałem rozrząd wraz z nową pompą i jest to samo.Podkreślę ze tak już przejechałem ponad 8000km. Korek wody tez nowy.Brak oznak na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą , Może zapowietrzony ? albo inne porady ? Passat 2.0TDI 140
-
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
lazur26 odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
Gdy temperatura pójdzie do góry to węże twarde. Dziś przejechałem 360km i było wszystko ok . Jakieś 25 km przed domem zmieniłem bieg na wyższy (niższe obroty silnika) i to samo brak ogrzewania i płyn podchodzi do góry i temperatura także. -
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
lazur26 odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
Mam problem dość zbliżony do tego powyżej , U mnie jadąc na 5-biegu prędkością ok115km/h jest wszystko ok , jak tylko zmienię na 6-tke po 15 min temperatura silnika skaczę powyżej 100 C. W zbiorniczku pokazuje się nadmiar płynu i brak ogrzewania i dziwne dżwięki do przelewającej się wody w nagrzewnicy. Wczoraj wymieniałem rozrząd wraz z nową pompą i jest to samo.Podkreślę ze tak już przejechałem ponad 8000km. Korek wody tez nowy.Brak oznak na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą , Może zapowietrzony ? albo inne porady ? Passat 2.0TDI 140