Skocz do zawartości

Patryk83NO

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Patryk83NO

  • Urodziny 27.03.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Norwegia

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. Nawlekłem zimówki na felgi, bo nad ranem -2, więc trzeba się przygotować
  2. Dobry pomysł, ewentualnie jak kolega szymin napisał, fotki, moglibyśmy wrzucać fotki jakichś przyrządów które sami wykonaliśmy, może ktoś się zainspiruje. Ja mam parę takich, ale w PL, zrobiłem np. 2 przyrządy potrzebne do wymiany uszczelniaczy zaworowych, bez ściągania głowicy. Może na weekend zrobię jakiś rysunek poglądowy w paincie.
  3. Wymiana wahaczy przód. Dzień wcześniej wymiana termostatu, bo zima się zbliża.
  4. Hei, mieszkam od 4 lat w Lena, między Oslo a Lillehammer.
  5. A ustawiałeś zbieżność po zmianie zawieszenia na gwint? Zbieżność się zmienia po obniżeniu auta.
  6. W takich pieniądzach, małe dla kobiety i w miarę dobre to VW Polo, ewentualnie Corsa. Ford Ka gnije strasznie, golf III też koroduje bardziej niż II generacja. Ja bym polecił forda focusa, z tym że silnik 1.4 mimo 75koni jest za słaby na taką budę, ale rewelacyjnie się prowadzi, ma genialne hamulce, wygląda dobrze, wspomaganie kierownicy działa wspaniale co ważne dla kobiet, ale nie wiem czy zmieścisz się w 4 tyś.zł.
  7. 2 miesiące Zwykle auta zmieniam co roku, czasem rzadziej, ale prawie zawsze mam kilka aut naraz, teraz mam 4szt. Honda CR-V(pseudo terenówka), focus (żony autko), BMW 3 coupe( zabawka do latania na torze), Passat B5 FL "dupowóz" Passata kupiłem na trochę, ale chyba najbliższe 2-3 lata u mnie zostanie. Za tą ilość diesla jaki spala daje sporo od siebie, więc zasługuje na pobyt u mnie
  8. Czytam i cieszę się, że kupiłem kpl. 4 tarcze i wszystkie klocki ATE i hamulce mam rewelacyjne.
  9. Fajny temat, jak się uda coś otworzyć, policzyć to czekam na informacje co i jak. Ja noszę się z zamiarem otwarcia warsztatu blacharstwo-lakiernictwo, ale tu koszty sporo wyższe. Sama kabina, kompresor, rama, narzędzia to ponad stówka.
  10. Dokładnie. Seria 3 jest ciasna. Prowadzi się super, motor bardzo fajny, ale pasek jest większy. Jakby w grę wchodziła seria 5 to tylko BMW. Koszty utrzymania będa niższe przy pasku. BMW ma normalny ręczny i tył napęd co daje mozliwość zabawy. Miałem 5 BMW w życiu (jedną mam do zabawy i zostaje ze mną na zawsze), więc wiem co pisze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności