Skocz do zawartości

seven

  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O seven

  • Urodziny 27.12.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotrek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Świdnica

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Wszystko da sie zrobic od gory. Do wkrecenia śruby, która idzie do bloku ta z prawej patrzac od przodu najlepiej mi wkrecalo sie klucz oczkowy z grzechotka łamany. Do turbiny klucz w ksztalcie banana ale go szlifowalem.
  2. Czyli grubsza zabawa... dzięki.
  3. Układ przy teście szczelności jest OK, ale po ok 6 miesiącach klima ledwo chłodzi i odczynnik gdzieś ucieka. Chłodnica, sprężarka i przewody do podszybia szczelne. Czy w desce w środku auta są jakieś miejsca gdzie może być bardzo mały wyciek odczynnika ? Dzięki za odpowiedź
  4. Teraz pytanie czy uszczelka, gwint czy może jak to było / jest pordzewiałe to puszcza pomiędzy przewodem na nakrętką. Jak masz całość pordzewiałe to trochę ryzykowne ale można oczyścić starą rdze itp z samego końca przewodu co wchodzi do turbo z nakrętką. Tam może jest jakiś paproch co rozszczelnia układ.
  5. Taki klucz można kupić w cenie 12zł w sklepie elektrycznym jak by ktoś potrzebował, kupowany 2 tygodnie temu w sklepie: http://www.kaczmarekelectric.pl
  6. Ooooo dzięki za odpowiedzi, jednak dobrze wyczytałem w watkach. Dzięki. -- edit -- Zakupiłem pompę z literką M - zapłaciłem 150zł. Jak by ktoś potrzebował mogę podać nazwę użytkownika od, którego kupiłem.
  7. Jeżeli to prawda, to pompkę z literą A mam za 150zł, ale właśnie gdzieś czytałem, że im wyższa litera tym lepsza - poprawione błędy i Boscha. Obyś miał rację ... Dzięki.
  8. Cześć, aktualnie mam a w zasadzie miałem pompę 038145209A, czy taka będzie pasowała, bo wygląd troszkę się różni - uszczelki. http://allegro.pl/pompa-podcisnienia-vw-jetta-fox-audi-a2-038145209m-i4649403303.html oznaczenie z końcówką Q lub M ?? Dzięki za odpowiedź.
  9. Nie, nie wymieniałem, w opakowaniu z filtrem nic więcej nie było ... a powinno?!?! Dziś wykręciłem filtr i założyłem go raz jeszcze, wytarłem ropę co się sączyła przejechałem dziś ~800km i na razie jak by było ok ale zobaczymy jutro rano po trasie do pracy jak powinno być suche po nocy.
  10. Tak trochę ropy ze starego filtra wziąłem i przesmarowałem obie uszczelki.
  11. Koledzy mam problem, mam filtr z podgrzewaczem (imbus na gorze przykręcany). Miałem filtr Knecht, Bosch, w piątek mechanik zamówił mi Knecht i mam ten sam problem co z pierwszym Knechtem a dokładnie cieknie od góry. Dokręcałem mocniej ale dalej się poci. Wg katalogi IC rozmiary (średnice) są delikatnie różne. Czy ktoś się spotkał z taką sytuacją? Może za mocno dokręciłem nie mam pojęcia... ale z Boschem nie miałem takich problemów. Będę wdzięczny jeśli ktoś poda dokładny model tych filtrów to sprawdzę czy mam takiego aktualnie zamontowanego może ktoś się machnął dzięki za pomoc. pozdrawiam Piotrek
  12. Witam, szukałem na forum i przyznam szczerze, im więcej szukam tym mniej wiem Passat 1.9TD AWX jakie tarcze (wymiar) na przód ? VIN: WVWZZZ3BZ2E054852 Pozdrawiam
  13. Muszę podbić wątek, ten sam problem od wczoraj, dziś po przejechaniu 4km 2x się komunikat wyświetlił. VAG zero błędów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności