Jump to content

denoviro

  • Content Count

    13
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About denoviro

  • Birthday 01/19/1976

Informacje osobiste

  • Imię
    robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    toruń

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. U mnie falowały avf przyczyna czujnik temperatury wody był walnięty.
  2. U mnie raz chodził raz nie wymiana szczotek i śmiga koszt szczotek 20zł.
  3. Ja zamierzałem naprawić swoją , ale zakupiłem używkę przelatałem z 10000 i jest ok , co do łożysk orientowałem się koszt jednego to 280 zł 44,50 x 103,00 x 27,30 mm firma magro z Torunia . JAK KOGOŚ INTERESUJE TO MAM TĄ SKRZYNIE ROZEBRANĄ I JEST DO SPRZEDANIA NA CZĘŚCI TEL 506 233 783
  4. Panowie przestrzegam przed tanimi wahaczami tanio to drogo zakupiłem wahacze krafta wzmacniane i otóż 3000km końcówki do wymiany po 8000tyś wahacz lewy górny przedni luz a reszta stan fatalny popękane gumy . Więc morał z tego że nie ma sensu pchać się w beznadziejne podzespoły stanowczo ODRADZAM!
  5. Panowie może ktoś z was rozkręcał skrzynię FRK zdjąłem dekielek ten z tyłu i zatrzymałem się jak odkręcić tą śrubę co zablokować żeby ją ugryźć no iczy lewy czy prawy gwint.
  6. Dolne śruby można odkręcić podnosząc skrzynię do góry a tłumik musiałem odkręcić bo łapa przeszkadzała.
  7. Jutro Ci powiem bo dolne odkręcał kolega ja u góry się gimnastykowałem ja troszkę poszedłem łatwiejszą drogą pdniosłem mocno skrzynie jak była jeszcze przykręcona i dostęp się do tych śrub polepszył poluzował je i skrzynie popuściłem ale wiem że się pieprzył długo z nimi w przyszłości bym raczej rozpinał dół
  8. Witam właśnie wymieniłem nieszczęsną skrzynie frk szumiące łożyska które jak rozbiorę to porobię zdjęcia i wkleję bo będę ją robił , skrzynia którą wymieniłem zakupiona z allegro (obaczym jak będzie latać ) A więc sama wymiana upirdliwa strasznie dla zainteresowanych 11 chyba śrub łączących skrzynie z silnikiem marne dojście do kilku , trza odkręcić tłumnik przy silniku no półosie normalne , wyjąć wysprzęglik nie odkręcać od przewodu na szkrzyni odkręcić cięgna od wybieraka w sumie trzy śruby poduszki i łapy (próbowałem z łapami wyciągnąć **** nie idzie w końcu odkręciłem tylko lewą ale lepiej obydwie odkręcić bez kombinacji się obejdzie a jeszcze jedno między wysprzęglikiem a łapą jest taki mały wodzik nie zgubić go czas pracy myślę że w dwójkę z 8 godzin , a i trza wywalić filtr powietrza i zbiorniczek wyrównawczy coby u góry można dojść do śrub
  9. Moje trzy usterki pierwsza po odpaleniu telepało autem(poruszałem złączami od pompowtrysków i gucio już 3 lata) druga usterka falowały obroty z 900 na 1050 (uszkodzony czujnik temperatury cieczy chłodzącej) trzecia szarpanie na zimnym silniku (zabrudzony EGR po wyczyszczeniu problem znikł . Doszedł nowy problem na dziś wyje skrzynia będzie rozbierana, podobno łożyska.
  10. Ja wymieniłem na sztywne valeo i śmiga bez zarzutu w 2011roku koszt wówczas 1570zł plus robota 330zł razem1900
  11. Mam pytanie klima pokazuje dwa błędy 4f8 i 25b problem tkwi w nawiewie na szybę nie wieje nawiew na szybę boczną lewa strona i nawiew na szybę czołową też lewa strona.Moje pytanie skoro silniczek by był uszkodzony to chyba obydwie strony by nie działały.
  12. Mam pytanie klima pokazuje dwa błędy 4f8 i 25b problem tkwi w nawiewie na szybę nie wieje nawiew na szybę boczną lewa strona i nawiew na szybę czołową też lewa strona.Moje pytanie skoro silniczek by był uszkodzony to chyba obydwie strony by nie działały.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy