-
Liczba zawartości
32 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O andrzejvp5
- Urodziny 13.03.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Andrzej
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
śląsk SCI
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
1999
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
andrzejvp5 obserwuje zawartość → Świece żarowe układu chłodzenia w TDI, Ustrojstwo na szybie, Analiza logów Passat b4 1.9 TDI 90KM i oraz 7 innych
-
Korzystał ktoś kiedyś z atrapy zimowej do paska?Jakieś wady zalety? Moim zdaniem fajna rzecz na krótkich trasach szybko się nagrzeje, a w trasę idzie szybko ściągnąć i się nie brudzić. http://allegro.pl/oslona-zimowa-na-atrape-vw-passat-b5-1997-2001-i4779416008.html
-
Świece żarowe układu chłodzenia w TDI
andrzejvp5 odpowiedział longboy → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Altek ma obciążenie 45% .Parę postów wyżej jest zdjęcie z grupy 016 i 007 -
Świece żarowe układu chłodzenia w TDI
andrzejvp5 odpowiedział longboy → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Pieron wie, co tam siedzi w altku? Według tego co jest w tabeli to problem jest z temp. Nie wiem czemu vag pokazywał 3,7 stopnia a nie załączył świec? -
Świece żarowe układu chłodzenia w TDI
andrzejvp5 odpowiedział longboy → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
No właśnie jak widać na zdjęciu nie grzeją. Idzie zrobić test vagiem wyjść przekaźnika J359 małe grzanie(jedna świeca) i J360 duże grzanie (dwie świece). Sprawdzałem i prąd dochodzi podczas testu pod same świece. Sprawdzałem żarówką. Natomiast rano gdy temp. -1 na climatroniku a reszta jak na zdjęciu podgrzewacz się nie załączą. -
Świece żarowe układu chłodzenia w TDI
andrzejvp5 odpowiedział longboy → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, Ja mam zaś taki problem, że teoretycznie spełniam warunki a one nie grzeją. Chyba ze jest obniżona temp. u mnie i będzie załączał się później koło 0. Jak zrobię test vagiem to przekaźniki cykają i puszczają prąd na świece. Ma może ktoś jakiś pomysł? -
Żadne u strojstwo z bramek autostradowych nie jest podłączone do prądu.
-
Banshee jeśli można wiedzieć, ile taka przyjemność Cie wyszła za te wtryski?
-
A co rozumieć pod słowem turbo? Zabrudzona geometria czy dziurawą gruszke? Wężyki gumowe nowe jedynie plastikowe od vakum do sprawdzenia? no i n75
-
Logi po podmianie przepływki, troszkę lepiej pokazuje, ale niema rewelacji. Też turbo zaczęło cos licho pompować? Tak wogule to ile powinna pokazywać nowa przepływka dla afn? Grupy: 010,010,010 - http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_130418.html
-
Witam ponownie, turbo po czyszczeniu, nadal ma wahania niedoładowania , wszystko chodziło leciutko. Wężyki wszystkie wymienione. Zauważyłem też małe wypełnienie n75. Pierwszy log do 3698 potem następny. 011,003 http://vaglog.rtnet.pl/andrzejskizy_128433.html
-
Węże powinny być suche i czyste sprawdź, czy nie cieknie z tego gumowego węża co jest połączony z kolektorem ssącym. Również może cieknąc z pod pokrywy zaworów. Najlepiej umyj wszystko i sprawdzaj z skąd cieknie.
-
Pompe wtryskową.Piszczy moze napinacz albo pasek wielo rowkowy.Musisz poszukac nieszczelności bo płynu nie powinno ubywać.
-
Kolego przepływomierz tnie dawki i temu samochód jest słaby spróbuj go wyczyścić .Turbo ma przycinające się kierownice też należało by wyczyścić.Sprawdź też czy pompa się gdzieś nie poci?
-
[B4 TDI 1Z] Analiza logów - wysokie spalanie
andrzejvp5 odpowiedział smigle → na temat → Analizy logów
Kolego wrzuć pliki na stronę http://rtnet.pl/vaglog i linki wklej do posta, albo powiększ zdjęcia bo nikt nie będzie pod lupą czytał. -
Tu sa linki do usunięcia a samemu nie idzie usunąć? Dziękuje za usunięcie