Skocz do zawartości

ktulu

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ktulu

  • Urodziny 20.02.1975

Informacje osobiste

  • Imię
    RDK
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    WRO / Stany

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2003
  1. ODGRZEJE KOTLETA Witam Panowie "utknołem w martwym punkcie" i może coś poradzicie. Mam Passata B5 3BG TDI AVF Comfortline z końca 2003 roku. Mianowicie chodzi o wymiane licznika z 1/2 na pełny FIS. - Wymieniłem licznik na 3B0 920 849 A VDO V04 - ten stary to z końcówką 829. - Połozyłem przewody bo nie było (te trzy łączace navi - mini iso z licznikiem). - Dołożyłem Radio nawigacje MCD wrsja F, o numerze 1J0 035 191A (BNO 881 Blaupunkt 7 612 001 377 spisane z etykiety), poprzenie to radio i CD po jeden DIN; - Dołozylem w podłokietnik zmieniarke CD Sony na 6 płyt (nie pamiętam numerów a nie spisałem) ale działa bez zarzutu. - Popełniłem kodowanie Licznik Software Coding: 23115 (tu nie podoba sie mi ta xxx1x chyba powinna być 4 bo 4 cylindry - ale tego nie jestem pewien); Radio Software Coding: 05407 (tu w VAGU wyświetla sie iny numer radia niż ten co podałem wyżej (Control Module Part Number:1J0 035 152 G; Component and/or Version: Radio BNO 0105)); Navi Software Coding: 00001 (tu w VAGU wyświetla sie iny numer radia niż ten co podałem wyżej (Control Module Part Number:1J0 919 887 A; Component and/or Version: Navigation BNO 0105)); Can gateway odświeżone Software Coding: 00006 - (Control Module Part Number: 6N0 909 901 Component and/or Version: Gateway K<->CAN 0001) W liczniku żadnych błędów a radio i navi jak poniżej w kolejności 00853 - Loudspeaker(s): Rear, 36-00 - Open Circuit; - to mnie nie interesuje, 00854 - Radio Display Output in dash Panel insert, 49-00 - No Communications; 00855 - Connection to CD changer, 49-10 - No Communications - Intermittent; 00854 - Radio Display Output in dash Panel insert, 49-00 - No Communications 00862 - Antenna for GPS Navigation (R50/R52), 36-00 - Open Circuit (tu dodam że fabrycznie mój paszczur nie był przystosowany do navi, ale chętnie bym to dołozył tylko nie wiem jakich podzespołów szuklać); Uzywam VAG-COM Version: Release 311.2-N FIS jak nie pokazywał tak nie pokazuje. Może jakieś sugestie podpowiedzi co mogę jeszcze zrobić żeby to zaczeło dziąłć. Oczywiście oprócz tego żeby sprawdzić poprawność podlaczenia przewodów bo to chce zrobić w tym tygodniu. Z góry Wielkie Dzięki za pomoc. Pozdro
  2. Witam Trochę odgrzeje kotleta. Może kogoś natchnie do działania. Silniczek V68 jego nr kat - 8D1 820 511 B (mój Paszczur B5 FL Kombi 2003 AFV). U mnie silniczek kompletnie nie działał zaciął się. Podłączenie VAGa i auto diagnostyka wykazywały ten sam błąd - właśnie silniczek V68 objaw - tylko ciepłe powietrze bez względu na nastawy temperatury włączona czy wyłączona klima. Żeby to cholerstwo wydłubać potrzeba oprócz chęci i narzędzi (torx T15 i kluczyk płaski 5,5) trochę zdolności manualnych i dużo cierpliwości. Robota jak ktoś już wspomniał wcześniej iście chirurgiczna. Moim zdaniem czyszczenie tego silniczka nie zawsze pomoże (śmiem twierdzić na bazie mojego przypadku) wyczyściłem (nie wspomnę o tym że można połamać wnętrzności) dumny z siebie podłączam... DZIAŁA! Przejechał pól zakresu temp i... zaś to samo zatrzymał się i ani drgnie... Oczywiście testy przeprowadziłem bez składania całości, co też innym sugeruje żeby nie popaść w skrajne emocje. Na szczęście miałem już zakupiony na alledrogo używany za 49zł. Po wymianie adaptacja VAGiem i klima działa. Ok wiadomo jak z używkami bywa (może działać do końca świata i jeden dzień dłużej lub paść pojutrze) póki co bogatszy o kolejne doświadczenie ciesze się działająca klimą. Cała operacja na spokojnie zajęła mi 1,5h.
  3. Powiem tak - wg mnie to pasta polerska ale do tzw obróbki wykańczającej. Działa w zależy od stopnia zużycia powierzchni polerowanej - ja zużyłem 5 pojemniczków. Fakt ze szkła reflektorów w Borze mojego Ojca były w opłakanym stanie jednak to coś dało rade. Uwagę mam tylko taką - używając tylko tej pasty trzeba dużo czasu i stanowczo odradzam ręczną polerkę...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności