Jump to content

monicadrift

  • Content count

    9
  • Joined

  • Last visited

About monicadrift

  • Birthday 01/01/1977

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    zator

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TFSI 200KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Witam, mam problem z passacikiem. Auto wyświetla błąd EPC po przekroczeniu 3.5k-4k rpm, co z czym idzie brak mocy i odcina przy 4k rpm. VCDS mówi o za niskim ciśnieniu oleju. Pomiar ciśnienia oleju Wolne obr. 0.9-1.1bar 2 tyś obr ~ 2bary 3.7tys obr 3.5-4bar (kilka sekund 4bar i spada do 3.7bar) Są to dobre wskazania? Dodam że wymieniłem czujnik wysokiego ciśnienia oleju na ori Aso oraz zawór przy pompie i brak różnicy. Auto o którym mowa to passat b7 2.0tsi 211km cczb z 2011r, poprzedni wlasciciel wspominal ze byl robiony remont (tloki,pierścienie,panewki,korby, rozrząd) i po tym remoncie ma ok 50tys km, ponoć w aso Poznań(brak książki serwisowej). Olej zalany mobil 5w30 low emmision czy jakoś tak. Z góry dziękuję za rady/pomoc.
  2. monicadrift

    Lampy R36 nowe oryginał

    cena za kpl?
  3. monicadrift

    Pin do immo

    Wiem, ze pinu nie ma w liczniku jak to w b5 było. Jakieś rady jak go wydobyć z auta ?
  4. monicadrift

    Pin do immo

    Witam, mam problem z odczytem pin immo w passacie b6. Posiadam kabelek VAG K+Can commander 3.6 i VCDS. Tym pierwszym łączy z autem odczytuje przebieg i jest możliwa korekcja ale Pinu nie chce zczytac... Mam tylko jeden kluczyk do mojego passata i do tego wytarty już wiec zakupiłem 2 nowe. Piloty zaprogramowałem bez problemu VCDS ale brakuje mi tylko pinu. Szukałem w książce serwisowej, jest ale tylko do radia. Miał ktoś taki problem ? Mogę liczyć na pomoc ? Dodam ze po tym co widzę jeden kluczyk jest wykasowany z pamięci auta ( liczba zakodowanych kluczy 1) czyli chyba został zagubiony.
  5. Witam, czy do passata b5 z 2.03.97r 1.9 tdi 90km sedan zielone podświetlenie zegarów"golas" (brak mfa, 1/2fis, full fis) da się założyć licznik od b5 fl z 1/2fis? Wiem że licznik od b5 ma linie K a ten od fl Can. Wiem też że potrzebuje prawy przełącznik (od wycieraczek) pod kompa. Potrzebuje wiązkę elektryczna podana na 1 stronie? Zamierzam też kupić kabel, Vag K+can ver. 1,4 FULL lub VAG TACHO 3.01 +OPEL IMMO 2w1 Posiadam już Vag KKL com ale nim tylko da się kasować podstawowe błędy. Który kabelek bd lepszy? Dodam że przekonuje mnie ten 2 gdyż w rodzinie są problemy w corsie B z airbagiem. Czy tym pierwszym wykasuje błąd poduszek w oplu corsie B 97r? Dzięki za odpowiedzi
  6. monicadrift

    Interfejs OBDII jaki wybrac

    Posiadam już vaga do kasowania prostych błędów chciałbym coś zaawansowanego do vw/audi i opla bym mógł cofnąć licznik w vw wyłączyć immo w audi i usunac błędy poduszek w oplu corsie B.
  7. monicadrift

    Interfejs OBDII jaki wybrac

    Witam, jaki sprzęt do 150-200zł kupić? Miałby służyć do : Korekty przebiegu Wyłączaniu immo Kasowaniu crash data (nie koniecznie) Kasowaniu Air-bagów i wszystko inne co potrzebne. Najlepiej do Aut: Vw passat b5 97' 1.9 TDI 90,110km Vw golf 4 01' 1.9 SDI Vw Polo 97r 1.4 Audi A4 97' 1.6 Opel Corsa B 00' Mercedes w168 02' Fiat Punto 3 03' I ew Dodge intrepid 02' 2.7 benz 200km Wiem że mam duże wymagania, ale musi coś być choćby do vw/audi/opel( widziałem taki vag kiedyś) Aktualnie posiadam Vaga nieznam wg jego danych, kupiony na allegro od alleblanka posiada wtyczkę COM I OBD2 kolor niebieski. Da się nim wpiąć do paska, golfa, a4, ale nie zrobie np korekty licznika czy nie wyłączę immo w audi gdyż szwankuje ani nie wykasuje błędu poduszek w oplu.
  8. monicadrift

    Odma, separator oleju, pocenie sie oleju.

    Ten separator można założyć do Passata b5 1,9 tdi 90km HHA z 97r? Jeśli tak to proszę o wytłumaczenie "łopatologicznie" co do czego podpiąć z góry dziękuje : )
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy