Skocz do zawartości

zelmerro

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O zelmerro

  • Urodziny 28.03.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    krzysiek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Cześć! Kolego jak czytałeś mój post powyższy, to powiem Ci ze to samo miałem, ale częściej gasł samochód na biegu jałowym, problem mam już rozwiązany ale nie mam dobrych wiadomości bo padł mi czwarty pompo-wtrysk, (poprawki +3,9) wymieniłem na stary dobry tylko na inny typ BA, auto odżyło nie gaśnie nie szarpie, nie przerywa , nie dymi przy rozruchu, a ze stanem awaryjnym to częsty przypadek przeładowania turbo (zawór n75) lub nieszczelności przy tym zaworze rurek podciśnieniowych ( u mnie były poprzecierane). Jeżeli VAG nie pokaże Ci poprawek ponad normę czyli od -2,8 do +2,8, możesz sprawdzić i przeczyścić i podgiąć konektory przy pompo-wtryskiwaczach (często pomaga). Jest taka możliwość ze uszczelniacze na pompo-wtryskiwaczach do wymiany (3 szt na jednym pompo-wtysku).
  2. Witam! Kolego podpowiedz mi co zrobiłeś z ta pompką? wymiana? czy regeneracja i czy przy warunkach amatorskich dam rade naprawić usterkę. Opisany problem jest w 100% identyczny jak mój, dodam to ze wszystkie filtry razem z zaworkiem zwrotnym przy filtrze paliwa wymienione, płyny eksploatacyjne uzupełnione, borykam się z tym problemem parę miesięcy i żadnej trafnej diagnozy nie ustaliłem. przez ta usterkę uszkodziłem rozrusznik. proszę o odpowiedz.
  3. Witam! Podepnę się do tematu, a mianowicie mam AWX-a ostatnio na wolnych obrotach (stałem na światłach) silnik zaczął drżeć i auto zgasło i nie można było uruchomić silnika, wszystkie kontrolki prawidłowo działają, kontrolka od świec szybko gaśnie ale kręcę kręcę i nic. Odłączyłem akumulator zwarłem klemy i próba po kilkukrotnej próbie załapuje tak jak by się zapowietrzył chwile poszarpał i już ok. podłączony do VAG-a wyskoczył błąd zaworu rury dolotowej (niby tak jakby egr zadusił spalinami silnik), na drugi dzień to samo ale już jechałem z odłączoną rurka do egr. Nie wiem dalej o co chodzi, odłączam akumulator i tak dalej jak wyżej i jadę dalej i historia się powtarza. dodam ze pierwszy raz zdarzyło to mi się rok temu przy tez takiej pogodzie (chłodno ale bez mrozu na biegu jałowym) Dodam jeszcze ze tego przypadku nie mam wyjeżdżam z ciepłego garażu do pracy około 15 km, a gaśnie z powrotem po przejechaniu 2 km
  4. prawdopodobnie, na 99% ---------- Dodano o 19:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:47 ---------- Znajomy ma b4 i mówił ze tak, ze pasuje, wkładaja takie do b5 1,8 T
  5. Witam, podepnę sie do tematu, czeka mnie wymiana sprzęgła w AWX (programowo 170 KM), czy sprzęgło od b4 wytrzyma taką moc?, czy warto robić zamiankę? wiadomo chodzi mi też o koszty.
  6. Co zmienili? po prostu twardość krzywek na wałkach i wykonanie (nr prawdopodobnie tez sie zmieniły)
  7. a może wałki ci sie wycierają już, masz model to ta przypadłość to normalka, autka po2003 roku juz mają tą wade raczej usunietą.
  8. Witam, moja turbina tez gwiżdze nawet jak sie delikatnie zwiakszy obroty( autko ma zmieniony program na 170 KM), ale jak jak kupiłem passata to nie słychać było jej, podłaczyłem z kumplem kompa do VAG SERVICE i co pokazało, mianowicie ze turbo działa ok a nawet przeładowywuje, ale to wina przetarych rureczek podciśnieniowych, w grunie rzeczy gwizdze i nie ma oznak usterki.
  9. zelmerro

    spadek mocy

    Dobry wieczór. (1,9 AWX 131=> 170 km) miałem podobne objawy ( 20000 obr/ min i sie mulił brak mocy tak jakby turbo nie działało), wyczyściłem n75, i inne zaworki podciśnieniowe, i nic... po kolejnym zdjeciu pokrywy silnika śledziłem weże i rurki podcisnieniowe okazało sie ze 3 rureczki były uszkodzone (przetarte), zmieniłem zachowując ich pierwotną długość i.... co tu pisać wiecej , ok, i pali mniej, i sie zbiera. Jak macie czas i miejsce ''zrób to sam''.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności