zelmerro
-
Liczba zawartości
10 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O zelmerro
- Urodziny 28.03.1983
Informacje osobiste
-
Imię
krzysiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Lublin
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Gaśnie na niskich obrotach/ nie można odpalic b5 fl 1,9 tdi
zelmerro odpowiedział glokk01 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Cześć! Kolego jak czytałeś mój post powyższy, to powiem Ci ze to samo miałem, ale częściej gasł samochód na biegu jałowym, problem mam już rozwiązany ale nie mam dobrych wiadomości bo padł mi czwarty pompo-wtrysk, (poprawki +3,9) wymieniłem na stary dobry tylko na inny typ BA, auto odżyło nie gaśnie nie szarpie, nie przerywa , nie dymi przy rozruchu, a ze stanem awaryjnym to częsty przypadek przeładowania turbo (zawór n75) lub nieszczelności przy tym zaworze rurek podciśnieniowych ( u mnie były poprzecierane). Jeżeli VAG nie pokaże Ci poprawek ponad normę czyli od -2,8 do +2,8, możesz sprawdzić i przeczyścić i podgiąć konektory przy pompo-wtryskiwaczach (często pomaga). Jest taka możliwość ze uszczelniacze na pompo-wtryskiwaczach do wymiany (3 szt na jednym pompo-wtysku). -
Gaśnie na niskich obrotach/ nie można odpalic b5 fl 1,9 tdi
zelmerro odpowiedział glokk01 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam! Kolego podpowiedz mi co zrobiłeś z ta pompką? wymiana? czy regeneracja i czy przy warunkach amatorskich dam rade naprawić usterkę. Opisany problem jest w 100% identyczny jak mój, dodam to ze wszystkie filtry razem z zaworkiem zwrotnym przy filtrze paliwa wymienione, płyny eksploatacyjne uzupełnione, borykam się z tym problemem parę miesięcy i żadnej trafnej diagnozy nie ustaliłem. przez ta usterkę uszkodziłem rozrusznik. proszę o odpowiedz. -
Passat B5 czujnik ciśnienia doładowania
zelmerro odpowiedział Zamix → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam! Podepnę się do tematu, a mianowicie mam AWX-a ostatnio na wolnych obrotach (stałem na światłach) silnik zaczął drżeć i auto zgasło i nie można było uruchomić silnika, wszystkie kontrolki prawidłowo działają, kontrolka od świec szybko gaśnie ale kręcę kręcę i nic. Odłączyłem akumulator zwarłem klemy i próba po kilkukrotnej próbie załapuje tak jak by się zapowietrzył chwile poszarpał i już ok. podłączony do VAG-a wyskoczył błąd zaworu rury dolotowej (niby tak jakby egr zadusił spalinami silnik), na drugi dzień to samo ale już jechałem z odłączoną rurka do egr. Nie wiem dalej o co chodzi, odłączam akumulator i tak dalej jak wyżej i jadę dalej i historia się powtarza. dodam ze pierwszy raz zdarzyło to mi się rok temu przy tez takiej pogodzie (chłodno ale bez mrozu na biegu jałowym) Dodam jeszcze ze tego przypadku nie mam wyjeżdżam z ciepłego garażu do pracy około 15 km, a gaśnie z powrotem po przejechaniu 2 km -
prawdopodobnie, na 99% ---------- Dodano o 19:49 ---------- Poprzednia wiadomość o 19:47 ---------- Znajomy ma b4 i mówił ze tak, ze pasuje, wkładaja takie do b5 1,8 T
-
Witam, podepnę sie do tematu, czeka mnie wymiana sprzęgła w AWX (programowo 170 KM), czy sprzęgło od b4 wytrzyma taką moc?, czy warto robić zamiankę? wiadomo chodzi mi też o koszty.
-
Turbina w TDI - ma gwizdać czy nie???
zelmerro odpowiedział MłodyWilk22 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Co zmienili? po prostu twardość krzywek na wałkach i wykonanie (nr prawdopodobnie tez sie zmieniły) -
Turbina w TDI - ma gwizdać czy nie???
zelmerro odpowiedział MłodyWilk22 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
a może wałki ci sie wycierają już, masz model to ta przypadłość to normalka, autka po2003 roku juz mają tą wade raczej usunietą. -
Turbina w TDI - ma gwizdać czy nie???
zelmerro odpowiedział MłodyWilk22 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Witam, moja turbina tez gwiżdze nawet jak sie delikatnie zwiakszy obroty( autko ma zmieniony program na 170 KM), ale jak jak kupiłem passata to nie słychać było jej, podłaczyłem z kumplem kompa do VAG SERVICE i co pokazało, mianowicie ze turbo działa ok a nawet przeładowywuje, ale to wina przetarych rureczek podciśnieniowych, w grunie rzeczy gwizdze i nie ma oznak usterki. -
Dobry wieczór. (1,9 AWX 131=> 170 km) miałem podobne objawy ( 20000 obr/ min i sie mulił brak mocy tak jakby turbo nie działało), wyczyściłem n75, i inne zaworki podciśnieniowe, i nic... po kolejnym zdjeciu pokrywy silnika śledziłem weże i rurki podcisnieniowe okazało sie ze 3 rureczki były uszkodzone (przetarte), zmieniłem zachowując ich pierwotną długość i.... co tu pisać wiecej , ok, i pali mniej, i sie zbiera. Jak macie czas i miejsce ''zrób to sam''.